یمن

منابع محلی در یمن اعلام کردند در حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به شهرستانی در غرب این کشور، 31 زن و کودک آواره هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، ائتلاف سعودی بار دیگر کودکان یمنی را هدف حملات هوایی خود قرار داد.

شبکه المسیره یمن به نقل از منابع محلی در استان الحدیده شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که جنگنده‌های این ائتلاف زنان و کودکان آواره را در یکی از روستاهای شهرستان «الدُریهمی» الحدیده به نام «الکوعی» هدف قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید

اینجا هر شبانه‌روز ۱۵۰ کودک می‌میرند

به گفته این منابع، تا به این لحظه ۲۷ کودک به همراه ۴ زن به شهادت رسیده‌اند.

گفته می‌شود این افراد به دنبال حملات اخیر ائتلاف سعودی به استان الحدیده جهت اشغال بندر و شهر الحدیده، خانه و کاشانه خود را ترک کرده بودند که در مسیر راه، هدف حمله جنگنده‌های ائتلاف قرار گرفتند.

ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان سعودی ۱۸ مرداد ماه نیز در حمله هوایی به یک اتوبوس حامل دانش‌آموزان یمنی در استان صعده، ۵۵ تن از آن‌ها را به کام مرگ کشاند و بیش از ۷۰ تن دیگر را راهی بیمارستان کرد.

این حمله واکنش کشورها و سازمان‌های حقوق بشری و سازمان ملل متحد را در پی داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
    9 3
    امام صادق (علیه‌السلام) به نقل از رسول خدا (صلّی‌الله‌علیه‌وآله) فرمودند: کسی که صبح کند و اهمیتی به کارهای مسلمانان ندهد او از آنان نیست و کسی که صدای مردی بشنود که فریاد کمک خواهی از مسلمانان را سر دهد و پاسخش را ندهد مسلمان نیست. مَنْ أَصْبَحَ لَا يَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِينَ فَلَيْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا يُنَادِي يَا لَلْمُسْلِمِينَ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِم‏ واقعا سیاست مدارای ما مسلمونند؟ بابا این همه پاچه خواری آمریکا رو کردید و هر چی اون ازش خوشش می اومد انجام دادید و سکوت کردید، غیر نابودی صنعت هسته ای و نابودشدن اقتصاد چه ثمره ای دیگه ای گرفتید؟ ای خاک بر سر هرچی مسئول بی عرضه است
  • US ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
    7 6
    بنظر میرسه اخیرا سعودی از استراتژی اسرائیل موسوم به ضاحیه الگو برداری کرده و همچنین از مشروعیت مراسم حج بنفع خودش سو استفاده کرده است
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
    11 9
    بعضی از مسلمانان چرا کاری نمی کنند؟ فقط به حج میرند و نماز میخونند و بعدش به قاتلین و خائنین به اسلام میگن "خادم الحرمین"........اسلام امریکایی ، اسلام بی خاصیت ،اسلام بی دردها که امام خمینی میگفت همینه...
  • لاکهید مارتین US ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
    30 12
    فقط 27 کودک و 4 زن ؟ آمار نگران کننده و بسیار پایین است لذا باید بیشتر کار کنیم ، افتخار میکنیم که در شرکت معظم لاکهید مارتین کار میکنیم ، شما ایرانی ها اگر دوست ندارید به سرنوشت مشابه دچار شوید حواستان را به خوبی جمع کنید . تسلیحات فوق پیشرفته ما آماده به توبره کشیدن خاک ایران اند .
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
      10 30
      خفه شو یانکی کثیف بزودی شبح می یاد سراغتون
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
    5 7
    باید تسلیحات پیشرفته نه بالستیک به یمنی ها بدهیم تا هواپیماهای متجاوز را سرنگون کنند بالستیک ها هم فقط برای ریاض

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس