علی خطیب

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: آقایان می‌گویند فاصله هتل شهر عسلویه تا ورزشگاه تختی جم ۳۰ دقیقه است،‌ اما شاید آن‌ها با ماشین فِراری این مسیر را رفته‌اند و ما با اتوبوس!

به گزارش مشرق، علی خطیر درباره اظهارات عبدالرحیم خطیب، سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی که گفته بود استقلالی‌ها می‌خواهند با زیر سؤال بردن میزبانی شهر جم باخت‌شان را توجیه کنند، تصریح کرد: ایشان گفته خود باشگاه‌های میهمان باید هتل بگیرند و این امر وظیفه باشگاه میزبان نیست،‌ اما من به آقای خطیب می‌گویم وقتی هتلی وجود ندارد ما از کجا هتل بگیریم؟ وقتی فقط تنها یک مهمانسرای کشتیرانی در آن شهر وجود دارد و آن را هم به ما نمی‌دهند، ما چطور محل اسکان تیم‌مان را تأمین کنیم.

وی افزود: دوستان پارس جنوبی یادشان رفته زمانی که می‌خواستند مجوز میزبانی لیگ برتر را از سازمان لیگ بگیرند،‌ تعهد دادند که شرایط میزبانی را برای تیم‌های میهمان فراهم کنند. حالا وقتی میزبانی را گرفته‌اند نه هتلی در شهر وجود دارد و نه آن مهمانسرایی هم که قرار بود در اختیار تیم میهمان قرار بگیرد را به تیم‌ها می‌دهند. حالا با این وضعیت ما باید چه کار می‌کردیم؟ می‌دانم خودمان باید هتل را رزرو کنیم،‌ اما باید هتلی باشد که آن را بگیریم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به دیگر صحبت‌های خطیب سرپرست تیم پارس جنوبی که فاصله هتل تا ورزشگاه تختی جم را 30 الی 40 دقیقه عنوان کرده بود،‌ گفت: الان شما در گوگل مپ فاصله هتل «ریم‌رام» عسلویه را تا ورزشگاه تختی شهر جم جستجو کنید،‌ 80 کیلومتر است. حتماً خطیب با سرعت 140 کیلومتر در این جاده کوهستانی حرکت کرده که 30 الی 40 دقیقه‌ای به ورزشگاه رسیده است. ما با اتوبوس رفتیم و حتما آن‌ها با ماشین فراری رفته‌اند. در جاده کوهستانی و پر پیچ و خم ما با سرعت بیشتر از 50 کیلومتر نتوانستیم حرکت کنیم، حالا ایشان می‌گوید ما دروغ می‌گوییم،‌ ما با اتوبوس رفته‌ایم و حتماً آن‌ها با ماشین فراری! بعد از آن هم اگر خدای نکرده در این جاده اتفاقی برای یکی از تیم‌ها بیفتد چه کسی جوابگو خواهد بود؟ با این وضعیت باید سه ساعت پیش از آغاز بازی از هتل راه بیافتیم تا به موقع به ورزشگاه برسیم.

خطیر در ادامه با بیان اینکه اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال هم جزو اولین نفراتی بود که حتی پیش از آغاز بازی از میزبانی شهر جم انتقاد کرده بود،‌ گفت: آقایان می‌گویند حاجیلو از میزبانی تشکر کرده، حاجیلو از میهمان‌نوازی مردم شهر جم و هتل محل اسکان تیم تشکر کرده نه از میزبانی باشگاه پارس جنوبی. بعدش هم گفته‌اند ما برای توجیه باخت این اعتراضات را انجام داده‌ایم، من همان‌جا هم گفتم،‌ ما به هیچ عنوان برای توجیه شکست‌مان این حرف‌ها را نزده‌ایم و مخاطب حرف‌های ما هم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بود، آن هم به این دلیل که شرایط مسابقات لیگ برتر بهبود پیدا کند. بعد از آن هم استقلال تنها تیمی نیست که به این شرایط اعتراض کرده،‌ حتی عده‌ای سال گذشته گفته‌اند در شهر جم چادر بزنید بهتر از این است که در هتل شهر عسلویه اسکان پیدا کنید.

وی افزود: اختلاف ارتفاع سطح شهر عسلویه با شهر جم 800 متر است،‌ بعد از آن هم در عسلویه بوی گاز استشمام میشود و خوابت می‌گیرد. این موضوع در وضعیت بدنی بازیکنان تأثیر نمی‌گذارد؟ بعد از آن هم شما می‌گویید هتل را باید خودتان پیدا کنید،‌ آقا! باید هتلی باشد که من آن را پیدا کنم!

معاون ورزشی باشگاه استقلال در ادامه تصریح کرد: آقای رضاییان (مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی) هم گفته است میزبانی را سازمان لیگ تعیین می‌کند نه خطیر، اتفاقاً من هم مخاطبم سازمان لیگ بوده که چطور به این شهر اجازه میزبانی داده‌اند. شهری که شرایط اسکان برای تیم میهمان را هم ندارد و فاصله فرودگاه تا این شهر 110 کیلومتر است. این فاصله نباید قانوناً بیشتر از 90 کیلومتر باشد. بعد از آن هم نزدیک‌ترین شهری که هتل دارد،‌ 80 کیلومتر با شهر جم فاصله دارد، سوال من این است،‌ چطور به این باشگاه باشگاه میزبانی داده شده است؟ بعد از آن هم شما هستید که به سازمان لیگ می‌روید و تعهد می‌دهید که شرایط میزبانی را فراهم می‌کنید،‌ چرا به تعهدات خودتان هم عمل نکرده‌اید؟

«برخی‌ها می‌گویند شرایط میزبانی شهر جم اگر بد بود،‌ اجازه دهید برای سایر تیم‌ها هم همینطور باشد،‌ چرا انتقاد می‌کنید که شرایط را برای دیگر تیم‌ها بهتر کنند». خطیر با بیان این موضوع یادآور شد: این اصلاً در مرام و قاموس باشگاه بزرگ استقلال نیست. هدف بهبود شرایط فوتبال کشور است و قهرمانی به هر قیمتی،‌ برای ما ارزشمند نیست. مهم‌ترین اصل در فوتبال این است که نتیجه در شرایط برابر و در زمین تعیین شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس