کد خبر 887985
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
ابتکار و روحانی

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تحقق وعده‌هایی که آقای رئیس‌جمهور داد، موضوع بسیار مهمی است.

به گزارش مشرق، هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی رئیس‌جمهور و شهید حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر نخست وزیر هفته دولت نام گرفته است.

علت نام گذاری چنین هفته ای این است که دولت شهید رجایی، در آن دوره بحرانی، بیش ترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جان خویش را سر آن نهاد.

بیشتر بخوانید:

با آغاز هفته دولت مصاحبه‌هایی را پیرامون اولویت‌ها و اقداماتی که دولت باید سرلوحه کار خود قرار دهد انجام داده‌ایم و بر همین اساس با معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت‌وگو کرده‌ایم که در ادامه می‌آید.

معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه سه سال از عمر دولت باقی مانده و ما در هفته دولت قرار داریم، به نظر شما اولویت دولت چیست، اظهارداشت: اولویت دولت طبعاً ارتقای سطح کارآمدی‌اش است؛ اینکه بتواند خدمات خود را برای معیشت و زندگی مردم در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی ارتقا دهد.

وی بر همین اساس به ارتقا خدمات با کیفیت بیشتر اشاره و تصریح کرد:‌ همچنین مشکلات و موانعی که هست را برطرف نماید.

«آرامش اقتصادی کشور» از اولویت‌هاست

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه در بحث اقتصاد و در شرایط اقتصادی که داریم و جنگ اقتصادی که علیه کشور ما ایجاد شده، « آرامش اقتصادی کشور» از اولویت‌هاست، افزود: سرمایه‌گذاری، فراهم شدن زمینه‌ها برای اشتغال جوانان و تأمین معیشت‌های پایدار این موارد از مهم‌ترین سیاست‌ها است که قطعاً دولت دنبال خواهد کرد. 

ابتکار با تأکید بر اینکه تحقق وعده‌هایی که آقای رئیس‌جمهور دادند، موضوع بسیار مهمی است، خاطرنشان کرد: به ویژه در عرصه‌های سیاسی، وعده‌ها و مطالباتی که مردم داشتند و آقای رئیس‌جمهور هم وعده‌هایی داشت.

معاون رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد:‌ اینها مواردی است که امیدواریم با جدیت انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس