کتاب مردی برای همیشه - کراپ‌شده

«مردی برای همیشه» با محوریت زندگی امام موسی صدر اثر جدید شهرام کرمی امروز در خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «مردی برای همیشه» با محوریت زندگی امام موسی صدر اثر جدید شهرام کرمی«مدیر مرکز هنرهای نمایشی» امروز و از ساعت 15 در خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود.

بر اساس این گزارش، این کتاب حاوی نمایشنامه‌هایی است که بر اساس زندگی امام موسی صدر نوشته‌شده و از مرحله تولد تا ربوده شدن را در هفت صحنه در بردارد. اذان برای موسی، یک شاخه گل برای پروین، روزگار صور، اولین شهید، گفت‌وگو با سنگ، آزادی را باور کن و مردی برای همیشه عنوان هفت صحنه این نمایشنامه هستند.

در بخشی از این نمایشنامه آمده است: "امروز جمعه چهارده خرداد سال هزار و چهارصد خورشیدی برابر با بیست‌وچهار رجب سال هزار و چهارصد و چهل‌وسه قمری من سید موسی صدر فرزند سید صدرالدین صدر از اهالی ایران و ساکن لبنان در این زندان با دیوارهای بلند برای شما نامه می‌نویسم. من امروز نودوسه ساله می‌شوم و تولد خود را در این ظلمت و تاریکی به امید دیدن آفتاب جشن می گیرم. می دانم هنوز کسانی چشم انتظار من هستند و من با صدای بلند فریاد می زنم که موسی صدر زنده است. با ایمان به وعده خدا یقین دارم به‌زودی آفتاب را خواهم دید. در این زندان بشارت خداوند بر ایوب پیامبر را به یاد می آورم و روزهای روشن را انتظار می کشم."

این کتاب در 75 صفحه و توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری منتشر شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس