کد خبر 881857
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
هوادار استقلال

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت هوادار استقلال که در فینال جام حذفی بینایی‌اش را از دست داد، ارائه کرد.

به گزارش مشرق، اسماعیل بهداروند هوادار استقلال در جریان بازی فینال جام حذفی مقابل خونه‌به‌خونه بابل در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۹۷ به‌دلیل پرتاب شیئی از ناحیه چشم راست دچار آسیب‌دیدگی شد و بینایی‌ خود را از دست داد.

با گذشت حدود سه ماه از این ماجرا و برای پیگیری شرایط این هوادار آسیب‌دیده سراغ افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان رفتیم که چند روز پیش به عیادت بهداروند رفته بود.

حیدری در این باره گفت: پیگیر شرایط این هوادار هستیم و به همین دلیل بار دیگر به عیادت وی رفتم. قرار شده با نظر پزشکان و در زمانی که مشکلی نداشته باشد، چشم وی تحلیه شده و تحت عمل زیبایی قرار بگیرد. در کنار این موضوع قرار شد هفته آینده از طرف استاندار با مدیرعامل شرکتی که این هوادار در آن فعالیت می‌کند دیدار کنم تا امور مربوط به رسمی شدن این فرد در شرکت انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان عنوان کرد: بهداروند هزینه‌هایی برای درمانش کرده که قرار شد ما هزینه‌ها را تقبل کرده و در این راه به او کمک کنیم.

وی اظهار داشت: ما و استاندار پیگیر شرایط این هوادار آسیب دیده هستیم و با تمام توان در کنار بهداروند خواهیم بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
    8 0
    خدا خودش کمک کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس