کد خبر 891754
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
مایک پنس

معاون رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به مقاله جنجالی نیویورک تایمز ضمن رد اتهامات وارد شده به او گفت که وی نویسنده این مقاله نیست و چنین مقاله ای شرم آور است.

به گزارش مشرق به نقل از سی بی اس نیوز، «مایک پنس» معاون رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به مقاله ای که اخیرا یک عضو دولت ترامپ به صورت ناشناس برای نیویورک تایمز نوشته است اعلام کرد که این مقاله شرم آور است.


وی در گفتگو با برنامه تلویزیونی «در مقابل مردم» گفت که نویسنده این مقابله فردی بزدل است و این فرد و نیویورک تایمز باید شرمسار باشند.

در حالی که در طول چند روز گذشته برخی گمانه زنی کرده اند که پنس در پشت پرده انتشار این مقاله باشد، معاون رئیس جمهوری آمریکا ضمن رد این اتهامات گفت که انتشار این مقاله با هدف منحرف کردن توجهات از اقتصاد پر رونق و کارهای مثبتی بوده که ترامپ تاکنون انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ به جنگ کودتاچیان دولت خود رفت

اعتراض کاخ سفید به کتابی جدید علیه ترامپ



وی در پاسخ به سوال خبرنگار سی بی اس درباره اینکه آیا او چیزی درباره استفاده از متمم ۲۵ قانون اساسی آمریکا در گفتگوهایش در کاخ سفید شنیده نیز گفت که هرگز بخشی از چنین گفتگویی نبوده است.

اخیرا نیویورک تایمز مقاله ای به نقل از یک نویسنده ناشناس منتشر کرده است، این نویسنده که اعلام کرده یکی از اعضای دولت ترامپ است از وجود جریان مقاومت در داخل کاخ سفید برای مقابله با تصمیمات ترامپ خبر داده و در بخشی از این مقاله تأکید کرده است که امکان برکناری ترامپ به وسیله متمم ۲۵ قانون اساسی آمریکا وجود دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس