کد خبر 894417
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
نیمه اول پرسپولیس مقابل الدحیل

مربی تیم فوتبال الدحیل قطر گفت: وقتی مقابل تیمی مثل پرسپولیس اشتباه می‌کنید، پیامدش را حس می کنید.

به گزارش مشرق، نبیل معلول بعد از شکست ۳ بر یک مقابل پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر نشد و داود دستیارش را به نشست فرستاد که او گفت: تشکر می‌کنم از میزبانی پرسپولیس و در فوتبال این مسایل هست . می‌دانستیم پرسپولیس تیم قدرتمندی است اما گل اول را ما زدیم و توانستیم نیمه اول را به خوبی و خوشی پشت سر بگذاریم. در نیمه اول دفاع و برنامه خوبی داشتیم که جواب داد. داور هم خیلی خوب داوری کرد. 

* داور بازیکن پرسپولیس را اخراج نکرد

وی ادامه داد: داور هم اشتباهاتی داشت، یک بازیکن پرسپولیس  در نیمه اول باید کارت قرمز می‌گرفت که به او کارت قرمز نشان نداد. گل اول پرسپولیس هم روی اشتباه داور بود اما گل سوم  پرسپولیس روی اشتباه بازیکنان خودمان رقم خورد. 

* نبیل به نشست خبری نیامد، چون صدایی نداشت

داوود درمورد اینکه چرا نبیل معلول به نشست خبری نیامد گفت: سرمربی ما آنقدر فریاد زده بود دیگر صدا نداشت و روحیه‌ای هم برای شرکت در نشست نداشت اما من اینجا هستم تا هر سوالی دارید بپرسید. 

* وقتی مقابل پرسپولیس اشتباه می‌کنید، پیامدشان را حس می‌کنید

وی درمورد اینکه چرا الدحیل سه گل در نیمه دوم خورد آیا برنامه‌ای این تیم داشت گفت: هیچ تیمی بدون نقشه وارد زمین نمی‌شود. ما هم نقشه داشتیم ما درمورد نیمه دوم با بازیکنان صحبت کردیم. ما می‌خواستیم برای صعود یک گل دیگر بزنیم ولی چند اشتباه انفرادی از سوی بازیکنان ما رقم خورد. مقابل تیمی مثل پرسپولیس وقتی چنین اشتباهاتی می‌کنید پیامد آن را حس می‌کنید. 

* ما خوب بودیم، اما پرسپولیس بیکار نبود

مربی الدحیل درمورد اینکه پرسپولیس در دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود و آیا شکست مقابل چنین تیمی برای الدحیل بد نیست گفت: الدحیل کامل نبود و ما هم دو نقطه ضعف داشتیم. یوسف و اسماعیل دو بازیکنی بودند که آنها را در اختیار نداشتیم. بوضایف بعد از مدت‌ها دوری امروز اولین بار در میدان حاضر شد. ما فقط یک بازیکن خارجی  استثنایی به نام اد میلسون داشتیم. سوال شما عادلانه نیست ما خوب بازی کردیم اما پرسپولیس هم بیکار نبود و از اشتباهات ما استفاده کرد چند اشتباه انفرادی داشتیم ما تلاش کردیم جلوی نقطه‌ضعف‌هایمامن را بگیریم اما فوتبال همین است این بار پرسپولیس موفق شد. 

* نیمکت‌نشینی العربی تاکتیکی بود

وی درمورد اینکه چرا یوسف العربی روی نیمکت نشسته بود گفت: یوسف بازیکن بزرگی است اما براساس تاکتیک او را نیمکت نشین کردیم. پرسپولیس مدافعان با تجربه‌ای دارد اما دفاع آنها بعضی مواقع کند است می‌خواستیم از بازیکنان سرعتی خود در فضای پشت مدافعان پرسپولیس استفاده کنیم و به گل برسیم این انتخاب ما بود که انجامش دادیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس