سردار رحیمی

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: پلیس از فعالیت خودروهای سرویس مدارسی که فاقد استانداردهای مدنظر پلیس، شهرداری و آموزش و پرورش باشند جلوگیری می‌کنند.

به گزارش مشرق، آیین بازگشایی مدارس در منطقه 7 تهران با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دبیرستان شاهد جوادالائمه کلید خورد. 

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران با تبریک آغاز سال تحصیلی به همه دانش‌آموزان، اولیا و معلمان و همچنین تسلیت به مناسبت فاجعه غمناکی که دشمنان کوردل در اهواز به وجود آوردند، اظهارداشت: امروز که اولین روز مهر 97 است همانطور که قول داده بودم تمام ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از ساعت 6 صبح در معابر مستقر بودند تا انضباط،‌ امنیت و آرامش را ایجاد کنند. 

بیشتر بخوانید:

حذف پراید بالای ۱۰ سال از سرویس مدارس

فرمانده انتظامی پایتخت، تصریح کرد: تا این لحظه وضعیت ترافیکی معابر پایتخت عادی و مطلوب است. 

عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر این مطلب که کوچکترین مشکل ترافیکی نداشته‌ایم بیان داشت: پلیس راهور فاتب با آماده‌باش کامل در معابر پایتخت حضور دارند؛ همچنین ماموران پلیس‌های پیشگیری و امداد نیز تلاش می‌کنند تا وضعیت مطلوب انضباطی و امنیتی را در سطح شهر بخصوص در اطراف مدارس برقرار سازند. 

سردار رحیمی به حضور یکباره و تردد بیش از 1.5 میلیون نفر دانش‌آموز،‌ دانشجو، معلم و استاد در اول مهراشاره و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شد که افزایش 30 درصدی ترافیک را شاهد باشیم اما به لطف خدا وضعیت مطلوبی را شاهد هستیم. 

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: تا 15 روز اول مهرماه پلیس تهران در آماده‌باش کامل است بخصوص در  ساعات صبح و بعدازظهر هنگام آغاز به کار و اتمام فعالیت مدارس. 

وی در پاسخ به سوالی درخصوص عدم نصب آرم سرویس مدارس، اعلام کرد: در بحث سرویس مدارس نقش مدیران مدارس حیاتی است؛ چون خانواده‌ها به مدارس مراجعه کرده و از مسئولان انتظار دارند تا خودروهایی را برای فرزندانشان در نظر بگیرند که استاندارد ایمنی لازم را داشته باشند. 

سردار رحیمی اعلام کرد: سرویس‌های مدارسی که استانداردهای لازم پلیس، وزارت آموزش و پرورش و شهرداری را نداشته باشند در مرحله اول به آنها تذکر داده شده و از آنها تعهد اخذ می‌شود؛ در مرحله بعدی پلیس از فعالیت آنها جلوگیری خواهد کرد چرا که امنیت و آرامش دانش‌آموزان مدنظر پلیس است. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت درخصوص شناور شدن ساعات کار ادارات گفت: بحث شناور شدن ساعت کار کارمندان و ادارات تهران بزرگ و همچنین تغییر ساعت فعالیت خودروهایی که اقدام به توزیع مواد غذایی می‌کنند، اقدام خوبی است و می‌تواند تاثیری جدی بر ترافیک صبحگاهی قائل شود؛ این مساله مورد تایید دولت قرار گرفته و ابلاغ شده است و می‌تواند تاثیر بسزایی بر ترافیک داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس