کد خبر 891016
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
ایران - ازبکستان

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ازبکستان اعلام کرد بازیکنانی که در بازی تدارکاتی با سوریه ذخیره بودند برابر ایران به میدان خواهند رفت.

به گزارش مشرق، هکتور کوپر در نشست خبری پس از بازی تدارکاتی شب گذشته (پنجشنبه) برابر سوریه در تاشکند که با تساوی یک - یک پایان یافت گفت: هواداران همیشه منتظر پیروزی هستند اما پیش از این گفته بودم در بازی با سوریه منتظر معجزه نباشید. در 10 -12 روز اخیر توانستیم مسائل زیادی را برای بازیکنان تیم ملی ازبکستان روشن کنیم اما نیاز به کار سنگین و بیشتری داریم. در بازی با بعدی برابر ایران به صورت بهتری تقویت خواهیم شد.

سرمربی ازبکستان یادآور شد: بازیکنان تیم از مدت‌ها قبل با هم بازی می‌کنند اما در بازی با سوریه تاکتیک موردنظر کادر فنی را اجرا نکردند. حالا بازی با ایران را پیش‌رو داریم. تمایل دارم تا در این بازی برخی از تاکتیک‌ها را امتحان کنم. هدف از این بازی آزمایش بازیکنان است. می‌توانم بگویم بازیکنانی که در بازی با سوریه ذخیره بودند برابر ایران به میدان خواهند رفت.


دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و ایران سه‌شنبه 20 شهریور در تاشکند برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
    1 0
    بازیکنان ذخیره جزایر فارو یا ذخیره میانمار و ذخیره بورکینا فاسو هم بد نیستند . اگه قرار به این بازی هاست خوب با تیم های محلاتی خودمون بازی کنید چرا پول بلیط هواپیما و .... هدر میدید
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
    1 0
    تقصیر ما هست که شأن تیم ملی رو حفظ نمی کنیم. و صدالبته تقصیر کی روش هم هست که فقط دیدار تدارکاتی با تیم های ضعیف رو دوست داره.
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
    1 0
    دمش گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس