اهواز

سفیر انگلیس در تهران درحالی حمله تروریستی گروهک الاحوازیه در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را تسلیت گفت که شبکه«ایران اینترنشنال»در کشورش متبوعش به تریبون رسانه‌ای برای این گروهک تروریستی تبدیل شد.

به گزارش مشرق، صبح دیروز تعدادی از عناصر گروهک تروریستی الاحوازیه‌، مردم عادی و نیروهای نظامی حاضر در مراسم رژه اهواز را به رگبار گلوله بستند. بر اساس اخبار منابع رسمی این حادثه تروریستی ۲۹ شهید و بیش از ۶۰ مجروح برجای گذاشت که احتمال افزایش شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

حمایت مقام سابق اماراتی از حمله تروریستی اهواز

واکنش مضحک آمریکایی‌ها به حمله ترویستی اهواز

گروهک «الاهوازیه»؛ از کپنهاگ تا به‌رگبار بستن مردم بی‌گناه


تنها دقایقی بعد از این حادثه شبکه «ایران اینترنشنال» در لندن، وقیحانه در تدارک تریبون رسانه‌ای برای مسئول رسانه‌ای این گروهک تروریستی از سایر شبکه های معاند و ضد انقلاب سبقت گرفت و در یک ارتباط زنده تلویزیونی با یعقوب حر التسطری سخنگوی تروریستهای الاحوازیه ضمن خوش‌آمدگویی به وی‌، خواستار ارائه توضیحات درباره جزئیات این حمله تروریستی شد.


این عضو گروهک‌ تروریستی و تجزیه‌طلب الاحوازیه نیز در این گفت وگو با شبکه ایران اینترنشنال مسئولیت حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز را بر عهده گرفت.


اقدام وقیحانه تلویزیون ایران اینترنشنال در لندن که از حمایت مالی سعودی‌ها برخوردارند، در مشروع جلوه دادن و توجیه کردن اقدام گروهک تررویستی الاحوازیه در حالی است که‌، براساس قوانین بریتانیا صراحتا «تبلیغ تروریسم» و «همکاری با تروریسم» و قابل مجازات است.


جالب اینکه رابرت مک‌ایرسفیر انگلیس در تهران  که کشور متبوعش از شبکه تلویزیونی حامی تروریستهای الاحوازیه میزبانی می کند، صرفا به یک پیام توئیتری و تسلیت درباره این حادثه بسنده کرد و نوشت‌: «این حمله تروریستی شوکه‌کننده‌ای بود. تروریسم در هر جا که رخ دهد، باید محکوم شود. ما تسلیت خود را برای خانواده قربانیان می‌فرستیم.»


حمید بعیدی‌نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن اقدام شبکه ایران اینترنشنال در پخش مصاحبه سخنگوی گروهک تروریستی که مسئولیت حادثه مرگبار روز شنبه در اهواز را برعهده‌گرفته است «بی‌شرمانه» خواند و افزود که از این شبکه تلویزیونی در انگلیس شکایت خواهد کرد.

منبع: کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    4 0
    اول مرگ بر انگلیس پرستان( افساد طلبان) دوم مرگ بر انگلیس
  • IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    3 0
    چرا با فرانسه و انگلیس قطع رابطه نمیکنیم ؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس