کیش یکی از پرجاذبه‌ترین مناطق گردشگری ایران است که به پرهتل‌ترین شهرستان ایران معروف است. برای رزرو هتل‌ های کیش، می‌توانید از طریق سایت‌های گردشگری اقدام کنید. رزرو آنلاین هتل‌ در کیش متناسب با هر میزان بودجه، از مزایای هتل‌های کیش است.

جزیره زیبای کیش در خلیج فارس، مقصدی هیجان‌انگیز برای گردشگران خارجی و داخلی است. ساحل بزرگ کیش از برترین سواحل شن سفید دنیاست که علاوه‌ بر زیبایی، فواید درمانی هم دارد و مقصد درمانی بسیاری از گردشگران است. برای رزرو هتل‌های کیش باید از دو سه هفته قبل از تاریخ سفر خود اقدام کنید. بسیاری از هتل‌های کیش، در سواحل دریا بنا شده‌اند و چشم‌اندازی رو به دریا یا ساحل دارند و برخی دیگر نیز با اندک فاصله‌ای از دریا و ساحل، اقامت خوشی را برای مسافران رقم می‌زنند.

معماری شهر زیبای کیش به گونه‌ایست که آن را به شهرهای اروپایی شبیه می‌کند. محیط آرام و سکوت کم‌نظیر این جزیره دوست‌داشتنی، اقامت در هتل را به تجربه‌ای تکرارنشدنی بدل می‌سازد. رزرو هتل در کیش از طریق آژانس‌های گردشگری یا سایت‌های اینترنتی و به صورت رزرو آنلاین هتل صورت می‌گیرد؛ اما  پس از تهیه بلیت و پیش از رزرو هتل در کیش، بهتر است با بهترین هتل‌های لوکس پنج ستاره و خدمات و امکانات آن‌ها آشنا شوید.

پیش از هرگونه اقدامی برای تهیه بلیت و رزرو هتل در کیش، به سایت هواشناسی مراجعه کنید. هوای کیش گرم و شرجی است و رطوبت هوا بسیار زیاد است. مناسب‌ترین زمان برای سفر به کیش، از أواخر دی‌ماه تا أواخر فروردین‌ماه است. فروردین یکی از شلوغ‌ترین ماه‌های مسافرتی کیش است و هوا هنوز خوب است؛ اما در اردیبهشت هم می‌توان به کیش سفر کرد و از نسیم باد خنک شبانه، بهره برد. رزرو آنلاین هتل این مزیت را دارد که می‌توانید از تخفیف‌های هتل‌ها باخبر شوید و از موقعیت مکانی هتل‌ها، اطمینان حاصل کنید. غروب‌های دل‌انگیز و سواحل مرجانی کیش در ساعات پایانی روز، در خاطر هر مسافری می‌ماند. اقامت در کیش با تفریحات بی‌شماری همراه است؛ از موج‌سواری گرفته تا بازدید از پارک دلفین‌ها و کشتی‌سواری و دوچرخه‌سواری کنار ساحل. بیایید به لوکس‌ترین هتل‌های کیش نگاهی بیاندازیم؛ شاید دلتان بخواهد بیشتر در هتلتان وقت بگذرانید.

هتل مجلل پنج ستاره ترنج کیش

اگر زیاد اهل سفر هستید و از هتل‌های یکنواخت و یک شکل خسته شده‌اید، رزرو هتل ترنج کیش می‌تواند شما را به وجد بیاورد. هتل ترنج کیش به شکل یک بته جقه بزرگ بر روی آب بنا شده است و تنها هتل دریایی ایران است. اقامت در هتل ترنج کیش، لذت‌بخش است، کف اتاق‌های این هتل شیشه‌ای است و می‌توانید ماهی‌ها، عروس دریایی‌ها و مرجان‌ها را در حالی که روی مبل نشسته‌اید و قهوه میل می‌کنید، تماشا کنید.

هتل ترنج کیش، تراس‌هایی رویایی دارد؛ تراس‌هایی که رو به دریا قرار دارند و مجهز به وان هستند. می‌توانید غروب خورشید را در حالی تجربه کنید که در تراس خود درون وان نشسته‌اید و آبمیوه طبیعی می‌نوشید.

رزرو هتل ترنج کیش این مزیت را دارد که از استخر بناشده روی بام این هتل، استفاده کنید. کافی‌شاپ‌های بزرگ و کوچک هتل ترنج، سالن بازی، امکان ورزش‌های آبی و... این هتل را به هتل‌های کاراییب و مالدیو شبیه کرده است. اجاره ماشین لوکس از هتل نیز از امتیازات رزرو هتل ترنج کیش است.

رزرو هتل لوکس پنج ستاره صدف کیش

هتل صدف مانند مرواریدی در دل طبیعت بنا شده است. اقامت در هتل صدف کیش این امکان را به شما می‌دهد تا در فضای سبز بی‌نظیر این هتل گشت بزنید و عکس‌های زیبا بگیرید. رستوران فرانسوی هتل صدف کیش که در دل صخره‌های ساحلی بنا شده است در کنار رستوران دلفین هتل صدف کیش، از محبوب‌ترین رستوران‌های جزیره زیبای کیش است. رزرو هتل صدف کیش، انتخاب خوبی برای کسانی است که اهل خرید هستند و می‌توانند به تعدادی از پاساژها و مراکز خرید دسترسی داشته باشند.

کافی‌شاپ دنج هتل لوکس صدف کیش، برای وقت‌گذارنی وسوسه‌کننده است. همچنین ترانسفر فرودگاهی هتل صدف کیش، تجربه خوبی برای شما رقم می‌زند.

رزرو هتل پنج ستاره باشکوه مارینا پارک کیش

مارینا پارک، لوکس‌ترین هتل تفریحی کیش است که از حیث معماری و موقعیت مکانی در جزیره، نظیر ندارد. هتل مارینای کیش محوطه‌ای بسیار وسیع دارد. تفریح‌گاه ساحلی هتل مارینا در جزیره کیش قایق‌های اختصاصی دارد و مسافران می‌توانند از این قایق‌ها برای ترانسفر استفاده کنند. رزرو هتل مارینای کیش که در پارک مارینا واقع شده است، در دل فضای سبز و دریایی، تجربه‌ای از بهشت است.

رزرو هتل مجلل پنج ستاره شایان کیش

هتل مجلل شایان کیش از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هتل‌های جزیره کیش است که در کنار اسکله بنا شده است. این هتل معماری ویژه‌ای دارد، مدور است و در چهار طبقه ساخته شده است. رزرو اتاق‌های رو به دریای هتل شایان، به شما چشم‌اندازی آرامش‌بخش را هدیه می‌دهد. سوئیت‌های طلایی هتل شایان کیش، اقامت وسوسه‌انگیزی برای اقامت در سواحل را به شما پیشنهاد می‌دهد. امکانات ویژه این هتل مانند سالن بیلیارد، استخر روباز، چایخانه سنتی و… سفر شما را به‌یادماندنی می‌کند.

رستوران سنتی باغ بهشت هتل شایان در فضای باز قرار دارد و متنوع‌ترین غذاها را سرو می‌کند. رستوران شمبلیر هتل شایان و رستوران فرانسوی هتل شایان کیش از غذاخوری‌های درجه‌یک جزیره کیش هستند.

رزرو هتل لوکس پنج ستاره ایران کیش

هتل لوکس ایران بعد از بازسازی، به یکی از هتل‌های پررونق جزیره تبدیل شده است. این هتل دو برج مجزا از همدیگر دارد و از جدیدترین تکنولوزی روز دنیا برای تهوهیه مطبوع هوا VRF) ) استفاده می‌کند. بعضی اتاق‌های هتل ایران به دریا مشرف است و برخی دیگر به ساحل. می‌توانید متناسب با روحیه خود، از اتاق‌های دریایی یا ساحلی هتل ایران کیش استفاده کنید. استخر رایگان و امکانات ورزشی مدرن، از مزیت‌هایی است که  رزرو هتل ایران کیش در اختیار مسافرانش می‌گذارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس