کد خبر 878407
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
طرح دفاع مقدس

این روستا از بافتی بسیار قدیمی برخوردار است و به‌خوبی می‌توان صحنه‌های مورد نیاز را برای این فیلم که داستانش در دهه‌60 می‌گذرد، بازسازی کرد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - یونس شهباز، از کار جدیدش که در فضای دهه‌60 می‌گذرد، خبر داد. یونس شهباز کارگردان سینمای ایران به ساخت فیلم جدید خود، گفت: جدیدترین اثری که در دست ساخت دارم فیلم داستانی کوتاهی با موضوع مقاومت و ایستادگی است. 

کار نگارش فیلمنامه به پایان رسیده؛ اما هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ام.وی افزود: آشنایی من با سوژه این فیلم کوتاه این‌گونه بود که به دنبال فیلمنامه‌ای برای تولید اثر بودم که با عکاسی به نام آقای قاسمی آشنا شدم و او هم مرا در جریان نگارش فیلمنامه‌ای قرارداد که برای یکی از سرداران دفاع مقدس نوشته شده بود. 

من از آن متن الهام گرفتم و فیلمنامه این کار را نوشتم.این فیلمساز با بیان اینکه انتخاب بازیگر برای تولید اثر صورت گرفته است، ادامه داد: داستان این فیلم کوتاه در دهه‌60 می‌گذرد و در جریان آن با دختر جوانی روبه‌رو می‌شویم که مادرش دچار بیماری شده و او را به بیمارستانی در شهر می‌برند؛ اما در همین زمان یکی از ماشین‌های پشتیبانی جبهه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی وارد روستای محل زندگی این دختر می‌شود.شهباز در ادامه سخنانش عنوان کرد: لوکیشن این فیلم داستانی 10‌دقیقه‌ای در روستای «نوجه ده شیخلر» شهرستان مرند قرار دارد.

 این روستا از بافتی بسیار قدیمی برخوردار است و به‌خوبی می‌توان صحنه‌های مورد نیاز را برای این فیلم که داستانش در دهه‌60 می‌گذرد، بازسازی کرد. وی با بیان اینکه تصویربرداری این فیلم از ماه آینده آغاز می‌شود، اظهار داشت: هر سال، یک فیلم برای حضور در جشنواره مردمی فیلم عمار تولید می‌کنم و در برنامه‌ریزی این کار هم دنبال آماده کردن این فیلم برای ارسال به دوره بعدی این جشنواره هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس