کد خبر 893738
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
علی عبدالله ایوب

وزیر دفاع سوریه به دستور رئیس‌جمهور این کشور از مناطق عملیاتی در حماه، ادلب، و لاذقیه بازدید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، "علی عبدالله ایوب" وزیر دفاع سوریه به دستور بشار اسد رئیس‌جمهور این کشور از برخی از نیروهای ارتش در مناطق عملیاتی حومه‌های حماه، ادلب و لاذقیه دیدار کرد.

وزیر دفاع سوریه ضمن ابلاغ سلام و درود اسد به نیروهای مستقر در این مناطق عملیاتی برای آنها در انجام ماموریت‌های ملی مقدسشان آرزوی موفیت کرد.

بیشتر بخوانید:

ورود تجهیزات نظامی ترکیه به غرب استان «حماه»

وی همچنین با فرمانده نیروهای مستقر در این مناطق دیدار کرد و در جریان اقداماتی که این نیروها برای تقویت آمادگی رزمی و حفظ آن در بالاترین سطح و آمادگی‌های لازم برای ورود به عملیات‌های نظامی در آینده به منظور ریشه‌کنی تروریسم انجام می‌دهند قرار گرفت.

فرمانده ارتش سوریه ضمن تجلیل از تلاش‌ها و روحیه بالا و فداکاری‌های نیروهای ارتش در دفاع از کشور تاکید کرد: درس‌های بسیاری در پیروزی‌هایی که نیروهای مسلح شجاع ما در مبارزه با تروریسم کسب کردند نهفته است و این پیروزی‌ها نشان دهنده قدرت و صلابت ارتش و توانایی‌های بالای آن در مقابله با چالش‌ها و مشکلات است.

وی در پایان این بازدید در جریان روند  نبردهای نیروهای ارتش و عملیات تعقیب بقایای گروه‌های تروریستی در حومه‌های حماه و ادلب و لاذقیه قرار گرفت و بر عزم ارتش برای تداوم ماموریت خود در چارچوب عمل به وظایف ملی و قانونی در حمایت از کشور و تامین امنیت مردم تاکید کرد.

نیروهای ارتش سوریه نیز در این دیدار بر عزم خود برای ادامه نبرد علیه تروریسم تاکید کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس