کد خبر 894875
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
نیمه اول پرسپولیس مقابل الدحیل

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز طی نامه ای اسامی محرومان پرسپولیس در بازی رفت مقابل السد و همچنین جریمه این باشگاه به دلیل اخطارها و اخراج های بیش از حد مجاز را به فدراسیون ایران ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، امروز نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسئولان امور بین الملل فدراسیون فوتبال رسید و در آن گزارش اخطاری ها و اخراجی های پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل الدحیل و محرومان این تیم در بازی رفت نیمه نهایی برابر السد قطر آمده است.

بنابر این گزارش، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، علی علیپور و شجاع خلیل زاده بازیکنانی بودند که در دیدار مقابل الدحیل از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند و برانکو ایوانکوویچ نیز از سوی روشن ایرماتوف اخراج شد.

بدین ترتیب محرومان پرسپولیس در بازی رفت نیمه نهایی کمال کامیابی نیا، محمد انصاری و برانکو ایوانکوویچ هستند. لازم به توضیح است که شجاع خلیل زاده به دلیل اینکه در پایان مرحله گروهی یک اخطار داشته و طبق قانون آن کارت زرد پاک شده، در حال حاضر یک کارته محسوب می شود و به همین دلیل از بازی رفت برابر السد قطر محروم نخواهد بود.

نکته دیگر این است که باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه 5 نفر از این تیم از سوی داور مسابقه جریمه شده اند، با جریمه AFC روبرو شده است. جریمه به این صورت است که به ازای هر اخطار 300 دلار و به خاطر هر اخراج 600 دلار باید پرداخته شود. در نتیجه پرسپولیسی ها به خاطر جریمه های دیدار با الدحیل باید 1800 دلار به کنفدراسیون فوتبال آسیا بپردازند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس