کد خبر 879363
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
حمید کریمی

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه هیچ واحد صنفی در کرج تعطیل نشده است،گفت:خبر اعتصاب و تعطیلی واحدهای صنفی در کرج دروغ پردازی رسانه‌های معاند است.

به گزارش مشرق، حمید کریمی در مورد شایعه تعطیلی و اعتصاب کسبه در خیابان قزوین کرج، اظهار داشت: هیچ واحد صنفی در کرج به دلیل اعتراض کسبه و بازاریان تعطیل نشده است.

وی افزود:تمامی واحدهای صنفی در استان البرز طبق روال گذشته در حال کسب و کار روزانه هستند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه جلسات متعددی برای پیگیری  مطالبات صنوف در اتاق اصناف تشکیل شده است،اظهار کرد: اصناف از مردم هستند و  همیشه و در همه حال حامی مردم و نظام هستند و اگر مطالبه ای داشته باشند از مجاری قانونی پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی به دروغ  القا می کنند که کسبه کرج اعتصاب کرده اند،گفت: خبر اعتصاب و تعطیلی واحدهای صنفی در کرج دروغ پردازی رسانه‌های معاند است و آنها سعی دارند چهره اصناف البرز را مخدوش کنند.

کریمی با بیان اینکه این روزها سعی می‌کنند که اصناف را که از خود مردم هستند با دروغ و فضا سازی تخریب کنند،عنوان کرد: خودم در حال حاضر در کف خیابان هستم و این موضوع صحت ندارد.

وی با بیان اینکه برخی طی چند روز گذشته در راستای این فضاسازی گفتند که طلا فروشان طلا را نمی فروشند،تصریح کرد: در بازدید میدانی که از سطح طلا فروشی‌ها داشتم این موضوع صحت نداشت و همه طلافروشان در حال خرید و فروش طلا بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس