فیلم/شناسایی ضارب مامور پلیس راهور در شیراز

سؤالی که افکار عمومی را به شدت درگیر کرده، اینست که یک فرد عادی چطور می‌تواند مأمور حافظ قانون و امنیت کشور را در صحنه جرم خود، به بدترین شکل ممکن مورد ضرب و شتم و اهانت قرار دهد؟!

سرویس سیاست مشرق - روز جمعه گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی نشر یافت که در آن یک فرد عادی به بهانه واژگون شدن خودروی لندکروز گرانقیمت خود، مشغول ضرب و شتم یک مأمور پلیس راهور است. [۱]

خبرهای رسیده حاکی از آن است که این رخداد در استان فارس و در یکی از جاده‌های این استان وقوع یافته است.

اگرچه مقامات پلیس استان فارس اعلام کرده‌اند که فرد ضارب شناسایی شده و اقدامات برای دستگیری او در جریان است اما سؤالی که افکار عمومی را به شدت درگیر کرده اینست که یک فرد عادی چطور می‌تواند مأمور حافظ قانون و امنیت کشور را در صحنه جرم خود، به بدترین شکل ممکن مورد ضرب و شتم و اهانت قرار دهد!؟

فضای روانی ذهن او چگونه بوده که هیچ مجازات و تقاصی در قبال این رفتار سفیهانه متصور نبوده و احساس کرده که هزینه ضرب و شتم مأمور پلیس در حد و توان تحمل او و شاید پول‌هایش خواهد بود!؟

این رخداد تأسف‌آور اما دارای پیشینه‌هایی است که اگر بهتر در آنها تدقیق شود؛ روشن می‌شود که ضرب و شتم شدن مأمور پلیس راهور، نتیجه همان پیشینه‌هاست که اگر رخ نمی‌دادند اکنون شاهد پایمال شدن آبروی پلیس کشورمان و مأموران خدوم ناجا نبودیم.

*روزی که به ناجا گفتند: «بیشرف»!

مردم و افکار عمومی کشور هنوز به یاد دارند فیلمی که چند ماه قبل در شبکه‌های اجتماعی نشر یافت و نشان می‌داد که یک دختر بدحجاب، چطور مأمور پلیس گشت ارشاد را هنگام انجام وظیفه قانونی‌اش، «بیشرف» خطاب کرد و مرتکب ضرب و شتم مأمورین نیز می‌شود.

این رفتار سوء و غیر متمدنانه اما از سوی مقامات پلیس و قوه قضائیه با واکنش در خور توجهی مواجه نشد و نه تنها مواجه نشد بلکه عده کثیری از چهره‌ها و رسانه‌های جریان سیاسی خاص، به حمایت از این رفتار غیر متمدنانه نیز پرداختند.

در این زمینه حتی یکی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس خواستار عذرخواهی نیروی انتظامی از آن خانم و توبیخ مأموران حاضر در فیلم شد [۲]، احمد مازنی، دیگر نماینده اصلاح‌طلب مجلس تأکید کرد که این رفتار پلیس! قابل تأیید نیست و باید آموزش‌های لازم در این زمینه‌ها به ناجا داده شود [۳] و محمدرضا عارف نیز طی اظهاراتی نوشت: نهادهایی که خود را متولی ارشاد مردم می‌دانند هنوز به تغییر در رویکردهای فرهنگی باور ندارند و به حاکمیت چوب و چماق در ارشاد! مردم اعتقاد دارند! [۴]

همان روزها برخی محافل تحلیلی از این گفتند که این فرایند به حیثیت پلیس لطماتی جدی وارد کرده است و می‌رود تا سبب‌ساز مشکلات بیشتری علیه پلیس کشور نیز بشود...

*شهدای مماشات با اشرار در خیابان پاسداران

ماجرای اغتشاش خیابان پاسداران نیز از پرونده‌های قابل تأملی است که باید در ربط و ارتباط آن به رخدادهای تلخ این روزها علیه پلیس، اندیشید. رخدادی مربوط به اغتشاش دراویش گنابادی در زمستان سال گذشته که اگرچه پلیس یگان ویژه با تمام امکانات در صحنه آن حضور داشت، اما به ناگاه خبر رسید که ۵ نیروی پلیس و بسیجی در این رخداد به شهادت رسیده‌اند اما اصطلاحاً یک تیر هم از لوله تفنگ پلیس خارج نشده است. و جان مأموران حفظ نشد.

این رخداد و عدم اجازه مأموران یگان ویژه برای برخورد جدی با اوباش مسلح، ‌ تا آنجا محل تأمل بود که عده زیادی از آگاهان کشور به آن واکنش نشان دادند و حتی یکی از روزنامه‌ها در صبح روز تشییع تلخ شهدای پلیس در خیابان پاسداران این تیتر را در صفحه نخست خود منتشر کرد: شهدای مماشات با اشرار...[۵]

*فرمانده پلیس تهران و اوباش تهدید کننده ناجا؛ دور میز مذاکره!

در همان روزهای اغتشاش خیابان پاسداران اما اتفاق بد دیگری هم رخ داد که جز بازی با حیثیت پلیس؛ نام دیگری نمی‌توان بر آن گذاشت.

مردم در روزهای ابتدایی اخبار مربوط به اغتشاشات خیابان گلستان هفتم، فیلمی را دیده بودند که در آن یک فرد منتسب با دراویش، با سیبیل‌های از بناگوش در رفته! در حال تهدید مأموران پلیس است و با گردن کلفتی اوباش‌گونه خود فرماندهان ارشد ناجا را خطاب قرار می‌دهد که مخاطب من شماها هستید...

این فرد که در حین اغتشاشات توسط مأموران دستگیر شده بود؛ به ناگاه در فیلمی دیده شد که در آن همراه با تعدادی از دراویش دستگیر شده و شاید نشده! دور یک میز نشسته‌اند و مشغول شنیدن مواعظ سردار حسین رحیمی، فرمانده پلیس تهران هستند.

این فیلم به قدری فضای منفی ایجاد کرد که حتی حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان نیز نسبت به آن واکنش نشان داد و از انجام این جلسه مداهنه‌گونه انتقاد کرد. [۶]

*سیلی نماینده مجلس به صورت ناجا

این رخدادها البته یادآوری سیلی نماینده مجلسی هستند که در فرودگاه به صورت مأمور ناجا نواخته شد و افکار عمومی هیچگاه نفهمیدند که با این نماینده سبک دست و قانون شکن که در واقع به آبروی پلیس سیلی زده بود؛ چه برخوردی شد!؟

*چون که صد آمد نود هم پیش ماست! / چرا آبروی پلیس تبدیل به بازیچه شده است؟

هر ذهن آگاهی و هر عقل محضی که رخدادهای پیش گفته را بازخوانی کند، به روشنی هرچه تمام‌تر نتیجه می‌گیرد که آبروی پلیس ایران، این روزها و ماه‌ها تبدیل به بازیچه شده است.

در واقع پلیس ایران و مأموران خدوم آن شاهد نظاره روزهایی هستند که در هیچ کجای جهان و در هیچ کشوری مسبوق به سابقه نیست.

اما علت را باید در کجا جست!؟ چه می‌شود که از پارک‌های پایتخت تا جاده‌های دور دست کویری، هر اوباش و انسان غیر متمدنی به خود اجازه می‌دهد حرمت پلیس کشور را بشکند؟

برخی معتقدند این رخداد دردآور که بر امنیت تک به تک ایرانیان خدشه وارد خواهد ساخت، به ۲ دلیل بروز یافته است:

اول عزم جریان سیاسی خاص یا همان اصلاح‌طلبان برای بی‌رمق سازی نیروی رشید انتظامی به منظور راهبردهایی که قرار است در معرکه‌های «خیابان» اجرا شوند.

و دوم مماشات و عدم عمل بموقع و تأثیرگذار فرماندهان پلیس کشور در عرصه‌هایی که پای حیثیت این نیروی شریف و مجاهد در میان است.

جهاد فی سبیل‌الله که به گفته مقام معظم رهبری، فعالیت ناجا از جمله مصادیق آنست؛ لوازم و پیش‌زمینه‌هایی مثل «حفظ آبرو و شأنیت پلیس» را دارد که اگر فراهم و رعایت نشوند، اصل حرکت پلیس مورد خدشه واقع می‌شود و می‌تواند حتی انگیزه سازمانی پرسنل آنرا نیز تضعیف کند.

**_mshrgh.ir/۸۸۷۰۸۰

۲_mshrgh.ir/۸۴۹۹۰۱

۳_mshrgh.ir/۸۵۲۵۷۱

۴_mshrgh.ir/۸۴۸۴۲۸

۵_mshrgh.ir/۸۳۳۶۳۰

۶_http://kayhan.ir/fa/news/۱۲۶۷۱۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 138
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 35
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    ارازل اوباش سیاسی و اقتصادی از تضعیف پلیس سود می برن
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      تضعیف پلیس از 18 تیر 78 شروع شد. وقتی که پلیس به جرم عمل به وظیفه قانونی و برخورد با مشتی آشوبگر و وحشی و بعضا...در دادگاه قربانی شد تا جذب حداکثری صورت گیرد!
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      73 23
      بزنید جد و آبائش را در بیارید بی پدر غلط کرده پلیس را میزنه من از وقتی این صحنه را دیدم تو خیابون به هیچ ماشین مدل بالایی راه نمیدم یک مشت مفت خور دزد که با حمایت دولت فلج تحقیر و پایان استخر فرح پررو شدن باید برخورد علنی بشه پلیس مرد نیست اگه با عذر خواهی از یارو بگذره باید اسمش را به عنوان وحشی پخش کنند تا مردم بدونند با کی طرف هستند
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
      8 0
      به برکت نظام مقدس اسلامی که حقیقتا همه چیزش اسلامیه
    • دیدگا IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
      4 0
      بدبختی ما اینه
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    باید ضارب مجازات سختی بشه و همانطور فیلم خودش رو پخش کرد مجازاتش رو هم ببینند که درس عبرت بشه برای دیگران که به خود اجازه چنین اعمال زشتی رو تکرار نکند.۸۰ تا ضربه شلاق. البته کمه براش بیشتر
    • احمد IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      43 9
      باید به جرم ضرب و شتم پلیس به اندازه‌ی کشورهایی که براش کاسه لیسی می کنن، تقاص پس بدن تا حساب کار دستشون بیاد. حداقل ده تا بیست سال زندان.
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    180 6
    کثیف تر از این مرد پول دار اون نماینده ای هست که فکر میکنه از دماغ فیل افتاده پایین!
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      15 37
      چی به چی ربط دادید !
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
      18 0
      منظور اون نماینده ای هست که پلیس رو گرفت و کتک زد
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    81 9
    همه این اتفاقات ناگوار را باید ناشی از ضعف سیستم تربیتی آموزش و پرورش دانست.
    • علی IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      53 5
      و صد البته ضعف تربیتی خانواده ها
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      44 4
      عزیز بزرگوار امنیت معلمین آموزش و پرورش هم مثل پلیس است هیچ راهی برای برخورد با فرد توهین کننده به معلم وجود نداره
    • مهدی GB ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      8 12
      البته این فرد دانش اموز همان معلم هایی است که به قصد کشت و بی اساس کتک میزدند
    • به مهدی IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      5 1
      اتفاقا از نسل تی تیش مامانی ها است. بچه هایی که از کتک معلم ترسیدند آدم شدند و جرات نکردند بعدا در جامعه شیطنت کنند.
    • علی IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
      1 1
      اگه تربیت مشکل داره احتمالا اونایی که خوبن خودشون تلاش کردن درس خوندن خوب شدن کار معلما نبوده
  • بی نام IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    49 61
    مشرق موضوعات مورد بحثت اصلا به هم ربط ندارند
    • مانی IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      16 47
      ببند در دوزخ رو بی نام !!!
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      36 30
      مشرق نیوز باید به فکر آخرت هم بود همه چیز مشکل اصلاح طلبان نیست . اگر چنین فکر می کنید باید به میان مردم بروید وحقیقت را دریابید وگر نه از گردونه انتخابات بعدی هم عقب می مانید .
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      26 14
      اتفاقا بسیار مرتبط هستند. همه موارد ذکر شده حول محور شکستن حرمت پلیس است.
    • قریشی IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      7 2
      فهمیدن ارتباط موضعات به هم چیزی بنام درک و شعور لازم داره، نداری برو کیهان بچه ها بخون
    • سیدیاسر AE ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      4 2
      منم بچه تهرانم خاک پاک تمام بچه های ایران
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
      4 2
      اکثر گندکاری های مملکت یه ربطی به اصلاحطلبان دارن.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    48 17
    به خاطر سیاست از انقلاب کوتاه اومدیم هر کار خواستند دولتی ها با آبروی نظام کردند حالا هم بخاطر منافع سیاسی گروه های مختلف با نفود چه اصلاح طلب، چه دراویش و چه بقیه انگل های جامعه امنیت جامعه اسلامی به یغما میره فقط حواس این کله گنده ها باشه وقتی امنیت کم بشه بیشتر از همه امنیت ثروتمندا و ثروتشون در خطر می افته
  • زعفرونيه DE ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    ما تهرونيا هر كاري دوس داشته باشيم ميكنيم چون ژنمون ژن برتره، شما شهرستاني ها و دهاتي هاي تازه به دورون رسيده هم بريد بمييريد حال به هم زنا، اه اه اه.
    • شهرستانی IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      53 45
      تهرون تهرونی نکن بچه دهاتی تازه به دوران رسیده
    • من IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      23 2
      جدی نه بابا فرشته
    • 58850 IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      81 30
      تو یک منافق حیله گر و........ هستی . نمی توانی خودت را به جای اهالی تهران جا بزنی و ایجاد تفرقه کنی. ملعون .
    • شهرستانی IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      48 7
      بوی تعفن میدی تهرانی اشغال
    • بوشهر IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      24 3
      فقط ژنت برتره؟ خخخخخ
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      61 44
      حروم لقمه اسم تهرونیها رو به لجن نکش الاغ
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      46 3
      عقده توی حرفات موج میزنه موجود حقیر دلم برای تو و امثال تو میسوزه حاضرم شرط ببندم تو فقر مطلق فرهنگی داری غلت میزنی حالا هرقدر هم به ظاهرت رسیده باشی
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      19 1
      خوشم میاد هیچکی جوابتو نمیده چون ارزشی نداری
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      10 43
      من متولد تهرانم اما چیزی که شما میگید تهرانی یه سری همشهریای عقده ای شما هستن اومدن اینجا رو کردن فاضلاب. یکی شده رییس فدراسیون فلان به خودش پاداش میده یکی هم نماینده فلان شهره که دیگه برنمیگرده شهر خودش خون همه ما رو هم کردن تو شیشه. شما هم احتمالا از اونهایی هستید که کفش ملی رو میایید از تهران میخرید و فکر میکنید با کلاس تره و حسرت این کلاس مونده تو دلت.
    • FR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      21 7
      تهرانی های اصیل از نسل قاجار هستند که بنا به شجره نامه این قوم از نوادگان چنگیزخان مغول اند
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      7 2
      عمرا اگه بجه تهران باشی
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      16 4
      شما برخی از تهرانی ها چیزی جز یک جماعت خائن منافق،دشمن سخت الله متعال و اهلبیت پیامبر،نیستید اگر همین دهاتی ها نبودند شما الان از گرسنگی مرده بودید و کسی را نداشتید که خونش را بمکید مشرق همانطور که توهین این مرفه بی درد را منتشر کردی این جواب را هم منتشر کن
    • صادقی IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
      6 4
      شما تهرانیها اگه ژنتون خوب بود وعقل درست وحسابی داشتید به این نماینده های بی عرضه اصلاح طلب لیست امید رای نمی دادید که تمام بدبختی ما از دست همین جماعته!!!!
    • AE ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
      7 0
      شما از طرف تهرانی ها حرف نزن بی ادب
  • علی IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    70 39
    کم مشکلات نداریم که به فکر ناجا باشیم مردم بیکار اختلاس دزدی فراوان
    • حامد IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      31 1
      بنده ی خدا! وقتی پلیس رو تحقیر کنند و کتک زنند ببین با امثال تو چه می کنند. شما از پلیس دفاع کن که دزد و اختلاس گر آزاد نباشه.
  • پویا IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    67 9
    وقتی که مامورین نیروی انتظامی حتی اجازه دفاع از خود ندارند چطور میتونند از خودشون و از حق مردم دفاع کنند ، بهتر نیست دست نیروهای انتظامی در برخورد با مجرمین باز باشه
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    56 20
    حالا یکی از همین رفتارها با پلیس کشوری مثل آلمان یا آمریکا یا ترکیه بشه بیا و ببین طرف رو چکارش می کنن...در سایر کشور ها کوچکترین سرپیچی و بی احترامی به مامور پلیس بدون هیچگونه فرآیند قضایی در همان محل و توسط خود مامور پلیس پاسخ داده میشه
    • آبی FI ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
      0 3
      حالا شما از کجا می دونی با طرف برخوردی نمیشه؟
  • دکتر حقگو IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    61 39
    ضمن ابراز تاسف از این اتفاق که مایه شرمساری جامعه و افراد بی تفاوتی است که شاهد هجوم جوان قوی هیکل به پلیس میانسال و ووظیفه شناس خود هستند ولی نظاره گرند. عرض می کنم بنده بدلیل شغلم به کشورهای فراوانی سفر کرده ام در هیچ کجای دنیا شما اجازه لمس بدن پلیس و حتس نزدیک شدن زیاد به او را ندارید. پلیس نماینده نظم و اقتدار یک جامعه است و هر گونه اهانت و حتی بد صحبت کردن ( نه فحاشی و اهانت فقط لحن بد داشتن) تبعات سنگینی دارد. در جوامع غربی خطرناکترین اشرار حتی المقدور از صدمه زدن به پلیس پرهیز دارند چون هزینه اینکار بسیار زیاد تعریف شده است. امیدوارم تقدیرشایسته ای از این پلیس وظیفه شناس بعمل امده و با خاطی برخورد مناسب و بایسته صورت گیرد.
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    44 13
    اولا در هزار ماجرا پلیس ، تحقیر شده که چندتاشو شما اشاره کردید هیچ برخورد خاصی هم کسی ندید همان حادثه پاسداران در آمریکا اتفاق می افتاد قطعا راننده اتوبوس زیر مشت و لگد پلیس کشته می شد یا همین مورد اخیر در آمریکا بود قطعا از زمین و زمان پلیس می ریخت رو طرف و جوری می زدش که تا آخر عمرش فوبیای پلیس پیدا کنه . در همان فرانسه تظاهرات شد پلیس در پاریس علیه معترضین جبهه جنگی باز کرد شرایط جنگی که خبرنگار ما هم از ناحیه سر گلوله پلاستیکی خورد دوما قانون پشت پلیسو در بکارگیری اسلحه و درگیری خالی کرده دست پلیس می لرزه چون بشمر3 دادگاه نظامی باید بره و مجرم آزاد !!! این مماشات ها و مصلحت اندیشی ها وجه پلیسو له کرده بخاطر اینکه فلان الاغ اونور آبی نگه ایران ناقض حقوق بشره که تهش می گه !!! این وسط ملت بازنده هستند چون پلیس کم کم می ره تا نتونه ازشون محافظت کنه .
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    58 1
    چرا ماموران پلیس راهور ما مسلح نیستند تا در صورت بروز چنین اتفاقاتی بتوانند از خود دفاع کنند ؟ در آمریکا و اروپا چنین حرمت شکنی نسبت به پلیس بدون شک پاسخی مرگبار به دنبال خواهد داشت.
    • behruz IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      32 20
      مسلح ؟؟ پلیس ما در مقابل داعش دراویش با تیرکمون مگسی رفته بود جلوشون رو بگیره - تو همین اعتراضات اخیر که منافقین مسلح هم بین شون بودن و حتی از بعضی ارپی جی و در کرمان از اینها ضد هوایی گرفتن پلیس چاقوی پلاستیکی هم نداشت بعد میخواهی پلیس راهور مسلح بشه خخ تازه این اولشه تاوان دادن مسخره کردن و بی ارزش و ضعیف نشون دادن پلیس هنوز در راهه هر چی تف و لعنت دارین ب این سلبریدی ها بفرستین شاید شما ندونین چرا ولی خودشون کاملا در جریان عن
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    62 13
    نیروی انتظامی باید برخورد قهری بیشتری داشته باشد چه با این اشرار چه با هتاکان به حجاب که بهایی هستند
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    38 31
    احسنت مشرق که این موضوع رو تا این حد و به عنوان خبر و تحلیل اول قرار دادی، به خدا از دیروز که این اتفاق تلخ رو در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دیدم بسیار تاسف خوردم که چه بر سر ابهت و اقتدار پلیس آمده که یک نفر تا این حد جری و گستاخ شده که مامور پلیس اینطور مورد ضرب و شتم قرار بده، شب عید در یکی از خیابان های شیراز یک ماشین شاسی بلند در پیاده رو پارک کرده بود و وقتی پلیس راهنمایی از سرنشین ماشین که یک زن هم بود درخواست کرد که خودرو از پیاده رو خارج کنه، راننده خانم با پرخاشگری و با الفاظ رکیک به مامور توهین کرد... متاسفانه نمونه این صحنه در فضای مجازی هم بود و بسیاری از کاربران از این دست رفتار ها حمایت کرده و زن رو با عنوان شیرزن و.... مورد حمایت قرار دادند، همون وقت نگران این موضوع شدم که جامعه ما به سرعت به سمت آنارشیست در حرکت هست... متاسفانه عدم قاطعیت نیروی انتظامی و دستگاه قضاییاز یک طرف و از طرفی نداشتن راهبرد و تیم قوی رسانه ای در فضای مجازی تا اینکه پس از ارتکاب جرم و قدرت نمایی عناصر جری و گستاخ و مواجه شدن با عواقب کار، اقدام به بهره برداری از این موضوع کنند و با انتشار حکم و برخورد و عواقب گستاخی و قدرت نمایی این افراد از جری شدن سایر عناصر هنجار شکن جلوگیری شود همچنین به سمپاشی ها و ایجاد شبهات پاسخ به موقع داده شود ، در ضمن یکی از اقشاری که در این ظلم شریک هستند سلیبریتی ها هستند که از نقششون در مقاله غافل شدید، این قشر بی سواد امروز در نقش پادوی دستگاه ها و سرویس های اطلاعاتی موساد و غرب و...ظاهر شدن و در هرج و مرج طلبی نقش پر رنگی ایفا میکنند،اگر رفتارشون بدون خط و جهت دهی بود چرا درباره ضرب و شتم این افسر هیچ موضعی نگرفتند،
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    22 1
    هار شدن انشاالله گور کنده میشود
    • IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
      3 3
      توهین به پلیس جای هیچ دفاعی ندارد اما باید دید برخورد این مامور در اون شرایط با کسی که در وضعیت بسیار بدی هست چطور بوده آیا مامورین ما آموزش برخورد در این گونه شرایط رو دیده اند
  • محمد باقری IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    27 33
    و باز هم شاهد موج سواری و پیوند گودرز با شقایق توسط مشرق نیوز هستیم.
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      77 6
      امید وارم روزی در یکی از جاده ها خودت و نوامیست مورد عنایت ارازل و اوباش قرار بگیری تا بفهمی دغدغه مشرق چی بود
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      20 2
      توضیح بده کجاش بی ربط بوده. در تمام موارد حرمت پلیس شکسته شده. از قضا متن بسیار منسجمی است.
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      4 1
      احمق
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    47 3
    خجالت آوره پلیس مملکت رو کتک بزنند و فیلمش را پخش کنند
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    46 32
    راستش خیلی دلم برای بنده خدا سوخت. این عمل در آمریکا یعنی حمله به پلیس 3 سال زندان دارد و ضرب و شتم و توهین همزمان هم دو سال به زندان طرف اضافه میکند. قابل بخشش و عفو هم در کمیته عفو و یا تخفیف توسط قاضی و معامله دادستانی نیست. با روبوسی و اینجور چیزها حل نمیشود. الان هیچ بچه ای دیگه تره هم برای پلیس خرد نمیکنه. متاسفانه خیلی ضربه بزرگی زد.
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      38 1
      این عمل در آمریکا به دادگاه و حکم قاضی نمی کشه، یه خشاب کامل خالی می کنن تو بدن طرف....
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    68 40
    به فکر پوشک و شیرخشک بچه ام هستم.گرون شده
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      29 33
      اگر همین جوری پیش بره باید نگران امنیت بچه ات و زنت هم باشی پس تیکه ننداز الدنگ
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      19 33
      به فکر امنیتت باش
  • علی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    44 0
    شاید نیازی به تکرار این گزاره واضح نیست که همه می‌دانیم: پلیسی که فرماندهانش نتوانند از حیثیتش دفاع کنند؛ توانایی حفظ امنیت و آبروی مردم را هم نخواهد داشت.
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    41 28
    اگر آمریکا بود با گلوله مستقیم نه تیرهوایی و ... کشته میشد جلوی چشم هزاران نفر و موبایل !!!!! الان باید این فرد ماشینش مصادره و به حبس چند ساله و دو برابر قیمت روز ماشینش جریمه نقدی و عذرخواهی از مامور ناجا بشه تا شاید کسی دیگه جرات اینکار نداشته باشه
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    30 15
    گهی زین به پشت و گهی پشت به زین
    • AE ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      19 8
      پس وقتی نوبت زین به پشتی خودت شد همین را تکرار کن.
  • امیر US ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    11 9
    واقعا جالبه ما در همه موارد خودمونو با آمریکا قیاس میکنیم؛ چی مون به آمریکا برده
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      7 24
      فعلا که قبله آمال غرب زده های لیبرال و سکولار کاخ سفید هست درضمن الحمدلله که مثل آمریکای فاسد وحشی نیستیم
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    10 13
    از‌گرانی‌وبدبختی مردم‌بگو‌
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    20 0
    سلام وقتی نماینده بصورت پلیس سیلی می زند وای بحال ما
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    17 0
    اگر آمریکا بود و پلیس خودرو را متوقف می کرد و راننده دستش را از روی فرمان بر می داشت پلیس می توانست یک گلوله حرامش کند که مثلا راننده می خواسته اسلحه از جیبش در بیاورد. یعنی وقتی پلیس دستور توقف داد راننده دستش باید روی فرمان باشد تا پلیس به او نزدیک شود. این قوانین با مردم آموزش داده می شود.
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      42 1
      برو بابا ! تو ایران پلیس از ماشینش بیرون نمیاد که ! مردم باید بروند دستبوس و پا بوس پلیس !
  • وحید AE ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    9 40
    این فرهنگ ضعیف قطعا از تضعیف سیستم آموزش و پرورش ایران ایجاد شده و میشه جدای از این مورد اساسی و مهم برخورد قاطع با فرد مذکور بسیار ضروری هست
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    24 1
    من فیلم رو دیدم. لقمه حرام اینطور طرف را هار کرده. حراملقمه باید با قاطعیت محاکمه بشه تا دیگه پولش اینطور هارش نکنه
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    17 0
    مملکتی که حتی از مامور خودش هم محافظت نمیکنه
  • مختشم IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    16 1
    اینها معلول و است و ان نظریه پردازی سیاسیون جهت جلب رای بوسیله معامله به جان و ابروی پلیس است که موجبات حمله جانی و معنوی به پلیس شده است و قابل پیش بینی بوده است
  • حامد IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    23 0
    من اونجا بودم اون دو تا رو از پشت می زدم. با چوبی سنگی چیزی.
  • بنده خدا IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    14 1
    این ماموران جان برکف بدون هیچ چشمداشتی دربدترین شرایط اب وهوایی تلاش میکنند تا ما دربهترین شرایط باارامش وامنیت با خانواده بتفریح برویم ولی متاسفانه عده ای قلدر زورگو ی قانون شکن مفت خور بجای احترام به قانون ومردم اینگونه پاسخ محبت هارا میدهند ایا این ضعف درقانون نیست پس اقدامی سریع لازم تا این زورگویان مفتخور جولانده میدان نباشند
  • محسن IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    30 0
    فرمانده محترم ناجا یه وقت حقوق شهروندی نره زیره سوال؟؟؟!!!! متاسفم ...
  • حامد IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    36 28
    یک افسر پلیس با سابقه که نزدیک سن بازنشستگی اش هم بوده کوچک ترین وسیله دفاعی نداره مجبوره برای دفاع از جان از روی زمین سنگ برداره. این چه پلیسی است! رئیس پلیس باید عذرخواهی کنه. نمایندگانی مثل پزشکیان و علی مطهری کجا هستند نظر بدن. اونا که برای کشمکش ساده بین مأمور و مجرم بیانیه صادر می کردند علیه پلیس
  • US ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    25 1
    مردم به این مجلس اصلاح طلبان دولتی می خندند. این مجلس با این نمایندگان بی کفایتش کشور را به این روز انداخته است. واقعا اینها نمایندگان دولت هستند و با سکوت مرگبار خود کشور را به ورطه بدبختی کشانده اند.
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    17 23
    در امریکا که عاشقش هستید اگر پلیس احساس کند که کسی قرار بهش انگشت بزند می تواند طرف مقابل را با گوگله به اون دنیا بفرستد
  • siroos IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    13 1
    کار این آقا قابل دفاع و توجیه نیست اما فعلا کوتاه ترین دیوار دولت که همین گارگزاران سطح عملیلتی هستند مثل معلم و پلیس و .. دارند تاوان ناراحتی مردم از مسئولین رو پس میدن چون در دسترس هستند و تقریبا بی دفاع.
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      25 2
      از یک نظر به راننده حق میدم. مامور تعقیبش کرده و باعث حواس پرتی و تصادف شده. راننده خاطی پیش خودش میگه. 20 30 تا سرعت زیاد به جایی بر نمیخوره. میلیارد میلیارد میدزدند و کک کسی نمیگزه. حالا چرا این گیر داده به من. ولی عمل راننده قابل دفاع نیست
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      2 0
      داداش این یارو با این ماشین مطمونن در این دولت سود فراوانی کده
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      24 0
      ار بی دفاعی معلم ها گفتی یاد ناظم مدرسه معین افتادم. طفلک معصوم
    • ناشناس IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      3 54
      دیروز معلم ومدیر مدارس را کتک می زدند میخندیدیم امروز مامور پلیس فردا نوبت کدام خدمتگزار این وطن خسته از ....است
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
      43 0
      این یاروهه..معلمه چند تا کامنت گذاشته خودشو با افسر آگاهی میخواد یه جا بذاره.. خخخخ!!!!
  • احمد IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    10 14
    پوشک گرون شده چند برابر خاک تو سرتون
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      4 4
      میخوای خودم برات بخرم پات کنی
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      2 0
      گل كفتي
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    19 0
    باید با اون فرد که پلیس رو این جوری داره می زنه شدیدا برخورد بشه.
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    2 0
    بسیار ممنون از مطلبتون
  • حمید IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    2 0
    باید این گونه افراد طوری سرکوب بشن که عبرت اوباش دیگه بشه.!
  • علی IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    17 0
    من اگر جای فرمانده نیروی انتظامی بودم یا استعفا میدادم یا تا برخورد قاطعی با این مفسد نمی شد جای خود نمی نشستم . فرمانده باید از حق نیرویش به بحو احسن دفاع کنه یا اگر عرضه نداره بره کنار . اگر قبلی هارو دفاع می کرد الآن نیروش جلوی انظار کتک نمی خورد.
  • محمدی IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    20 1
    بنده یک روحانی هستم واز طرفداران عملکرد آیت الله خلخالی در اینجا چون میدونم هیچ قاطعیتی وجود نداره عنوان میکنم از زمانی که اون برخورد با یک ملبس به لباس مقدس نظامی رو دیدم بسیار ناراحت شدم،امیدوارم اون شخص رو گرفته ودر ملاء مجازات کنند،ای کاش من در جایگاه لاریجانی بودم که الان رئیس قوه ای هست که هیچ نوع قاطعیتی نداره.
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      1 2
      خلخالی کبیر روحت شاد. نظام با حذف خلخالی بزرگترین اشتباه تاریخ چهل ساله اش را مرتکب شد. اشتباهی حتی بزرگتر از برجام.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    1 0
    چرا چپ کرد؟
  • US ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    7 0
    به عنوان یک ایرانی که چند سالیست در امریکا زندگی می کنم عرض میکنم هر تصوری که شما با دیدن فیلم های هالیوودی از اقتدار و امکانات پلیس امریکا دارید باید آن را در دو ضرب کنید تا به واقعیت نزدیک شود ! شان پلیس در ایالات متحده برای ما ایرانی ها غیر قابل تصور است. کشوری که در آن پلیس شان بالایی ندارد محکوم به حرج و مرج است !
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    21 0
    من خودم توی پلیس راه خدمت کردم، ار این صحنه ها هم زیاد دیدم که به پلیس توهین میکنن، درسته قانون حمایت میکنه، ولی کسی که قراره قانون رو اجرا کنه عرضه لازم رو در حمایت از پلیس نداره. هر چقدر درجه و جایگاه بالاتر میره توی نظام، بیشتر محافظه کار میشن.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    15 2
    پلیس ما هم همچین مظلوم نیست.دوستان نگران نباشید. یک بار پای ادم به کلانتری‌ها بشه خودتون از این ادم بدتر میکنید
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    15 2
    از آن زمان که نیروی انتظامی را برای مبارزه با بدحجابی در خیابان تحت فشار قرار دادند ابهت پلیس نیز شکسته شد.
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    13 1
    پلیسی که نمی تونه از خودش دفاع کنه چطور می خواد از ملت دفاع کنه بهتره مردم خودشون رو برای دفاع از خودشون آماده کنن
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    11 2
    80 ضربه شلاق و 5 سال زندان بدون بخشش
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    11 2
    دوره پهلوی پلیس حرمت داشت
  • CA ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    14 0
    فکر کردی اینجا آمریکا، کانادا و یا اروپا هستش که قانون حاکم باشه؟!! اینجا ایران است، بهشت آقازاده‌های فاسد و خوشگذران، بهشت قدرتمندان و ثروت اندوزان فاسد.
  • محسن IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    14 0
    من اینگونه وحشیگری رو محکوم میکنم اما خداییش بعضی از این مامورین راهنمایی خیلی مزخرفن مخصوصا تو بعضی شهرستانها مثل قم
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    3 0
    کلا قانون در مورد پلیس نیم صفحه است که دوخط ان مجازات عدم تبعیت از مقام قضایی ودو خط حفظ امنیت در راستای شورای تامین استان وکشور است ولا غیر وتا ولت بخواهد تمام اختیارات مبارزه با جرائم و غیره به قوه قضاییه واگذار شده فرمانده نیرو نیز جایگاهی ندارد که لتواند تز نیرویش حمایت کند
  • US ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    9 0
    نیروهای پلیس باید همیشه برای برخورد با این افراد اماده باش باشند به نظرم اون مامور محترم هم باید جربزه بیشتری از خودش به خرج میداد در ضمن باید همونجا اون فرد را دستگیر می کرد یا با بی سیم به اطلاع مرکز می رسوند تا دستگیرش کنند.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    21 5
    مشرق تا حالا شده از رشوه گرفتن و جريمه هاي الكي به خاطر قبض پر كردن حرفي بزني كه الان مدعي دفاع از حقوق پليس شدي؟؟؟
  • اکبر عباسی AE ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    12 1
    وقتی تو بیمارستان به پرستار و دکتر و خدمه توهین میکنن فحش میدن دیگه از این مردم بی فرهنگ چه انتظاری دارین بابا اینجا ایرانه کشور بی فرهنگها
  • ایرانیم IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    6 0
    نبایدعزت ماموری شکسته شوداین باباخیلی غلط کردماموروکتک زد
  • DE ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    12 0
    پلیس ایران خشن نیست یعنی دستوره که خشن نباشند و یه عده سوءاستفاده میکنن . در امریکا پلیس باتوم به دست منتظره تا فرد متخلف یک سرپیچی کوچیکی بکنه تا بیفتن به جان طرف .
  • میلاد IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    7 0
    اگه تو امریکا بود یه تیر می زدن تو کله این اقا پسر که داره پلیس می زنه بعد این بنده خدا چه کتکی چه فحشهای خورد کلن کاری ندارم ولی خیلی زشت بعد مردم ما هم عادت بدی دارن سریع فیلم می گیرن
  • علی IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    4 4
    پلیس ها و ماموران انتظامی بعضی مواقع از سر غرور و لجبازی احساس قدرت میکنند برای نمونه یکبار با بی احترامی ریختند وموتور سیکلت بنده را با زور گرفتند وبردند
    • IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
      1 1
      از موتوری ها نگو که دل زن و بچه های مردم از این قوم قانون شکن خونه!!!!
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    6 0
    باید دستگاه قضایی بشدت با متعرضین به پلیس خدمتگزار برخورد کنه و پلیس هم از نیروی خود حمایت بیشتری نشان بدهد.
  • مجتبی IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    5 0
    حمله به پلیس دوتا جرم دارد یکی حقیقی و یکی حقوقی یکی به به خود شخص و یکی به قانون به خاطر لباسش
  • بنده خدا IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    2 0
    مقصر دادسرای نظام هست که با نظامی ها یرخورد بدی میکنن
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    1 0
    قانون باید اجرا شود احساساتی نشوید
  • محمود IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    1 0
    جناب خبرنگار تدقیق یعنی چه منظورت دقته ............
  • حسن توکلی IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    3 1
    البته جرم راننده به جای خودش باید با او برخورد شود...اما ماموران هم باید مقداری با متانت با مردم روبرو شوند...باوجود ابزارهای جدید جریمه.
  • علی IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    3 1
    صددرصد مسولان بلند پایه امنیتی و نیروی انتظامی برای جان و مال مردم پشیزی ارزش قائل نیستن این همه شورش تو کشور میشه پلیس فقط وا میسته نگاه میکنه. اون ماشین و موتوری که هر بار تو شلوغتی ها اتیش میزنند رو کی میخواد جبران کنه؟؟؟ اگه ذره ای ادعا مردمی بودن میکنی اینو پخش کن مشرق.
  • شلغم IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    4 0
    من با اصل قضیه که بی احترامی به مامور در حین اجرای خدمت است موافقم ولی یکبار هم شده به کلانتری و این جور جاها بروید ببینید که آنها چطور با ما که" ولی نعمت" "مسئولین" هستیم رفتار می کنند.
  • کمال IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    3 1
    چرا وقتیکه پلیس به مردم تهمت میزنه کسی جواب نمیده
  • ناشناس IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    2 0
    ببینید دوستان عزیز . این حادثه در مهور دشت ارژن به شیراز رخ داد و علتشم این بود که پلیس به خودرو تابلوی ایست نشون میده و لندکروز هم توهی نمیکنه و پلیس یعنی همین مامور که داره کتک میخوره دنبالش میکنه و سرعتشونم زیاد بوده . که باعث میشه خودرو لندکروز این حادثه واسش پیش بیاد . و در ضمن باید هم بدونید که این ماموره بزرگوار نباید تعقیب و گریز میکرد . البته نمیدونم قانونی میتونن تعقیب کنن یا نه . محور شیراز به دشت ارژن زیاد تعقیب و گریز میشه . که منم شنیدم غیر قانونیه
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    0 1
    وقتی رئیس دولتمان کدخدا را قبول دارد هر پول دار یک کدخداست کدخداهم که معلومه کارشظلم وکمک به طاغوت بوده است فقط متاسفم از قوه قضائیه که چرا باآن نماینده وفرماندار وسلبریتی و...که به پلیس ظلم میکنند وکسی هم دنبالشان نیست
  • محسن IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    5 1
    من اصلا نمیخام رفتار این فرد را توجیح کنم ولی خدایشش ماموران راهنمایی و رانندگی هم چنان سر راننده ها داد میزنن انگار ما رعیت باباشون هستیم . خوتون بارها شنیدید چنان با عصبانیت از داخل ماشین با بلندگو بهت اخطار میدن انگار قاتل گیر آوردن .
  • علی IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    2 0
    کار راننده اصلا قابل توجیه نیست و حتما باید مجازات بشه ولی ربط دادنش به مسائل دیگه به نطرم کاملا بیربطه.
  • مرتضی IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    2 2
    تا حالا با ماموران محترم نیرو انتظامی و راهنمایی برخورد داشتید ؟ به غیر از ما که برخورد خوب ندیدیم البته بازم راهنمایی رانندگی بهترن ، نیرو انتظامی که مرخصه شما رفتار خوب دیدین برای ما هم تعریف کنید
  • میم IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    2 4
    با سلام کلا چه پلیس چه بسیاری از مردم با استاندارد ها کاری نداریم نه پلیس اخلاق بلده و نه بسیاری از مردم . و ربط دادن به اصلاح طلب ها لابه لای سخن حرف گفتن است و چپ و راست و جلو عقب گفتن همش حرفه و گرنه همه تون یکی هستین یه سیستم یه مغز یه فکر.
  • مهدی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    2 0
    باریکلا آقا.. افرین
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    2 1
    سیاسیون مفتخور بی خاصیت که مشکل دارند در تضعیف نیروی انتظامی دخیل هستند. به خصوص حامیان فتنه.
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    4 0
    فردی خاطی باید مجازات شود و با ماموران که رشوه می گیرند نیز باید برخورد شود . ««هشدار »فساد رشوه در جاده ها بیداد می کند .
  • حسین IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    4 0
    سلبریتی های درد جامعه بر دوش چه میگن؟!!!!!
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    4 0
    ورزش و آموزش دفاع شخصی نیاز محافظان و ماموران هست ولی اکثرا توجه نمیکنن در حال کار کم میارن
  • ایرانی CA ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    تا قبل از سال70 زاندارمری شهربانی و کمیته از قدرتمندترین پلیسهای جهان بودند .طرح ادغام و انتصاب فرماندهان سپاهی در راس ناجا وتشکیل110و197و قانون حقوق شهروندی و طرحهایی که پشت سر هم در ناجا پیاده شده موجبات تضعیف ابن نیرو را در سالهای اخیر فراهم اورده است
  • ارش IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    ماموران پلیس ایران با مردم از موضع قدرت برخورد میکنند و اشخاص را تحقیر میکنند به همین خاطر افرادی قید همه چیز را میزنند و آنها را کتک میزنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس