محسنی اژه ای نمایه

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بهنام نوروزی فرزند رستم مدیرکل گمرک به جرم اخذ رشوه ۵ سال حکم قطعی حبس و ۱۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون رد مال و معادل همین مبلغ هم جزای نقدی و انفصال دائم محکوم شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صد و سی‌ و یکمین نشست خبری خود اظهار کرد یکی از احکامی که در شهریورماه قطعی شده است پرونده تخلفات گمرک بوشهر است.

وی افزود: در این پورنده بهنام نوروزی فرزند رستم مدیرکل گمرک و ناظر گمرکات استان بوشهر به جرم اخذ رشوه ۵ سال حکم قطعی حبس و ۱۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون رد مال و معادل همین مبلغ هم جزای نقدی و انفصال دائم محکوم شد.

بیشتر بخوانید:

حکم قطعی پرونده گمرک بندر بوشهر صادر شد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: همچنین امید محمدی به جرم اخذ رشوه محکوم به حبس و ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رد مال و همین مبلغ جزای نقدی و ۳ سال انفصال موقت و ۳ سال حبس قطعی شده است.

وی ادامه داد: الله‌قلی کمانی کارشناس گمرک به اتهام اخذ رشوه به ۲ سال حبس ۳ سال انفصال و ۷ میلیارد رد مال محکوم شد البته همه این افراد به ۷۴ ضربه شلاق هم محکوم شده اند.

محسنی اژه‌ای گفت: حمبد جعفری کارشناس گمرک به ۲ سال حبس، ۳ سال انفصال از خدمت، ۷۴ ضربه شلاق و پرداخت بیش از ۵ میلیارد رد مال و همین میزان جزای نقدی محکوم شده است.

همچنین علمدار کرمیکارشناس گمرک به ۲ سال حبس ۳ سال انفصال موقت خدمت و پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون رد مال و همین میزان جزای نقدی محکوم شده است.

وی افزود: سید اسحاق به‌نیاپور به اتهام اخذ رشوه ۲ سال حبس ۳ سال انفصال و یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

معاون اول قوه قضاییه گفت: مهدی رضایی، نوید گودرزی، محسن وردستانی هم از کارمندان گمرک به اتهام پرداخت رشوه محکوم شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس