خبر ویژه

برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای و شبه‌زنجیره‌ای رهنمود رهبر انقلاب را تحریف کردند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

رهبر معظم انقلاب، روز شنبه در دیدار وزیر امور خارجه و سفیران جمهوری اسلامی در کشورهای اسلامی فرمودند: «مذاکرات با اروپایی‌ها قطع نشود اما نباید معطل بسته اروپایی ماند بلکه باید کارهای فراوان لازم را در داخل کشور دنبال کرد.»


روزنامه‌های ایران، اطلاعات، مردم‌سالاری، آفتاب یزد، ابتکار، آرمان، قانون و بهار با تقطیع این عبارت که مقدمه آن برای بیان عبارت اصلی و بعدی بوده، تیتر زدند «مذاکرات با اروپایی‌ها قطع نشود»! انگار که اولویت و دغدغه رهبری، مذاکره با اروپایی‌هاست.


اغلب این روزنامه‌ها بارها اخبار مهم را یا سانسور کرده و یا با تحریف ۱۸۰ درجه‌ای منتشر کرده‌اند؛ چنان‌که اخیرا نیز از قول معاون اتاق بازرگانی مدعی شدند اروپا اعتبار ۸۰ میلیارد دلاری به ایران اختصاص داد. اما وی این دروغ نسبت داده شده به وی را تکذیب کرد.


برخی از همین روزنامه‌ها، پس از بزک آمریکا، تیترهایی با مضمون «هرچه تهران بگوید» از قول موگرینی زده بودند که از اساس دروغ بود.


اقدام نشریات تحریف‌گر شبیه کار فرد مغرضی است که آیات قرآن را با تقطیع می‌خواند. از «لااله الاالله» فقط «لااله» آن را می‌گفت و نتیجه می‌گرفت که طبق قرآن، خدا نیست. و از آیه «لاتقربوا الصلوه و انتم سکاری» (در حال مستی نزدیک نماز نشوید)، نتیجه می‌گرفت که نباید نماز خواند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس