کد خبر 876640
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده با شکست در مبارزه دوم تورنمنت کره جنوبی از دور این رقابتها کنار رفت.

به گزارش مشرق، تورنمنت بین المللی تکواندوی "ججو" در کره جنوبی از صبح روز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ با حضور ۱۱۳۴ تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری خواهد شد. تیم ملی بانوان ایران نیز به منظور کسب آمادگی جهت حضور در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، در این مسابقات حضور یافته است. به این ترتیب از صبح امروز(یکشنبه) در روز پنجم این رقابتها تکواندوکاران اوزان ۶۷- و ۷۳- کیلو گرم تیم بانوان به مصاف رقبا رفته اند که تا کنون کیمیا علیزاده و زینب اسماعیلی با شکست مقابل رقیبان از دور رقابت ها کنار رفته اند.

در وزن ششم (۶۷- کیلوگرم)، کیمیا علیزاده که پرچمدار ایران در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است، نخستین مبارزه خود در مرحله یک شانزدهم را با حساب ۸ بر ۲ در مصاف با "وای ئینگ تسانگ" از هنگ کنگ با پیروزی پشت سر گذاشته و راهی مرحله یک هشتم شد. او در این مرحله ۱۷ بر ۲۲ نتیجه را به "یانگ سئو" نماینده کشور میزبان (کره جنوبی) واگذار کرده و از دور رقابتها کنار رفت.

همچنین در وزن ۷۳- کیلوگرم نیز زینب اسماعیلی در نخستین مبارزه خود در مرحله یک هشتم با نتیجه ۵ بر ۷ مغلوب "موخرو" تکواندوکار تاجیکستان شد و از گردونه این مسابقات کنار رفت. ملیکا میرحسینی دیگر تکواندوکار ایران در این وزن است.

اسامی تکواندوکاران حاضر در ترکیب تیم ملی بانوان برای شرکت در این مسابقات به قرار زیر است: وزن ۴۶- کیلوگرم، مریم ملکوتی‌خواه وزن ۴۹- کیلوگرم، ناهید کیانی وزن ۵۳- کیلوگرم، الهه شیدایی وزن ۵۷- کیلوگرم، پریسا جوادی وزن ۶۲- کیلوگرم، زهرا شیدایی وزن ۶۷- کیلوگرم، کیمیا علیزاده وزن ۷۳- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی و زینب اسماعیلی وزن ۷۳+ کیلوگرم، اکرم خدابنده و زهرا پوراسماعیل.

هدایت تیم ملی تکواندوی بانوان ایران را مهرو کمرانی به عنوان سرمربی، ریحانه فولادی و زهرا حاجی‌وند به عنوان مربی در اختیار دارند. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
    3 0
    من که بشدت باورزش بانون و مخصوصا ورزشهای مردانه و رزمی آنها مخالفم. اما شایی هم که موافق بودید این زن را بعد از مصدومیت به زور به مسابقات فرستاید و سوزاندید.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
    0 0
    گریه نکن مرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس