کد خبر 876577
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
اعدام

دو قاتل ساعت 8 صبح امروز در انتهای بولوار حر شهرک شهید رجایی( قلعه ساختمان) مشهد و در نزدیکی استخر شنای آستان قدس به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش مشرق، عاملان دو جنایت هولناک که در دو حادثه جداگانه، طعمه کودک خود را پس از آزار و اعمال منافی عفت به قتل رسانده بودند، صبح امروز در حالی به دار مجازات آویخته می شوند که شهروندان مشهدی از مدتی قبل برای اجرای حکم مرد معروف به«زالوی کثیف» و جوان معروف به قاتل «مارمولک نشان» روزشماری می کردند. نیمه شب هفتم فروردین گذشته بود که خودروهای پلیس آژیرکشان وارد کوچه شهید غلامی 8 واقع در شهرک شهید رجایی مشهد شدند. جمعیت زیادی اطراف کیسه کنار دیوار حلقه زده بودند که جسد دختر بچه شش ساله ای داخل آن قرار داشت. در این هنگام مرد افغانستانی چاه کن، هراسان خود را کنار جسد رساند و درحالی که شوک زده به چشمان نیمه باز دخترش خیره شده بود،  فریاد می زد «او زنده است!»،  «اگر به بیمارستان برسانیدش، زنده می ماند!» گریه‌های دلخراش مرد افغانی که با جسد دردانه‌اش  روبه رو شده بود، دل ها را می لرزاند.

در همین رابطه:

قاتل ندا: دو روز بعد از طلاق ازدواج کردم!

چند تکه دستمال کاغذی سفیدی که در دهان جسد «ندا» (دختر 6 ساله افغانستانی) فرو رفته بود، حکایت از ماجرای قتلی هولناک داشت. بنابراین دقایقی بعد با گزارش نیروهای انتظامی، بازپرس ویژه قتل عمد، تحقیقات گسترده ای در این باره آغاز شد. با حضور شبانه قاضی علی اکبر احمدی نژاد در منطقه قلعه ساختمان مشهد، بلافاصله همه امکانات پلیس و دستگاه قضایی برای ریشه یابی ماجرای قتل «ندا» به کار گرفته شد و گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با راهنمایی های قضایی، بررسی‌های تخصصی خود را با توجه به سرنخ های موجود و به ویژه کیسه مخصوص حمل میوه (کیسه ای که جسد درون آن قرار داشت) ادامه دادند تا این که مشخص شد مرد متاهلی در همان نزدیکی، بخشی از منزل مسکونی اش را به میوه فروشی اختصاص داده است این گونه بود که با رصدهای اطلاعاتی ، مرد 41 ساله معروف به «زالوی کثیف» دستگیر شد و به قتل «ندا» اعتراف کرد.

او در همان بازجویی های اولیه گفت: وقتی دخترک را دیدم به چشمانم خیلی زیبا آمد! او بلوز و شلوار به تن داشت و من تحت تاثیر افکار شیطانی از او خواستم مقداری غذا از منزلم برای خانواده اش ببرد! و با این ترفند دخترک را به داخل خانه بردم اما پس از این که او را آزار دادم، دخترک گفت: ماجرا را به خانواده اش می گوید به همین خاطر ترسیدم و او را خفه کردم سپس جسد را درون کیسه سیب زمینی گذاشتم و در کوچه بالاتر رها کردم!

در پی اعترافات صریح متهم و بازسازی صحنه قتل در حضور قاضی احمدی نژاد، کیفرخواست این پرونده تنها طی چند روز در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و با تاکید دادستان مرکز خراسان رضوی مبنی بر رسیدگی سریع و دقیق، صادر شد و متهم پس از برگزاری چند جلسه محاکمه در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی، به قصاص نفس محکوم شد. همزمان با قطعیت یافتن رای دادگاه، این پرونده به اجرای احکام دادسرای مشهد ارسال شد و با فراهم شدن مقدمات اجرای حکم قصاص، عامل این جنایت هولناک ساعت 8 صبح  امروز در انتهای بولوار حر مشهد و کنار فضای سبز (پارک) در نزدیکی استخر شنای آستان قدس   واقع در شهرک شهید رجایی( قلعه ساختمان)  به دار مجازات آویخته شد.

ماجرای قاتل مارمولک نشان! 

جوان پرایدسواری که به قاتل مارمولک نشان معروف شد نیز پنجم اردیبهشت گذشته ، کودک 10 ساله مشهدی را با توسل به حیله و نیرنگ به جاده فرعی شهرک صنعتی مشهد کشاند و درحالی که موفق به تعرض نشده بود، به طرز وحشتناکی ، او  را به قتل رساند. این متهم 27 ساله که تنها با گذشت کمتر از 36 ساعت و با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی با تجربه ویژه قتل عمد و تشکیل گروه زبده ای از کارآگاهان به فرماندهی مستقیم سرهنگ حمید رزمخواه (رئیس پلیس سابق آگاهی خراسان رضوی) در چنگ عدالت گرفتار شد، در بیان ماجرا گفت: کودک 10 ساله مشهدی منتظر تاکسی تلفنی بود تا به مدرسه برود من هم خودم را راننده تاکسی تلفنی معرفی و او را سوار کردم.

در همین رابطه:

جزئیات قتل محمدحسین 10 ساله در مشهد+عکس

از همان ابتدا دچار وسوسه های شیطانی شدم و او را به منطقه شهرک صنعتی مشهد بردم ولی او در برابر خواسته‌ام  مقاومت کرد به همین دلیل لباس هایش را از تنش بیرون آوردم و سپس با ضربات چاقو و سنگ او را به قتل رساندم.  متهم مذکور که به دلیل تصویر مارمولک روی داشبورد خودرواش، به قاتل مارمولک نشان معروف شد در ادامه اعترافاتش افزود: پس از آن هم ترسیدم و لباس های  کودک را به همراه کیف مدرسه اش در مسیر شهرک صنعتی انداختم که بعد از آن هم توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدم. 

متهم جوان این پرونده جنایی که تحصیلات عالیه حقوق نیز دارد در حضور قاضی کاظم میرزایی به بازسازی صحنه قتل پرداخت و همه زوایای این پرونده را به طور کامل شرح داد. با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست در دادسرای مشهد، این پرونده نیز به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد و قضات با تجربه دادگاه بعد از برگزاری چندین جلسه محاکمه، رای به قصاص نفس دادند. با تایید رای صادره در دیوان عالی کشور و طی مراحل قانونی ، پرونده مذکور به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارجاع شد تا این که با فراهم شدن مقدمات اجرای حکم، متهم 27 ساله معروف به قاتل مارمولک نشان، نیز امروز همزمان با زالوی کثیف ساعت 8 صبح  در انتهای بولوار حر مشهد در نزدیکی استخر شنای آستان قدس واقع در شهرک شهید رجایی( قلعه ساختمان ) به دار مجازات آویخته شد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
    11 0
    متهم جوان این پرونده جنایی که تحصیلات عالیه حقوق نیز دارد
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
      5 4
      در دانشگاه چه به جوانها یاد میدهند که بعد از فارغ التحصیلی یا قاتل میشوند یا بیکار؟!!!!
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
    9 2
    نمیدونم برای اخلاق جامعه چه باید کرد، برخی آدم ها رو نمیشه متقاعد کرد که به راه و روش خدا باشند ولی میشه از کودکی آن ها رو به خویشتنداری و شرافتمندی و اصالت ها تربیت کرد، نقش خانواده یعنی پدر و مادر، بسیار برای اصلاح این وضع پر رنگ و موثر است. نگذارید تمدن و سبک زندگی غرب، تمدن و سبک زندگی ما شود؛ نپذیرید، رد کرده مقابلش بایستیم.
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
    15 0
    خدا وکیلی اعدام برای ایناها کمه باید بدنشون رو تیکه تیکه کرد و یا سگ های وحشی رو انداخت به تنشون
  • محمد IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
    12 2
    خداوند هردونفرشان را غرق دریای عذاب خود کند لعنهماالله
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
      9 4
      خداعذاب تو هم زیاد کنه اونا کفاره ی تجاوزشونو دادن رفتن دنبال جواب دادن به بقیه ی اعمالشون ولی تو یکی هنوز تو این دنیایی !!!
  • سید IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
    9 0
    خدایا شکرت.مژده خوبی بهم دادی مشرق.الله اکبر از این جنایتکاران کثیف حرام زاده.خدا لعنتشان کند بگید الهی امینزمشرق منتشر کن.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
    11 35
    لعنت بر خاتمی و ماهواره
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
      5 4
      گویا منتشر کننده نظرات و مشترکان مشرق ، علاقه خاصی به لعن و نفرین خاتمی دارند! اشکال ندارد ، الله بزرگ است.
    • تینا IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
      5 5
      افرین لعنت بر تفکر اصلاح طلبی که نتیجش شده افسار گسیختگی مردان و زنان کشور
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
    6 0
    جهنم گوارای وجودتان
  • دیدگا IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
    12 9
    اینقدر مردم رو درگیر فضای مجازی و رسانه های مستهجن و رقص و آواز دخترکان رقاص کنید تا هر روز شاهد زالوهای مارمولک نشان کثیف باشیم!
  • DE ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
    5 21
    خدا کنه قاتلان و متجاوزین افغانی هم با همین سرعت و قاطعیت اعدام شوند، افاغنه واقعا امنیت کشور را رد همه ابعاد به سوی بحران پیش برند.
    • ehsan IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
      6 3
      خفه شو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس