کد خبر 890627
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
وریا غفوری

دو پسته بودن سهرابیان همان‌طور که یکی از دلایل او برای دعوت به تیم ملی بوده می‌تواند یکی از دلایل خط‌خوردنش هم باشد.

به گزارش مشرق، دعوت شدن آرمین سهرابیان به تیم ملی سوژه جدیدی بود برای سوال از کی‌روش. مدافع استقلال که فصل گذشته خیلی از بازی‌ها نیمکت‌نشین بود و این فصل بعد از جدایی حسینی و کمبود بازیکن در استقلال فیکس شده بود مخالفان زیادی برای دعوت شدن به اردو داشت. به همین دلیل یکی از سوالات عادل فردوسی‌پور در برنامه نود به این بازیکن و دلیل دعوت شدنش اختصاص داشت. سوالی که پاسخ کی‌روش به آن چند پسته بودن سهرابیان و چپ پا بودنش بود. دو دلیلی که حضورش در لیست را می‌توانست توجیه کند و البته جوان بودن این بازیکن را هم می‌توان مزید برعلت دانست. 

البته پاسخ کی‌روش با یک اولتیماتوم هم همراه بود و آن این بود که این بازیکن باید هر چه زودتر پست خودش را در تیمش تثبیت کند. این همان حرفی است که پیش از این کی‌روش در مورد وریا غفوری گفته بود اما انتقال مکرر او به دفاع راست و هافبک راست در نهایت منجر به خط خوردنش از لیست نهایی تیم ملی در جام‌جهانی شد. حالا سهرابیان هم در شرایطی مشابه غفوری قرار دارد. بازیکنی که به دلیل کمبود بازیکن استقلال و چپ پا بودنش در پست دفاع چپ هم به کار گرفته می‌شود و همین جابجایی پست هم می‌تواند روی کیفیتش تاثیر بگذارد و هم این که باعث خط خوردنش از لیست تیم ملی شود.

شفر پیش از این نشان داده که شرایط تیمش برایش اهمیت بیشتری از دعوت شدن یا نشدن بازیکنانش به تیم ملی دارد. خوش شانسی سهرابیان نسبت به وریا، رقبای اوست. وریا شانسی برای بازی در پست هافبک راست تیم ملی نداشت اما رقبای سهرابیان که به عنوان مدافع میانی دعوت شده، در پست مدافع چپ هم زیاد نیستند. با این حال، تا زمان اعلام لیست نهایی جام ملت‌ها معلوم نیست سهرابیان می‌تواند در لیست باقی بماند یا به سرنوشت وریا دچار می‌شود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس