کد خبر 887016
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
شهدای منا

چهارصد و شصت و پنج نفر» اثری است که ایده آن با توجه به سؤالات متعدد درباره شهدای منا شکل گرفت.در نهایت کتاب در فروردین‌ ۹۷ به اتمام رسید در واقع حدود ۱۰ ماه مهیا کردن تصاویر و گردآوری به طول انجامید.

به گزارش مشرق، میترا زرگرانی از تألیف کتاب «چهارصد و شصت و پنج نفر» با محوریت شهدای منا خبرداد که تا اواسط شهریورماه از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر خواهد شد. 

به تازگی یک نویسنده جوان توانسته اثری با محوریت این حادثه همراه با تصاویری مستند از وسایل به جای‌ مانده شهدا تحت عنوان کتاب «چهارصد و شصت و پنج نفر» را آماده کرده و به ناشر تحویل دهد. بر اساس این گزارش، این اثر از وسایل بر جای مانده و سنگ مزار شهدای نیشابوری این فاجعه دردناک تهیه شده است.

میترا زرگرانی، گردآورنده این اثر به مراحل تهیه اثر اشاره کرد و اظهار داشت: «چهارصد و شصت و پنج نفر» اثری است که ایده آن با توجه به سؤالات متعدد درباره شهدای منا شکل گرفت. وی در ادامه با تأکید بر این مسأله که از مهرماه سال ۱۳۹۶ کار را آغاز کردم، گفت: در نهایت کتاب در فروردین‌ماه سال ۹۷ به اتمام رسید در واقع حدود ۱۰ ماه مهیا کردن تصاویر و گردآوری به طول انجامید. زرگرانی در ادامه سخنانش به فراز و فرودهای گردآوری این اثر و عدم همکاری نهادهایی چون بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: برای ارتباط با خانواده‌های شهدا نیازمند اطلاعات و شماره‌های تماس بودم، اما با همکاری نکردن بنیاد شهید مواجه شدم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس