کد خبر 887677
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
الیاس حضرتی

اما این صدا با همه بلندی اش، به گوش ها نرسید و البته دلنشین هم نبود. اما چرا؟ چرا اصلاح طلب ها نمی توانند حساب شان را از امروز دولت جدا کنند؟ پاسخ خیلی روشن است.

به گزارش مشرق، آقای الیاس حضرتی در دفاع از استیضاح آقای کرباسیان در مجلس فریاد می زدکه" دستمان تنها به وزیر اقتصاد رسیده است واگرنه باید رئیس جمهور را استیضاح می کردیم..."


اما این صدا با همه بلندی اش، به گوش ها نرسید و البته دلنشین هم نبود. اما چرا؟ چرا اصلاح طلب ها نمی توانند حساب شان را از امروز دولت جدا کنند؟


پاسخ خیلی روشن است.


یکم. این دولت تنها وتنها با حمایت همه جانبه و بلاشرط اصلاح طلب ها به قدرت رسیده است. همین جناب حضرتی در ایام انتخابات اعلام کرد که "تمام قد" در حمایت از روحانی هستیم؛ آنهم "بدون هرگونه شرطی". حافظه آقایان اگر کوتاه مدت است، البته حافظه رسانه ای کشور پاک شدنی نیست. بگذریم که همین آقای حضرتی چند ماه بعد و در شروع بروز چالش های اقتصادی، چون فکر نمی کرد یکروز کارد ها به استخوان برسد، اینطور گفت: " اصلاح طلب ها در سختی ها نیز در کنار دولتند" حالا چه اتفاقی افتاده است؟ بله امروز روز سختی است؛ بمانید و سفره تان را جدا نکنید.


دوم. ممکن است سوال شود که " حمایت کردیم؛ مثل خیلی ها. انتخابات ، انتخابات است. مگر اصولگراها از احمدی نژاد برائت نکردند؟" سوال دقیقی است. بله اصولگراها حق داشتند اعلام برائت کنند؛ چون احمدی نژاد نفاق داشت. ظاهر آنروزش را چه کسی تصور می کرد با چنین باطنی همراه باشد؟ طبیعی است که با گذشت زمان و روشن شدن حقیقت عقب نشستند.


اما آقای روحانی چی؟ الحمدالله از ویژگی های ممتاز آقای روحانی این است که همین بوده و همین است. با همین شعارها و همین تیم و همین برنامه. همان روزها دلسوزان هشدار دادند این تیم و این برنامه و این راهبرد تهش چالش های تودرتوی سهمگین است. اما اصلاح طلب ها با چشم باز حمایت کردند؛ پس باید بایستند و همراهی کنند.


سوم. ممکن است مثل بسیاری از سلبریتی ها پشیمان شوند و سوال کنند که " خب قبول. آنروز اشتباه کردیم و امروز متوجه شدیم. نمی شود اعلام برائت کرد؟" پرسش درستی است. اما حرف نهائی اینست که در همین حرف نیز بی صداقتی است.


امروز اگر از دولت اعلام برائت می کنند و رگ گردن شان در مجلس بیرون می زند، باز هم از درد مردم نیست؛ متوجه شدند که از این دولت آبی گرم نمی شود و دیگر حاضر نیست برای آنها هزینه دهد. حاضر نیست مطالبات حداکثری آنها را دنبال کند. نمونه اش سخنان آقای خاتمی و توصیه هایش به دولت؛ از رفع حصر گرفته تا آزادی زندانیان و غیره.


همین امروز که آقای حضرتی در مجلس از درد مردم می گفت و حسابش را از دولت جدا می کرد، محمدصادق جوادی حصار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در سرمقاله روزنامه اعتماد می نویسد که باید حسابمان را از دولت جدا کنیم چون آقای روحانی حرف ما را گوش نداده است. حالا به چه حرفی: عمل به وعده هایی مثل رفع حصر و افزایش آزادی های مدنی و رعایت گسترش حقوق شهروندی و غیره..


مشکلات مردم چنین فهرستی دارد؟ با این بهانه ها می خواهید حساب تان را از مردم جدا کنید؟ امروز هم صداقت ندارید.


چهارم. ممکن است گفته شود: " گذشته را که باختیم. باید برای انتخابات آینده فکری کرد..." بله. اگر این را بگویند صادقانه است. همین را بگویند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • احمد IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    16 0
    خوب جناب حضرتی الان من باید برم رئیس جمهور رو استیضاح کنم یا ازش بابت بی کفایتی و فساد دولتش توضیح بخوام؟!
  • علی IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    9 14
    بازم دم ما گرم که پای رای خودمون وایسادیمو انتقاد میکنبم.هنوز حمایت تمام قد شما ها از معجزه هزاره سوم فراموش نشده.
  • محمد علی یونس زاده IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    8 0
    سلام از نتیجه انتخابات آینده می‌رسند هرچند ملت تصمیم خود را گرفته و تمام قد به اصلاح طلب واصول گرای برانداز نه میگن .......
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    9 0
    تکرار می کنم !!
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    0 7
    اولا اینکه به قدرت اصلاح طلبها اعتراف میکنید که دولت مشخص میکنند و مجلس خود نشان خوبیست اما اصلاحات با کسی عهد اخوت نبسته تازمانی که خوب باشد حمایت میکند هرگاه نباشد خودش را سوا میکند مهم اینه که تندرو ها سر کار نباشند انتخابات مجلس تهران باید درس خوبی به شما داده باشد که مردم براشون فقط مهم اینه که جریان تندرو و سهمیه دار و راتت دار و وابسته سر کار نباشه
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    11 3
    اصولگراها حق داشتند اعلام برائت کنند؛ چون احمدی نژاد نفاق داشت! شاید هم برعکس. احمدی نژادیها فهمیدند کسانی که سالها آن را به تقوا و اصولگرایی می شناختند منافقانی بیش نیستند.
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    7 5
    نفاق احمدی نژاد یا حسادت شما؟؟؟
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    4 1
    فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ * وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ * أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَٰكِنْ لَا يَشْعُرُونَ[سوره البقرة 10 - 12]
  • تقی IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    6 0
    با سلام حتما جناب حضرتی ها بفکر رای سال آینده است
  • ناشناس IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    3 0
    بهرحال مشکلات مملکت با بی تدبیریها به یک نقطه بحرانی رسیده همه هم دادشان بلند شده اقای حضرتی از اصلاح‌طلبان دو اتشه است که اینچنین بی پروا همه چیز را بیان می کند متاسفانه همین مشکل هم در بین اصولگراها وجود دارد چرا بنظر می رسد یکی از معضلات ما نداشتن برنامه وهدف گداری اینکه اصلا می خواهیم به کجا برسیم نبود این هدفگذاری مشکلاتی ماچون خاموشی در برق کم ابی شرب در کشور اقایان تا حالا فکر نکرده ایم ما در کشوری زندگی می کنیم با اقلیم خشک نبود برنامه در کشور ودست به قلم نشدن مسئولین ونیاوردن دیدگا هشان بر روی کاغد اقا در این کشور متخصصین ودانشمندان بزرگ اقتصادی داریم چرا پس از گذشتن این سالها به این مسئله فکرنکرده ایم این مشکلات باید هر چه سریعتر حل شود وهر دولتی روی کار می اید باید ملزم به اجرای ان باشد باز دیر نشده اولین گام مهم در حل انها کمک به تولید داخلی است مشکل مالیات قوانین دست پا گیر را کنار زدن تولید تولید تولید داخلی واوردن سرمایه گذار وکنار زدن قوانین دست وپا گیر
  • بختیاری IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    0 4
    اتفاقا سخنرانی حضرتی عالی بود حرف دل مردم رو زدن
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    4 0
    زوحانی لصلاخ طلب را تابود کرد
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    6 5
    درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    7 1
    نمایندگان فقط این سوال رااز اقای روحانی بپرسند وبگویند کسی مخالف مذاکره ودادوستد نیست ولی چگونه شما یک جا تمام دستاورد های هسته ای را تقدیم کردی و حتی خطوط قرمز رهبری را رعایت نکردی وچرا دادو ستد رامرحله به مرحله انجام ندادی شما همه تعهدات را انجام دادی وفقط چندصد صفحه کاغذ تحویل گرفتی .ترامپ که به جای خود. حتی اگر یکنفر انسان مبتدی هم جای ترامپ بود که همه امتیازات را گرفته وهیچ امتیازی نداده این توافق را برهم میزد
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    1 2
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس