طرح دفاع مقدس

دبیر بیست و یکمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس اعلام کرد: قرار شد برنامه ریزی سیستماتیکی انجام شود تا استان‌ها فعال شوند، تا اگر قرار است هر فرد در جشنواره شرکت کند از طریق استان‌ها وارد مسیر شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محمود اکرامی‌فر دبیر بیست و یکمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس درباره این دوره از کنگره اظهار داشت: سه شنبه هفته گذشته دوم مردادماه جلسه دیگری با حضوری برخی از اساتید در راستای برگزاری کنگره ملی شعر دفاع مقدس برگزار شد.

دبیر بیست و یکمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس با بیان اینکه یکسری از اصولی که درباره شرکت استاها در کنگره‌ بود در این جلسه مطرح شد، افزود: نهایتا تصمیم بر آن شد اولویت را بر فعال کردن استان‌ها در حوزه شعر دفاع مقدس قرار دهیم، چرا که چند سالی است در حوزه شعر دفاع مقدس فعالیت‌ها راکد شده بود مگر اینکه فردی به شکل خودجوش در یک استان جشنواره‌ای را برگزار کرده باشد.

به گفته وی، قرار شد برنامه ریزی سیستماتیکی انجام شود تا استان‌ها فعال شوند، تا اگر قرار است هر فرد در جشنواره شرکت کند از طریق استان‌ها وارد مسیر شود، در غیر اینصورت مسیری را برای شرکت نداریم.

اکرامی فر با بیان اینکه نیازمند جریانسازی به موازات جشنواره یا پیش از آن هستیم، خاطر نشان کرد: این جریانسای باید از طریق رسانه‌ها صورت گیرد، برای همین با صدا و سیما هماهنگی‌هایی صورت خواهد گرفت تا در برنامه‌های خبری و در رادیویی اطلاع رسانی‌هایی را داشته باشیم. ضمن اینکه میزگردهایی را نیز در برخی خبرگزاری‌ها خواهیم داشت تا چراغی را که چند سالی است خاموش بوده و یا آتش زیر خاکستر مانده است روشن کنیم.

گفتنی است، سردار کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چندی پیش طی حکمی محمود اکرامی‌فر را به عنوان دبیر بیست و یکمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس منصوب کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس