کد خبر 885397
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
استقلال و پارس جنوبی

باشگاه پارس جنوبی نامه تشکرآمیز سرپرست تیم استقلال به مدیریت هتل محل اسکان آبی‌های پایتخت را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه پارس جنوبی‌جم با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به انتقادات علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال از شرایط میزبانی در عسلویه واکنش نشان داد.

در اطلاعیه باشگاه پارس جنوبی آمده است:

"پیرو صحبت های آقای خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال که در راستای زیر سوال بردن میهمان‌نوازی مردم شریف استان بوشهر و به خصوص شهرستان‌ جم صورت پذیرفته، لازم به ارائه توضیح است  که این اظهار نظرها با پیام های تشکر آقای حاجیلو سرپرست تیم استقلال در تضاد است.

از  همین رو با توجه به این که ظاهرا مقام مسئول باشگاه بزرگ استقلال با مصاحبه‌های غیرمتعارف به دنبال تشویش اذهان عمومی درباره میزبانی پارس جنوبی از تیم های لیگ برتری بوده، برخلاف میل باطنی مسئولان باشگاه لازم است نامه تشکر آمیز اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال استقلال به مدیریت هتل "ریم رام" عسلویه که تیم میهمان در آن اقامت داشت، انتشار یابد. نامه‌ای که هیچ گلایه ای از  شرایط میزبانی در آن نشده و رضایت کاروان تیم فوتبال استقلال از  شرایط سکونت در عسلویه و جم را نمایش می‌دهد. "

این پاسخ از سوی باشگاه پارس جنوبی‌جم درحالی مطرح می‌شود که روز گذشته علی خطیر معاون رزشی باشگاه استقلال نه از شرایط بد هتل محل اقامت استقلالی‌ها بلکه از دور بودن هتل تا محل برگزاری بازی و اسکان ندادن استقلالی‌ها در هتل شهر جم انتقاد کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس