کد خبر 887356
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
بهداد سلیمی سعید علی حسینی

ملی پوش دسته سنگین وزنه برداری ایران با ابراز خوشحالی از موفقیت سهراب مرادی تاکید کرد که کیانوش رستمی نیز شایسته مدال بود.

به گزارش مشرق، بهداد سلیمی اظهار کرد: خوشبختانه آنقدر وزنه برداران دسته ۹۴ کیلو ایران خوب بودند که یک سر و گردن بالاتر از همه ظاهر شدند. بعد از اینکه تمام نفرات کارشان تمام شد تازه کیانوش و سهراب روی تخته رفتند. حیف شد که دست کیانوش از مدال خالی ماند.

 

وی افزود: همه ایران دوست داشتند کیانوش مدال بگیرد. چیزی از ارزش های او کم نمی شود و امیدوارم در آینده موفق باشد.


سلیمی تاکید کرد: شاید کیانوش می‌توانست با انتخاب وزنه پایین تر روی سکو برود اما نمی توانیم به عنوان تماشاگر قضاوت کنیم زیرا نمی دانیم پشت پرده وزنه برداری چه خبر است. کیانوش هم حتما شرایط بدنی و این توان را در خود دید که می تواند وزنه مورد نظرش را بزند.
ملی پوش ایران یادآور شد: با توجه به اینکه هم کیانوش و هم سهراب وزن کم کرده بودند، اگر این وزن ها کم نمی شد قطعا شرایط فرق می کرد. مطمئن هستم با تغییر اوزان شاهد شرایط بسیار متفاوتی از این دو ملی پوش خواهیم بود.


سلیمی درباره شرایط آمادگی خودش گفت: فردا مسابقات ماست. شرایط مسابقه بسیار حساس است. من، سعید علی حسینی و سایر مدعیان رقابت می‌کنیم. ان‌شاءالله طلا و نقره مال ایران باشد و خاطره گوانگجو را زنده کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس