کد خبر 880643
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
ایگواین

مهاجم آرژانتینی جدید روسونری دلیل اینکه چرا با وجود پیشنهاد چلسی، میلان را انتخاب کرد توضیح داد.

به گزارش مشرق، گونسالو ایگواین شب گذشته (جمعه) در مراسم معارفه‌اش در باشگاه میلان حضور پیدا کرد و ابهامات خبرنگاران درباره انتقالش و اینکه چرا در بحبوحه شایعه رفتنش به چلسی سر از میلان درآورد را برطرف کرد.

ایگواین که به صورت قرضی با بند امکان قطعی کردن قراردادش در پایان فصل یوونتوس را به مقصد روسونری را ترک کرده است، در اولین نشست خبری‌اش در این باشگاه گفت: من برای ساری (سرمربی چلسی) احترام زیادی قائلم اما در چلسی او تنها کسی بود که مرا می‌خواست. اینجا در میلان اما همه مرا می‌خواستند. به همین دلیل من میلان را انتخاب کردم. انگیزه‌ای که این تیم در من ایجاد کرد و اعتمادی که به من نشان داد، در گرفتن این تصمیم بسیار مهم بود.

ایگواین یک ماه بعد از ورود کریستیانو رونالدو به یوونتوس از این تیم جدا شد تا این شائبه شکل بگیرد که او به دلیل از دست داد جایگاهش در ترکیب اصلی یووه تورین را ترک کرده است. این بازیکن آرژانتینی اما تأکید کرد که رونالدو دلیل رفتنش نبوده بلکه خودش به دنبال چالشی جدید برای دوران بازیگری‌اش بوده است.

او ادامه داد: من قبلاً هم با رونالدو بازی کرده‌ بودم (در رئال مادرید) اما الان بابت اینکه فرصت بازی کردن در کنار او را از دست دادم، افسوس نمی‌خورم. برای چالش جدیدی که انتخاب کرده‌ام هیجان دارم و راستش را بخواهید این تنها چیزی است که برایم اهمیت دارد. من می‌خواهم به میلان کمک کنم تا جایی که می‌تواند اوج بگیرد. در مورد هواداران یوونتوس فقط می‌توانم بگویم که از آنها متشکرم. من دو سال فوق‌العاده را آنجا سپری کردم و بابت آن سال‌ها فقط می‌توانم از آنها تشکر کنم.

ایگواین از لئوناردو مدیر ورزشی جدید میلان به عنوان یکی از عواملی که به او برای پیوستن به میلان انگیزه داد نام برد و افزود: من لئوناردو را از قبل می‌شناختم و مطمئنم که او در پیوستن من به میلان تأثیر زیادی داشت. او با حرف‌هایش و اعتمادی که به من نشان داد مرا متقاعد کرد. این یکی از بزرگترین عوامل انگیزه‌بخش برای من بود تا به اینجا بیایم و خودش هم می‌داند بابت اینکه اینجا آمده‌ام قدردان او هستم.

مهاجم سابق ناپولی با اشاره به دوران بازیگری‌اش در یوونتوس عنوان کرد: ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی یوونتوس) مربی است که دو سال در کنارش کار کردم. ما اختلافاتی جزئی داشتیم اما این چیزی نیست که مرا به اینجا کشاند. چیزی که سبب شد به میلان بیایم اعتمادی بود که لئوناردو به من نشان داد. من با یوونتوس دو اسکودتو و دو کوپا ایتالیا بردم که فوق‌العاده بود. میلان هم اما تیمی است که من به آینده‌اش خوشبینم. این تیم فصل گذشته هم با شیوه بازی‌اش مرا تحت تأثیر قرار داد. من در یوونتوس برای تیمی بازی می‌کردم که به پیروز شدن عادت داشت اما تاریخچه میلان هم سراسر افتخار است و من به این تیم آمده‌ام تا آن را دوباره به اوج برگردانم. امیدوارم که در این فصل تا جایی که امکان دارد، اوج بگیریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس