دادگاه نمایه

دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: پرونده ضاربان افسر پلیس در شیراز به شعبه ویژه در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز ارجاع شده است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس دادستان عمومی و انقلاب شیراز علی صالحی با بیان اینکه  پرونده ضاربان افسر پلیس راهنمایی و رانندگی به شعبه ویژه در دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شده است از دستگیری سه نفر از عوامل این حادثه خبر داد.

بیشتر بخوانید:

لندکروز گرانقیمتی که با «آبروی پلیس» برخورد کرد!

در روزهای ابتدایی شهریورماه کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن درگیری راننده یک خودرو در محور دشت ارژن با مامور گشت پلیس را نشان می‌داد. جانشین فرمانده انتظامی استان فارس یک روز پس از حادثه توضیحاتی را درباره این کلیپ ارائه کرده که بر این مبنا یک خودروی ۲۰۶ به دلیل نقص فنی از گشت پلیس کمک خواسته که یک خودروی لندکروز با سرعت غیرمجاز از جاده خارج و واژگون می‌شود. 

به گفته سردار علی ذوالقدری « پس از دقایقی یکی از افراد مرتبط با همین خودرو به اشتباه تصور می‌کند که پلیس باعث حادثه شده که به ماموران گشت تعدی می‌کند». 

کاووس محمدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس نیز در تاریخ ۴ شهریور از دستگیری یکی از همراهان ضارب سخن گفته و اعلام کرده که متهم اصلی هنوز دستگیر نشده است. 

علی صالحی، دادستان شیراز از بررسی پرونده تحت نظارت بازرس ویژه سخن گفته و اعلام کرده که « ضاربان در این حادثه در سه مرحله افسر پلیس راهنمایی و رانندگی را مورد هجوم و تعرض قرار دادند که تصاویر پخش شده در فضای مجازی تنها بخشی از این حادثه را به تصویرکشیده است». 

دادستان عمومی و انقلاب شیراز بر برخورد با قاطعیت در چهارچوب قانون با متعرضین تاکید کرد و بر خسارت به اتومبیل و تجهیزات پلیس در این حادثه اشاره کرده است. 

وی « از احتمال افزایش دستگیرشدگان این حادثه خبر داد» و حفظ اقتدار پلیس و نیروهای نظامی و امنیتی را مسئله مهمی اعلام کرد.  به گفته صالحی دستگاه قضایی موضوع هتک حرمت صورت گرفته را با حساسیت ویژه پیگیری و نتایج را به عموم اطلاع‌رسانی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس