کد خبر 879535
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
هوشنگ نصیرزاده

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی شهریارگفت:استقلال به صورت ژنتیکی جواب نامه‌های ما را نمی‌دهد انگار عادت کرده که فقط نامه‌هایی که برای این باشگاه ارسال می‌شود را بخوانند و جواب ندهند.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده در خصوص اینکه آیا مدیران جدید باشگاه استقلال در خصوص بحث مالی داریوش شجاعیان با این باشگاه مذاکره کرده‌اند یا خیر، گفت: استقلال به صورت ژنتیکی جواب نامه‌های ما را نمی‌دهد انگار عادت کرده که فقط نامه‌هایی که برای این باشگاه ارسال می‌شود را بخوانند و جواب ندهند. خیال می‌کنند که ما روزنامه چاپ می‌کنیم که فقط نامه‌هایمان را می‌خوانند. از قدیم آقای افتخاری سعادت نداشتند که جواب نامه‌های ما را بدهند حتی چک‌های ما را امضا می‌کردند و نه نامه‌های ما را جواب می‌دادند شاید از بلاتر یاد گرفتند که این طور رفتار کنند. 

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا فتحی سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شجاعیان با شما صحبت کرده یا خیر، گفت: فتحی دوست قدیمی من است قبل از اینکه استقلال بیاید ما با هم ارتباط داشتیم و اولین پیام تبریک را من ارسال کردم ولی در خصوص شجاعیان باید بگویم که هیأت مدیره به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده و این موضوع در حال بررسی است باید منتظر بمانیم که ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

نصیرزاده در ادامه در خصوص اینکه آیا تیم گسترش فولاد تبریز در لیگ فعالیت باید بکند یا ماشین‌سازی تبریز، گفت: طبق ماده 5 تمام مدارک مورد تأیید قرار گرفته شده و هیچ کس نباید بهانه‌ای بیاورد که مدارک لازم برای تغییر اسم را ارسال نکرده‌ایم من حتی تغییر نام باشگاه گسترش فولاد به ماشین‌سازی را برای عادل فردوسی‌پور ارسال کردم تا در برنامه 90 با اسم ماشین‌سازی تیم ما را معرفی کند اما باز هم دیدم که از نام گسترش فولاد تبریز استفاده کردند در صورتی که در حال حاضر تیم گسترش فولاد تبریز تغییر نام داده است و با توجه به مالکان جدید ماشین‌سازی شهریار تبریز هویت دارد و در لیگ برتر بازی می‌کند.

مدیرعامل ماشین‌سازی شهریار در ادامه درباره ناراحتی مسئولان تبریز از صحبت‌های فیروز کریمی نیز گفت: ما دوست نداریم در اطرافمان تنش ایجاد شود برای همین همیشه به دنبال تعامل هستیم، دوستان عزیز بدانند که ما شاید یک یا دو بازی میهمان یادگار امام هستیم بعد از اینکه هوای گرم در روزهای آینده از تبریز خارج شد ما در ورزشگاه اختصاص خودمان بازی خواهیم کرد. ما با آقای بهتاج از مسئولین ورزشی تعامل خوبی داریم و دوست نداریم به هر دلیلی این ارتباط خدشه‌دار شود برای همین به دنبال تعامل و دوستی هستیم. 

وی در ادامه درباره اینکه با نصرتی بازیکن سابق گسترش تسویه کردند،  گفت: نصرتی برای تیم ما در گذشته زحمات زیادی کشیده است حتی زانوی این بازیکن در تیم ما دچار آسیب شد حتی دکتر کیانی به ما گفت یکی از سنگین‌ترین عمل‌های جراحی را روی پای نصرتی انجام دادم. اگر نصرتی مصاحبه نمی‌کرد و با ما تعامل ایجاد می‌کرد همان‌طور که پول ابراهیمی و گودرزی را به موقع دادیم، پول نصرتی را هم می‌دادیم. نصرتی می‌توانست در گذشته از ما پول را دریافت کند و صد تا سکه بخرد ولی الان باید با این پول 44 سکه بخرد. 

نصیرزاده در پایان در خصوص اینکه قرار است یک مهاجم جدید به تیم ماشین‌سازی اضافه شود و تکلیف بازیکن کامرونی مدنظر کادر فنی چه شد، گفت: تست‌های پزشکی این بازیکن باید کامل شود تا مجوز کار طبق قراردادهای بین‌المللی صادر شود تا بتواند برای ما بازی کند. همانطور که متوجه هستیم طبق قانون اگر بازیکنی مجوز کارش از کشور مربوطه صادر نشود ما باید پول آن را کامل پرداخت کنیم اما ما در حال حاضر به دنبال یک مهاجم کامرونی جوان هستیم که سابقه حضور در تیم‌های ملی کامرون را هم دارد طبق قانون باید پاسپورت بازیکنان خارجی مورد تأیید وزارت ورزش قرار بگیرد تا اجازه ورود به ایران را بدهند. بعد از اینکه مجوزهای لازم را از وزارت ورزش گرفتیم این بازیکن به ایران می‌آید و در تست‌های پزشکی ماشین‌سازی شرکت می‌کند. با توجه به اینکه بازیکنان ایرانی خوب و باکیفیت در حال حاضر در لیگ ما کم هستند سعی می‌کنیم از بازیکنان خارجی استفاده کنیم. تیم ما سعی کرد با بیشتر بازیکنان قرارداد بالای دو ساله امضا کند برای همین بعضی از بازیکنان باکیفیت در بازار نقل و انتقالات وجود ندارد به همین دلیل اغلب بازیکنان سعی می‌کنند که قراردادهای خود را فسخ کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس