مارکوس نویمایر

مارکوس نویمایر در نهایت بر سر مسایل مالی با باشگاه استقلال کنار آمد تا احتمال زیاد فوتبالش در فصل 19-2018 را در تهران و استقلال سپری کند.

سرویس ورزش مشرق – هافبک تهاجمی آلمانی - سوییسی مدنظر وینفرد شفر در نهایت پس از حدود یک ماه کش و قوس بر سر آمدن یا نیامدن به استقلال بلیت پرواز به تهران را گرفت تا برای تست پزشکی به کشورمان سفر کند.(درباره کارنامه این بازیکن بیشتر بخوانید)

او به زودی تحت نظر کادر پزشکی استقلال در ایفمارک حضور یافته و به طور دقیق معاینات پزشکی اش را انجام می دهد تا بلافاصله به این تیم بپیوندد.

مارکوس نویمایر در 8 سال اخیر 8 بار با مصدومیت هایی دست و پنجه نرم کرده که به خاطرشان مجبور به دوری از میادین شده است.

شدیدترین آسیب دیدگی او در فصل 10-2009 رخ داد که نویمایر را مجبور کرد 6 ماه از میادین دور باشد. او در ژانویه سال 2010 دچار التهاب استخوانی شده و به مدت 181 روز (حدود 6 ماه) از میادین دور ماند.

مارکوس نویمایر در فصل 15-2014 به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا 3 هفته (21 روز) از میادین دور بود.

این بازیکن در فصل 16-2015 با مشکل عضلانی در دو مقطع در ماه های آگوست و سپتامبر یکی به مدت 2 روز و بار دوم 30 روز از میادین دور بوده است. مارکوس نویمایر در همان فصل و در ماه نوامبر بار دیگر دچار آنفلوآنزای شکمی شد تا 8 روز از همراهی تیمش بازبماند. این هافبک تهاجمی برای بار چهارم در همان فصل دچار ورم کیسه های مفصلی شده و به مدت 12 روز دیگر از مسابقات دور ماند.

فوتبالیست آلمانی سوییسی در فصل 17-2016 نیز به مدت 15 روز به دلیل آسیب عضلانی از میادین به دور بود.

وی در فصل 18-2017 هم در مقطعی از ژانویه تا فوریه به مدت 12 روز تیمش را همراهی نکرد.

بازیکن تیم "قاسم پاشا" که فصل پیش در این تیم ترکیه ای توپ می زد آخرین بار در تاریخ 16 مارس 2018 برابر با 25 اسفند سال 1396 ، چهار ماه و 13 روز پیش در یک مسابقه فوتبالی مقابل آنتالیا اسپور درهفته 26 سوپرلیگ ترکیه به میدان رفته و تاکنون در هیچ مسابقه رسمی شرکت نداشته است.

مارکوس نویمایر آخرین بار که به عنوان یک نیمکت نشین تیم باشگاهی اش را همراهی کرد اول آوریل 2018 برابر با 12 فروردین ماه سال جاری بود که در دیدار مقابل گوزتپه روی نیمکت تیمش نشست و پس از آن در لیست 18 نفره هم حضور نداشت.

طبق اعلام باشگاه استقلال این بازیکن امروز برای شرکت در تست های پزشکی به تهران می آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
    2 2
    پس بگو این هم جبارییه برای خودش !!!
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
    3 1
    اینجا بود که شاعر عزیز یا همون بامشاد بزرگوار فرمود: بی وفایی بی وفایی؛ دل من از غصه داغون شده هههههه
  • 444444444 IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
    0 0
    ستاد روحیه دادن به پرسپولیسیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس