کد خبر 890928
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
مومنی

اقتصاددان اصلاح‌طلب گفت: معمولاً دولت ها در دور دوم به دنده خلاص می‌زنند اما دنده خلاص این دولت خیلی غیرعادی تر از دولت های قبلی است.

به گزارش مشرق، فرشاد مؤمنی، اقتصاددان اصلاح‌طلب، صبح امروز(پنجشنبه ۱۵ شهریور) در هفدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه دولت روحانی به طور خیلی غیر عادی به دنده خلاص زده است، اظهارداشت: نمی‌دانیم چه اراده‌ای در کار است که هم در دولت و هم در مجلس اصرار بر حل و فصل جزیره‌ای امور دارند.

مؤمنی تأکید کرد: من به آقای رییس جمهور گفتم شما اول باید از این توهم خارج شوید که برنامه دارید. این چه چیزی است که دولت و مجلس با هم پختند و اسمش را گذاشتند برنامه. این بی کیفیت ترین برنامه ای است که در تاریخ برنامه ایران تدوین شده است.

بیشتر بخوانید:

سایت حامی دولت: آقای روحانی صدای مردم را بشنوید

این اقتصاددان اصلاح طلب با تأکید بر اینکه به زودی دومین نامه اقتصاددانان کشور هم منتشر می‌شود، گفت: متأسفیم که نامه های مشفقانه و مبتنی بر دلسوزی اقنصاددانان کام آنهایی که از مناسبات رانتی سود می‌برند را تلخ کرده و حالا می‌خواهند با ما برخورد سیاست‌زدگی کنند.

وی ادامه داد: دیروز از یک دستگاه مرتبط با حکومت با من تماس گرفته و گفتند که در این نشست هایی که به صورت جزیره‌ای با موضوع اقتصادی برگزار می‌شود شرکت نکنید. من پاسخ دادم که ما بر طبق منطق‌هایی تصمیم گرفته بودیم شرکت نکنیم اما منطق شما چیست که آنها گفتند: این چیزی که الان با شما بحث می‌کنند هم به عنوان نظر نهایی دولت به مجلس بردند و هم به رسانه ها دادند و می‌خواهند از آبروی شما هم خرج کنند.

مؤمنی با بیان اینکه تأسف برانگیز است که ما مجانی کل ذخیره دانایی خود را تقدیم می‌کنیم اما اینگونه برخورد می‌شود، تصریح کرد: در دولت چه دست های در کار است که می‌خواهد در خصوص نامه اقتصاددان‌ها هم رییس جمهور با ما رو در رو نشود البته اگر بشود هم در عمل تفاوتی ندارد؛ صد رحمت به احمدی نژاد.

وی افزود: معمولاً دولت ها در دور دوم به دنده خلاص می‌زنند اما دنده خلاص این دولت خیلی غیرعادی تر از دولت های قبلی است اما نه در این ابعاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ج د ا IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    43 23
    مردم به هوش باشید - فتنه های بزرگی در راه است - فتنه ای برای نابودی نظام اسلامی ایران برای همیشه - اگر همگی با هم یکصدا باشیم و همه طرفدار و مطیع رهبری و پای نظام اسلامی بایستیم و خون بدهیم اسلام و ایران پاینده خواهد ماند وگرنه اسلام و ایران از دست خواهد رفت - یادتان نرود فتنه آمریکایی سال 78 و سال 88 و در آخر فتنه بزرگ و فریبکارانه و بسیار جدی در سال 98 صورت میگیرد که ایران را زیر و ور خواهد کرد و زمینه سازی ها از سال 92 شروع شده و تا سال 98 ادامه خواهد داشت - یادتان باشد به کل نظام توهین خواهد شد به رهبری عزیز و سپاه قهرمان توهین و تهمت خواهند زد به همه بزرگان و روحانیون و مراجع تقلید تهمت خواهند زد و همه گرانی و تورم و رکود و بی حجابی و قتل و کشتار را گردن نظام و رهبری خواهند انداخت و ملت را بر ضد نظان خواهند شوراند - مواظب باشید جزو فتنه گران قرار نگیرید و در مقابل رهبری و نظام قرار نگیرید بلکه همیشه همراه و مطیع رهبری عزیز و پشتیبان سپاه قهرمان باشید تا به مملکت ایران و امنیت ایران آسیبی نرسد و گرنه در این امتحان پیروز نخواهیم بود و شکست خواهیم خورد ///
  • s IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    51 3
    بهتره دولتی ها دسته جمعی استعفا بدن گورشونو گم کنن ، مردم بهتر از اینها کشور رو اداره میکنن
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    13 1
    حرف باد هواست وقتی کسی پشیزی برای علم قایل نیست
  • ایرانی واداده ی بیکار IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    38 1
    کار مردم ایران با نامه مامه حل نمیشود .دادش !!! کار از این حرفها گذشته . اصلاح ساختاری و بنیادین باید تا از این مخمصه ای که در آن گرفتار آمدیم رهایی یابیم . خود کرده را هم تدبیر نیست !!!
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    28 6
    چى گفت؟ صد رحمت به احمدی نژاد؟ اصلاح طلبان! همين كه داريد كم كم ميفهميد خيلى خوبه
  • خاک انداز IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    22 11
    مسئولان مردم را ازدست داده اند اما هنوز مردم اینها را از دست نداده و انقلاب را دوست دارد. مسئولان انقلاب را نابود کرده اند و اما مردم انقلاب دارند حفظش میکنند
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    22 2
    احتمال اینکه دولت عمدا بر مشکلات اقتصادی ملت می افزایید بسیار زیاد است.چطور در زمان اوباما که حتی چین و روسیه هم کاملا با انها همراه بودند دولت و نظام مقتدرانه ایستادگی کردند ولی همین دولت باز کشور را از آستانه ی هسته ای پایین کشید و الان در حال نابودی اقتصاد است و یک هرج و مرج تمام عیار اقتصادی به وجود آورده است؟
  • ناشناس IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
    2 0
    تنها حکومت شیعه ی جهان را داریم.یهود از پایداری ۴۰ ساله ی این حکومت میترسه و طبق پیشگویی قدیم حکومتی که با انقلاب ۴۰ ساله پایدار بمونه مسبب از بین رفتنشونه.جمهوری اسلامی ۱۳ فروردین ۱۳۵۸ شکل گرفت.۱۲ فروردین ۹۸ چهل ساله میشه.ولی تعجب من از این جماعت به ظاهر ایرانی هستش که دارن وطنشون رو نابود میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس