کد خبر 890728
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
شفر

تیم فوتبال استقلال بعد از شکست مقابل السد حالا با چالشی جدید مواجه شده که نگرانی کادر فنی این تیم را در پی داشته است.

به گزارش مشرق، در حالی که استقلالی‌ها هنوز فشار شکست مقابل السد قطر را تحمل می‌کنند با یک چالش جدی در ادامه فصل و روزهای آینده مواجه شده‌اند.

طبق برنامه‌ سازمان لیگ، استقلال باید روز 22 شهریور در مسجد سلیمان در هفته ششم به مصاف نفت برود. از طرفی سازمان لیگ تصمیم داشت در صورتی که استقلال در جام حذفی به قرعه‌ای آسان برخورد کرد موافقت این باشگاه برای برگزاری بازی بدون ملی پوشان را بگیرد(6 ملی پوش استقلال روز 20 شهریور با تیم ملی در ازبکستان باید به میدان بروند) که این اتفاق هم نیفتاد.

حالا با این شرایط استقلال باید روز 21 شهریور ماه راهی شهر مسجد سلیمان شود و این در حالی است که همان روز ملی پوشان استقلال از ازبکستان به تهران می‌رسند و اصلا مشخص نیست بتوانند در تمرین آخر این تیم که حدود 50 دقیقه است شرکت کنند. در ادامه استقلال 23 شهریور به تهران بر می‌گردد و روز 24 شهریور ماه باید خود را آماده سفر به کشور قطر کند. این در حالی است که وینفرد شفر به شدت نگران وضعیت استقلال و ملی پوشانش که تمرینی با این تیم نداشته‌اند تا قبل از بازی با نفت است و از سوی دیگر آبی پوشان در فاصله 21 شهریور تا 26 همین ماه و در فاصله کمتر از 5 روز ابتدا راهی مسجد سلیمان شده و به تهران برگردد و دوباره راهی سفر قطر برای بازی با السد شود که این موضوع قطعا از نظر بدنی روی بازیکنان تاثیر منفی خواهد  داشت.

باید دید این چالش جدیدی که برای تیم شفر به وجود آمده چگونه حل خواهد شد و آیا این تیم می‌تواند از این آزمون سخت بیرون بیاید یا خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس