کد خبر 895843
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
محسنی اژه ای نمایه

سخنگوی قوه قضاییه گفت: خوب است افرادی که در برخی نهادهای عمومی خدمت می‌کنند و درباره برخی موارد ادعاهایی مطرح می‌کنند مدارک خود را به قوه قضاییه ارائه کنند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صد و سی‌ و یکمین نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که حافظی عضو سابق شورای شهر خبر از اقدامات متخلفانه منتظرالمهدی داده است آیا به این موضوعات رسیدگی شده است گفت: کسانی که در نهادهای عمومی خدمت می‌کنند اقداماتی که به آنها بر می‌خورد و ادعایی می‌کنند مدرک آنها را به قوه قضاییه بدهند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: البته در خصوص این موضوع پرونده همان زمان تشکیل شد اما از تحقیقات و جزئیات آن اطلاع ندارم‌.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره کوه‌خواری در فشم گفت: اطلاعی از ورود دادستان ندارم اکر نهاد رسمی یا گزارش مردم باشد ورود می‌کنند.

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه برخی از روزنامه‌ها و سایت ها به اختلافات میان مردم ایران و عراق دامن زدند و سخنانی را منتشر کردند که واقعیت نداشته است گفت: سایت و روزنامه‌ای که این کار را کردند،  تابناک و روزنامه شرق احضار شدند و افرادی هم که این حرف‌ها را زدند یا احضار شدند یا در حال احضار هستند.

محسنی اژه‌ای گفت: جایی که یقین داریم دشمنان در حال اختلاف افکنی بین ایران و عراق هستند نباید افرادی در داخل به آن دامن بزنند، اگر سوءنیت این افراد احراز شود برخورد جدی خواهد شد زیرا اقدام مجرمانه است.

وی خاطر نشان کرد: البته از دادستان گله‌مند هستم زیرا سرعتی که باید به کار ببندند انجام ندادند چون اینجا فتنه‌ای رخ داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس