محسنی اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه گفت: خود وزیر صنعت مستعفی به وجود تخلفات اذعان کرده است و گفته به برخی نهادها اعلام کرده‌ایم البته به قوه قضاییه اعلام نکرده بودند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صد و سی‌ و یکمین نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که وزیر مستعفی صنعت گفته بود اگر ادعایی درباره معاون وزیر وجود دارد منتشر کنید. آیا درباره معاون وزیر صنعت این رانت محرز شده است؟ گفت:  پرونده‌ای که در خصوص خودرو تشکیل شده از رییس سازمان توسعه تجارت صمت تحقیق شده است، افرادی که توجه اتهام داشتند بازداشت شدند، ۱۵ مدیر شرکت هم بازداشت هستند، تعدادی دلال و واسطه هم بازداشت شده‌اند، از یکی از معاونان صمت هم یکبار تحقیق شده است اما قراری برای وی صادر نشده به این معنی که توجه اتهام به‌حدی نیست که قراری صادر شود.

بیشتر بخوانید:

اژه‌ای:‌ حجم معوقات بانکی کم نشده است

وی ادامه داد:  اما درباره رانت چیزی از قاضی پرونده نشنیده‌ام. خود وزیر صنعت به وجود تخلفات اذعان کرده است و گفته به برخی نهادها اعلام کرده‌ایم البته به قوه قضاییه اعلام نکرده بودند.

معاون اول قوه قضاییه در باره پرونده افراد موسوم به محیط زیستی‌ها و اینکه چرا تعیین تکلیف و دادگاهی نمی‌شوند؟ گفت: پرونده‌هایی که پیچیده است زمان‌بر می‌شود.

محسنی اژه‌ای گفت: قرار نهایی ده روز پیش صادر شد و دادستان ایراد گرفت و برای رفع ابهام بازگشت. برخی از مقامات ذی‌ربط نظر دادند. احتمالا پرونده تا ۲ هفته دیگر به دادگاه برود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس