کد خبر 875092
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
سازمان بورس

مجمع عمومی عادی سالیانه با حضور بیش از ۸۰ درصد از سهامداران پس از تصویب تقسیم سود نقدی ۸۰ ریالی به ازای هرسهم، اعضای هیات مدیره جدید بورس تهران را تعیین کرد.

به گزارش مشرق، خبرهای دریافتی از بورس اوراق بهادار تهران حاکی است، در مجمع عادی سالیانه سهامداران این شرکت پس از رای‌گیری اعضای هیات مدیره جدید بورس تهران انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید:

رشد ۳۰ درصدی قیمت مواد اولیه صنعت لوازم خانگی

ضوابط بازگشت ارز حاصل از صادرات ابلاغ شد

بر اساس رای‌گیری صورت گرفته در این مجمع  بانک آینده، سرمایه‌گذاری توسعه ملی وابسته به بانک ملی، کارگزاری خبرگان سهام وابسته به صندوق بازنشستگی کارکنان نفت، سرمایه‌گذاری صبا تامین وابسته به شستا، گروه ارزش آفرینان پاسارگاد وابسته به بانک پاسارگاد، کارگزاری بورس بیمه ایران وابسته به بیمه ایران و سرمایه گذاری ملی ایران وابسته به مالک مجتمع آلومینیوم المهدی اعضای هیات مدیره بورس تهران را تشکیل دادند.

همچنین به ترتیب سرمایه گذاری تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، کارگزاری بانک آینده و کانون نهادهای سرمایه گذاری به عنوان اعضای علی البدل این هیات مدیره انتخاب شدند.

حسابرس و بازرس قانونی بورس تهران نیز موسسه وانیا نیک تدبیر و عضو علی البدل موسسه بهمند انتخاب شدند.

 حق حضور اعضای هیات مدیره جدید بورس تهران برای سال مالی ۹۷ بابت برگزاری حداقل دو جلسه در ماه با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به سال مالی قبل به رقم ۲ میلیون تومان رسید و پاداش اعضای هیات مدیره این شرکت نیز با افزایش حدود ۲۰ درصدی نسبت به مجمع سال قبل، به صورت ناخالص مبلغ ۲۲۴ میلیون تومان تصویب شد.

در این جلسه معاملات موضوع ماده ۱۲۹ اصلاحیه قانون تجارت با اکثریت آرا مورد تصویب و تنفیذ قرار گرفت و مقرر شد، اقدامات لازم در مورد پروژه ساختمان سعادت آباد برای استفاده مناسب به عمل آید.

شرکت بورس اوراق بهادار تهران با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی در پایان سال مالی ۹۶ توانست به ازای هر سهم مبلغ ۱۶۶ ریال سود خالص محقق سازد و در مجمع عادی سالیانه سهامداران نیز با تقسیم ۸۰ ریالی این سود موافقت شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس