کد خبر 879560
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال تهران اعلام کرد از تخلف مامه بابا تیام و سیدمجید حسینی شکایت می‌کند.

به گزار مشرق،‌ امیرحسین فتحی سرپرست استقلال در خصوص آخرین وضعیت تیام و مجید حسینی اعلام کرد از مهاجم سنگالی فصل گذشته این تیم شکایت خواهد کرد اما مجید حسینی با توافق باشگاه جدا شده است. با سرپرست آبی‌ها در خصوص اتفاقات روز باشگاه استقلال صحبت کردیم.

در خصوص آخرین وضعیت تیام صحبت کنید.

با ایشان طرح دعوا داریم. ایشان نمی‌تواند از استقلال جدا شود. هر جا بخواهد برود باید از خود ما ITC دریافت کند. مطمئن باشید اگر لازم باشد حتی سر پل صراط هم یقه او را می‌گیریم. اینگونه نیست که هر بازیکنی به همین راحتی جداشده و با تیم‌های دیگر قرارداد ببندد.

مجید حسینی هم که به ترابوزان اسپور پیوست.

برای مجید حسینی آرزوی موفقیت داریم. با او توافق کردیم با پرداخت مبلغی از تیم ما جدا شود حتی حق ترانسفر هم برای باشگاه استقلال است. او اگر بخواهد از این تیم به تیم‌های دیگر انتقال پیدا کند باید 20 درصد مبلغ قراردادش را به استقلال بدهد. قرار است در همین یکی دو روز پول این باشگاه ترکیه‌ای هم به حساب استقلال واریز شود.

حتما می‌دانید که شایعه شده وزیر ورزش توصیه‌های لازم را برای جذب مرتضی تبریزی انجام داده است.

من نمی‌دانم این چه شایعه‌ای است که بوجود آمده. وزیر آنقدر مشغله دارد که درباره یک فوتبالیست نظر نمی‌دهد. یعنی وزیر ورزش تلفن را برداشته و گفته الو تبریزی برود استقلال؟! این دیگر چه بحثی است. بارها گفته‌ام ایشان چه قبل از من و چه بعد از من همیشه حمایت‌های لازم را از مجموعه  داشته اما در مورد یک بازیکن هیچ وقت چنین کاری را انجام نمی‌دهد.

آخرین وضعیت جابر انصاری و علی قربانی به کجا رسید؟

جابر انصاری فعلا با ما تمرین می‌کند تا اگر کادر فنی صلاح دید او دوباره به مجموعه استقلال بازگردد. در مورد علی قربانی صحبتی در خصوص بازگشتش نشده است.

در خصوص نحوه پرداخت مبلغ مرتضی تبریزی به ذوب آهن هم صحبت کنید.

قرار است جلسه‌ای در این خصوص داشته باشیم. صحبت‌های لازم در مورد نحوه پرداخت را هم با آذری مدیرعامل و هم شهنازی رییس هیات مدیره این باشگاه انجام داده‌ایم. مشکلی از این بابت وجود ندارد.

بعد از بازی برابر پیکان به سوی شما بطری آب پرتاب کرده بودند؟

هیچ بطری به سوی من پرتاب نشد که اگر هم این اتفاق می‌افتاد من ناراحت نمی‌شدم. من حاضرم کتک بخورم اما تیم محبوبم استقلال برنده شود.

با لیدرهای استقلال جلسه‌ای برگزار نکردید؟

هنوز وقت نکرده‌ام اما مطمئن باشید به زودی شرایط استقلال درست خواهد شد.

امیر قلعه‌نویی هم روز گذشته مقداری از مطالبات خود را بخشید. چقدر از این طلب پرداخت خواهد شد؟

ابتدا جا دارد از ایشان تشکر کنم که چنین کاری را انجام داد اما اینکه چقدر از طلبش را بخشیده من در جریان نیستم و بخش مالی باشگاه پیگیر این موضوع است.

خطیر از سوی شما به عنوان معاون ورزشی استقلال منصوب شد. این در حالی است که وی سابقه درگیری با کادر فنی تیم ملی را هم در کارنامه خود دارد.

من از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم. من دیدم سابقه خوبی در فوتبال دارد و از وی خواستم در باشگاه مشغول به کار شود. 

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس