تکواندو

ملی‌پوشان تکواندو کشورمان با شکست برابر چین در مرحله نیمه نهایی مسابقات تیمی گرنداِسلم باید برای کسب عنوان سومی تلاش کنند.

به گزارش مشرق، دومین دوره مسابقات قهرمانی تیمی گرنداِسلم در سه گروه مردان، زنان و مختلط از ساعت 5:30 صبح (به وقت تهران) امروز (جمعه - 5 مردادماه) در "ووشی" چین آغاز و به مدت 3 سه روز ادامه خواهد داشت.

 


ایران، ترکیه، چین (2تیم)، ژاپن، ساحل عاج، قزاقستان، کره جنوبی و مراکش تیم های شرکت کننده گروه مردان در این دوره از رقابت‌ها هستند که بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم‌های ایران، ترکیه، چین (2 تیم) و ژاپن در بالای جدول و ساحل عاج، مراکش، کره‌جنوبی و قزاقستان در پایین جدول قرار دارند.

نمایندگان کشورمان در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها با تیم چین یک مبارزه کردند که در این مرحله با نتیجه 65 بر 55 نتیجه را واگذار کردند و حالا فردا برای کسب عنوان سومی این رقابت‌ها باید با یکی از تیم‌های ژاپن، قزاقستان، ساحل عاج مبارزه کنند.

نمایندگان کشورمان در گام نخست موفق شده بودند تیم ترکیه را با نتیجه 65 بر 53 مغلوب خویش سازند.

طبق برنامه اعلامی کمیته مسابقات، فردا و در روز دوم (شنبه - 6 مردادماه) این رقابت‌ها، مسابقات شانس مجدد گروه مردان برای کسب عنوان سومی و همچنین رقابت‌های گروه زنان برگزار می‌شود. در روز پایانی (یکشنبه - 7 مردادماه) رقابت‌های تیمی مختلط، و پیکارهای فینال (گروه مردان و زنان) انجام خواهد شد.

تیم ایران با ترکیب سیدحسین احسانی، مهدی جلالی، رامین حسین‌‌قلی‌زاده، پوریا عرفانیان و عرفان ناظمی در این رقابت‌ها حضور دارد.

هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان‌زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز است.

این رقابت ها G8 است و به ترتیب به تیم اول تا سوم 80، 48 و 28/80 امتیاز تعلق می گیرد.

منبع: فدراسیون تکواندو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس