محسن صفایی فراهانی

اصلاح طلبان بازهم می‌گویند روحانی و دولتش 20 درصد اختیارات دارند...! این همه «تَکرار می‌کنم» و «فدائیان روحانی» هستیم فقط برای ۲۰ درصد اختیار اجرایی؟!

سرویس سیاست مشرق -  «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

توهین رقاصه‌های مصی علی‌نژاد به ساحت رئیس مذهب

معصومه علی‌نژاد، ضد انقلاب فراری به تازگی کلیپی را منتشر کرده است که در آن خانمی در شب عزای امام صادق(ع) در مقابل ورودی یک مسجد می‌رقصد.

رقص این زن همچنین در حالیستکه بیرق عزای امام صادق(ع) بر در و دیوار این مسجد دیده می‌شود.

شخص حاضر در این فیلم، برای مدتی در زیر بیرق عزا و نام امام(ع) نیز می‌رقصد.

تصاویر این کلیپ که تعدادی از آنها را در ادامه می‌بینید، گویای این است که این کار طی چند شب در مقابل مسجد مذکور انجام شده است.

*علی‌نژاد همچنین به تازگی کلیپ‌هایی را در تمسخر نماز جماعت در معابر عمومی نیز منتشر کرده است.

به نظر می‌رسد قاعده دشمنی هم حتی توسط این زن زیر پا گذاشته شده و باید برای هتاکی‌های او که صراحتا با پشتیبانی و دلارهای محافل نظام سلطه صورت می‌گیرد فکری کرد.

فی‌الواقع اگرچه بحث این روزها بر سر تجاهر به فسق و اقتراح پیرامون برخورد با علنی بودن افعال حرامی مثل کشف حجاب یا رقص است اما مشخص نیست چند نفر از همین افراد دستگیر شده نیز اهل چنین پرده‌دری‌ها و هتاکی‌هایی هستند!؟

نیک می‌دانیم که در جامعه ایرانی هم کسانی هستند که در چارچوب خانه و منزل خود، افعالی را مرتکب می‌شوند و کسی مزاحم آنها نیست اما باز هم همه می‌دانیم که حتی همین افراد نیز راضی به توهین به مقدسات نیستند و برای لحظه‌ای آنرا برنمی‌تابند.

در اینجا البته لازم به توضیح است که به مصداق آن مصرع پر محتوا: کِی شود دریا به پوز سگ نجس! اما...

اما توهین به ساحت مقدسات نیز ذنب لایغفری است که نمی‌توان و نباید از آن گذشت.

***

«تَکرار می‌کنم» و «فدائیان روحانی» هستیم فقط برای ۲۰ درصد اختیار اجرایی!؟

«محسن صفایی‌فراهانی»، فعال اصلاح‌طلب و از دستگیرشدگان فتنه سال ۸۸ در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا گفته است:

من اوایل دولت آقای روحانی هم گفتم که قوه مجریه در ایران طبق قانون اساسی حداکثر ۲۰ تا ۲۵ درصد اختیار دارد و مابقی در اختیار آنها نیست.

وی می‌افزاید:

هرچند که تفکیک قوا در همه دنیا وجود دارد، اما نوع قانون اساسی ایران به گونه‌ای است که بخشی از آن مغفول مانده است. به همین دلیل هم نمی‌توان هیچ گونه استراتژی را تبیین کرد که همه ارکان نظام با هم هماهنگ و همدل آن را پیش ببرند، این ارکان برای خود یک ساز می‌زنند و این‌ها ناشی از همان نگاه اشتباهی است که به تفکیک قوا دارند. این ناهماهنگی قوا را در هیچ کشور توسعه یافته و یا در حال توسعه نمی‌بینید، ممکن است در روش با هم اختلاف نظر داشته باشند، ولی اصول و هدف و استراتژی کاملاً رعایت می‌شود.[۱]

*باید از آقای صفایی‌فراهانی پرسید اگر چنین حرفی را زده‌اید پس چرا دوستان شما در ستاد اصلاحات، همان روزها از این گفتند که ما «فدائیان روحانی» هستیم، «تضمین روحانی هستیم»، «تمام کارهای رئیس‌جمهور قانونیست» و اساساً چرا برای این ۲۰ درصد اختیار از کنج انزوا فریاد «تَکرار می‌کنم» برآوردند!؟

اظهارات صفایی‌فراهانی درست نیست و رئیس‌جمهور در ایران نه تنها اختیارات وسیعی دارد بلکه طبق قانون، دومین شخص نظام و مجری قانون اساسی هم هست و لذا طبیعتا نمی‌توان مدعی شد که اختیارات اجرا کننده تامّ و تمام قانون اساسی و دومین فرد کشور کم است. [۲]

از طرفی بر اساس عقل و به شهادت فرایندهای نقش شده از لسان بزرگان کشور، رئیس‌جمهور حتی در مواقعی می‌تواند از دستور مطلق ولی فقیه نیز برای پیشبرد خواسته‌های خود استفاده کند.

شاهد مثال دیگری که می‌توان بر غلط بودن ادعای صفایی‌فراهانی اقامه کرد این است که رؤسای دولت‌های اصلاحات و اعتدال، چه‌کاری می‌خواستند و نکردند که آقای صفایی‌فراهانی هم معتقد به اختیارات ۲۰ درصدی آنهاست!؟

پیشبرد کشور به سمت مقولاتی سیاسی و اصلاحات و جامعه مدنی، پی‌گرفتن چیزی به نام دموکراسی به هر قیمتی و روی کار آوردن چپ‌های تندرو در مدیریت‌های مختلف کشور مگر تمام خواست رئیس‌ دولت اصلاحات نبود و مگر بالتمامه توسط آقایان اجرا نشد!؟

از طرف دیگر مگر آقای روحانی بر خلاف بدبینی‌ها و هشدارها و حتی فرامین رهبر انقلاب، برجام خود را در فضای خوشبینی به غرب پیش نبرد!؟

آیا آقای صفایی فراهانی منکر این است که دولت حسن روحانی بخاطر برجام از برخی خطوط قرمز نظام هم عبور کرد و برخی دستورات رهبری را نیز اجرا نکرد اما با هیچ فرمان ایستی هم از جانب سایر نهادهای کشور مواجه نشد...

آیا این مسائل جز اینست که رئیس‌جمهور در ایران اختیاراتی تا آن حد وسیع دارد که حتی گاهی منجر به بروز تمایلات غلط هم می‌شوند!؟ ‌

بله! رئیس‌جمهور در ایران، این اختیار را ندارد که علیه ولایت فقیه، اسلام و انقلاب کاری بکند یا حرفی بزند و یا مثلا با اغتشاشگران کف خیابان همراهی علنی داشته باشد.

البته باشد که این مسئله مورد اشاره صفایی‌فراهانی مبنی بر بی‌اختیاری رئیس‌جمهور نباشد!

گفتنیست، اصلاح‌طلبان بعنوان حامیان ستادی رئیس‌جمهور روحانی پس از مشاهده ناکامی‌های اخیر دولت و مشکلاتی که مردم، اصلاح‌طلبان را عامل آنها می‌دانند؛ مشغول القای این مسئله هستند که روحانی اختیاری در اجرای کشور ندارد و امور، جملگی توسط چیزی به نام «دولت پنهان» یا دولت موازی اداره می‌شود! [۳]

سخنی که همانطور که توضیح داده شد؛ به گواه عقل، پذیرفتنی نیست و به سادگی می‌توان فهمید که اگر صحیح بود؛ اصلاح‌طلبان در سال ۸۸ برای تصاحب جایگاه ریاست جمهوری خود را تا مرز اعدام و حبس‌های طویل‌المدت به پیش نمی‌بردند!

*عکس از ایلنا

***

روحانی پس از ناامیدی از اصلاح‌طلبان چه گفته بود!؟

«حجت‌الاسلام قدرت‌ا... علیخانی»، فعال اصلاح‌طلب و از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی به تازگی در اظهاراتی که روزنامه آرمان امروز آنها را منتشر کرد، گفته است:

«شنیده‌ام -آقای روحانی- قبلا از اصلاح‌طلبان هم گله‌مند بودند که از من حمایت نمی‌کنند. این در حالی است که اصلاح‌طلبان مثل گذشته حامی رئیس‌جمهور هستند.»[۴]

*با رصد ما این خبر تاکنون در فضای رسانه‌ای کشور منتشر نشده بود.

خبری که البته بایستی منتظر اقتراح بیشتر اصلاح‌طلبان و مقامات دولتی در قبال آن بود.

با این وجود اما می‌توان اشاره کرد که رئیس‌جمهور روحانی برای این انگاره حق داشته و همچون بسیاری از تحلیلگران و چهره‌های سیاسی، بوی «عبور از روحانی» را استشمام کرده است.

چه اینکه رسانه‌ها و گفته‌های اصلاح‌طلبان این روزها مشحون است از طرح مسئله استعفای روحانی، لزوم برکناری برخی وزرای او، تأکید بر اینکه برخی نزدیکان روحانی اساسا اصولگرا بوده‌اند نه اصلاح‌طلب! تأکید بر اینکه بین ما و روحانی نسبت خویشی چندانی نیست و اشاره به اینکه با ادامه این روند یا آن روند، مجبوریم از روحانی جدا شویم.

ما می‌دانیم که تصمیم چپ‌ها برای عبور از روحانی قطعیست و آنها به هیچ وجه من الوجوه حاضر به قدم گذاشتن در دو انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ در کنار کارنامه اجرایی آقای روحانی نیستند.

اما اینکه فرجام این ماجرا به چه شکلی رقم بخورد و اصلاح‌طلبان چگونه رشته‌های ناگسستنی خود و روحانی را قطع می‌کنند و اساساً قادر به این کار خواهند بود یا خیر!؟ سؤالیست که برای پاسخ آن بایستی منتظر ماند.

برخی معتقدند چنین امری محال است و اصلاح‌طلبان و جریان دولت به مثابه لاله و لادن هستند که جدایی آنها موجب اضمحلال هر دو خواهد شد.

***

۱_ http://www.rouydad۲۴.ir/fa/news/۱۳۵۵۱۶

۲_ http://rc.majlis.ir/fa/law/show/۱۳۳۶۳۳

۳_ mshrgh.ir/۸۵۷۵۸۰

۴_ http://www.armandaily.ir/fa/print/main/۲۲۶۲۷۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 97
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 38
  • سید IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    اصلاح طلبان هم مانند آن رقاصه ها تهوع آورند!
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      کاری کرده اند که جوانان از دین فراری شده اند.
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      چه قدر دشمن حقیر شده که دست به دامن کسی میشود که پدر و مادرش هم او را طرد کرده اند
    • طهماسبی IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      32 73
      خوش به حال تو اصولگرای شیرین و بامزه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
      2 1
      موسیخ وزوزی نژاد مهره ای کوچک است راه مبارزه با وی و مشکلات بزرگ تر تقویت ایمان درونی واقامه امر نیکو به معروف است برخورد با خاطی لازم است اما گیر کردن ما در جزییات خواست دشمن است در اینستا موسیخ وزوزی نژاد را جستار کنید کاریکاتوری برایش زده ام!
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    آدرس این علینژاد و پادوهایش را بدهید خودم به درک واصلش می کنم تا دیگر کسی جرئت نکند به مقدسات توهین کند.
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      منم همراهتم یک یا علی بگیم بریم سراغشون بفهمن ما حتی اگه شیعه علی نباشیم محبش هستیم و عشق ما محمد و فاطمه و علی و اولاد علی است
    • حسن IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      55 27
      ولی به نظر من اینا اصلا ارزش پخش شدن و در موردش صحبت کردن رو نداره چه برسه به این که بخوان مجازات بشن اینها فقط خوی حیوانی خودشون رو به نمایش عموم میزارن یه عده بی خواهر و مادر هم از دیدنش اب از لب و لوچشون میریزه به به و چه چه میکنن پس بزارید خوش باشن
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      32 7
      منم میام تا با هم ...
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      65 8
      علی نژادتو آمریکا قایم شده بیرون هم نمیآد حتی اون و رفقاش باعث شذن مهاجرت ایرانی ها به آمرکا تحریم بشه
  • ياسر IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    93 70
    مگه دستم به اين مسيح علي نژاد نرسه!
    • علی IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      2 1
      می رسه!فقط باید یه حمله ی سایبری انجام بشه
  • علی IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    توهین به ساحت مقدس امام صادق (ع) حساب شده صورت میگیرد باید عواقب این موضوع سنجیده شود و فکری برای آن کرد
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    واقعا مشرق درست گفته. حتی مائده هژبری هم حاضر به این کار کثیف نبود.
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    99 1
    دکتر محسن زنگنه، اقتصاددان و استاد دانشگاه، در برنامه حالا خورشید از عملکرد دولت در مورد بحران‌های اخیر سکه، ارز و مسکن به‌شدت انتقاد کرد. وی این بحران‌های خانمان‌برانداز را حاصل ورود ارگان‌های دولتی در این بازارها اعلام می‌کند و می‌گوید: پولی که بازار ارز و سکه را به هم می‌ریزد نمی‌تواند پول مردم باشد. تحلیل ما این است تلاطم های بازار ارز و توسط بانک‌ها، مؤسسات مالی و شرکت‌های دولتی مثل شستا در حال انجام است.
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      23 15
      یعنی چی ،یعنی حالا که پول نداریم دین را هم ولش کن ؟..... عزیزم کی باید بفهمیم هردو درد هستند و هردو باید درمان شوند و اقتصاد ودین تضادی با هم ندارند باید به هردو رسید
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      16 8
      به IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ منظور کامنت را نفهمیدی. می گوید دولت خودش عامدانه در پی راه انداختن بحران و اغتشاش است. برای همین هیچ آشوبگری علیه دولت شعار نمی دهد.
  • سرباز رهبر IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    مسیح علی نژاد را باید سنگ سار کرد، این زن هرزه منافق و وطن فروش
  • مجتبی IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    82 21
    فَقَدْ مُلِئَتْ بُطُونُکُمْ مِنَ الْحَرَامِ شکم هایتان الآن پر از حرام است. همونطور که امام حسین گفتن بعضیا شکم هاشون پر از حرام شده که از رقاصه ها دافع می کنند و با نظام اسلام مشکل دارند
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    51 10
    واقعا کدام دولت بیش از دولت روحانی حمایت همه جانبه از کل نظام داشته است؟ مجلس بله قربان گو، قوه قضاییه پشتیبان، مجمع مصلحت منتظر اشاره دولت و حتی حمایت بسیاری از افراد نظامی و سرداران سپاه و اخیرا حتی شخص قاسم سلیمانی. گذشت آن دوره ای که دولت اختیار تغییر ساعت رسمی را هم نداشت!
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    59 18
    عاقبت سکوت در برابر هرزه ها و سلبریتی ها و .....خداوندا خودت به فریاد مردم برس مردم ما گشنگی رو تحمل میکنن ولی توهین به مقدسات رو.......
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    61 16
    باید راهپیمای بزرگی برگزار و خواسته اشد مجازات برای توهین کنندگان به مقدسات (چه در داخل و چه در خارج) فریاد زده شود.
  • علیرضا IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    41 17
    تصحیح میشود این فرد بی بوته بی هویت فرناز عموتقی هستش نه الناز
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      1 6
      فکرنمیکنم فرناز عمو تقی به اون لاغری و این به این چهقی و خیکی
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    39 11
    امثال علینژاد و هرزه های پیرامونش اینو نمی فهمن که تو ایران شراب هم که بخوای علنی بخوری باید با رعایت احترام مقدسات بخوری. مردم ایران اینجوری ان کلا. هوای مقدسات رو دارن. ولی این احمق و هرزه های پیرامونش نمی فهمن. ینی واقعا نمی فهمنااااا
  • محمد IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    84 16
    فقط یه حرومزاده چنین کاری میکنه
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    40 14
    با این دختر کاری نداشته باشید مجازات این دختر بعدا صورت می گیره اول باید بریم سراغ ارباب هاشون یعنی این سلبریتی های عوضی باید به همشون یک حالی بدیم حرکت انقلابی لازم هستش این روزها م۰دقیقا مثل زمان شاه طاقوتی هست باید درسی به مسیح علی نژاد و نوچه هاش یعنی سلبریتی ها بدیم باور کنید اگه جلوی این ها و بگیریم کار مفاسد اقتصادی تموم میشه ایراد یک مملکت از فرهنگ هست وقتی فرهنگ و درست کنی همه چیز ردیف می شه
    • محمدی IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      45 17
      تو اگر بلدی برو جلوی دزدی های آقازاده ها رو بگیر مجازات سلبریتی ها پیشکش
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
      7 0
      به محمدی IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ همین سلبریتی ها برای آقا ها و آقازاده ها رای جمع می کنند.
  • محمد IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    40 14
    وای از روزی که صبر ما لبریز بشه هرزه هایی که بخوان این چنین حرمت بشکنن به اتش میکشیم
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      10 28
      بعداونی که در کردستان و خوزستان بخواد همین کارتو رو انجام بده از دیدگاه مشرق میشن تجزیه طلب هه
  • حامد IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    40 5
    خدایا با ظهور منتقم آل محمد ریشه تمام مفسدان اخلاقی در سرتا سر گیتی را بخشکان و از هستی ساقطشون بگردان. الهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    31 4
    خوشم میاد هرکی رو خدا میزنه میره اونور علم یک کثافت کاری رو بر میداره یعنی حالم از ریختش بهم میخوره
  • خلخالی IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    47 16
    اون رقاصه نجس بهائی ریختن خونش واجبه،من 50000000میلیون برای کسی که این حرومزاده رو پیدا کنه وبه درک بفرسته میدم ،اگر انجام بده بیشترهم میدم ،نسل این سگهای کثیف باید از این مملکت کنده بشه
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      21 7
      نیاز به پول نیست ما به اندازه کافی کینه اونا تو دلمون هست، یک روزی بیایم تو خیابونا به صغیر و کبیرشون رحم نمیکنیم....
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      23 12
      من پولی ندارم ولی میتونم یک میلیون به این مبلغ اضافه کنم. یا صاحب الزمان اغثنا
  • سید محمد مصطفوی IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    3 31
    مشرق دیگه هرچیزی رو در میاری .خاک برسرت .خیر سرت رسانه هستی! زرد نامه هم نیستی که از ترست واقعیت هارو نشر نمیدی خااااک برسر ؛ دین نداری آزاده باش. حیف نون
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    40 8
    با مایده زیاد نباید کاری داشته باشن ولی این بی پدرا باید پدرشونو در آورد. بر دشمن خدا لعنت
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    33 8
    خیلی منتظرم ببینم امثال آقای زایری در باره کار این بی شرف ها دیگه چه توجیهی دارن
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    33 7
    از بچه های اطلاعات میخوایم که سریعا این ها شناسایی بشن
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      16 5
      مشخصه ساعت سه نصف شب رفته و اینکاررو کرده متوجه نشدی خیابان خلوته
  • افوس IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    27 5
    ملت سلام، عاقبت دشمنی با انقلاب اسلامی ،انکاردین و توهین به مقدساته!!! حقیقتا اعمال این رقاصه ها ناراحت کنندست، ولی "دشمنان اهل بیت از احمق ها هستند"" این هرزه ها و لمپن ها اصل خودشون رو نشون میدن و این در آخر به آگاهی بخشی از غافلان می انجامه!!
  • DE ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    35 9
    به زودی سر قبر شما میرقصیم
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    28 6
    تا زمانی که ایران پر شده از مردم کوته فکر همینه
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    35 81
    رقاصه‌های «مصی علینژاد» به ساحت رئیس مذهب توهین نکردند بلکه مشرق و میثم مطیعی ها و کیهان هستند که ذات پلید خود را پشت رئیس مذهب قایم کرده اند برای خر کردن مردم
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      38 5
      انگل
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      17 6
      نشخوار نکن
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      19 6
      پس چیکار کرد؟؟؟ داشت عزاداری میکرد؟؟؟بقره
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      20 12
      مشرق برای چی این نظرات رو منتشر می کنی.میخوای مارو عصبانی کنی ویا بگی که خیلی دموکراتی. اون کثافت و رقاصه هاش که مهدورالدم باید اعدام بشن.این ها هم که ازشون حمایت می کنن باید شناسایی و مجازات بشن.
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      14 2
      شما باید یه بار درکت از توهین رو مرور کنی احتمالا اشتباه به خوردت دادن . وقتی حاضری بخاطر عقده ای که از بعضی داری چشمت رو روی حقیقت ببندی معلومه اصلا انصاف توی وجودت نیست.
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      23 5
      خفه شو. خدا ریشه همه تون رو خشک کنه ایشالا. فکر نکنین توهین به ائمه اطهار بی جواب میمونه
    • مهدی ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      2 6
      خیلی آشغالی...بی غیرت
    • ناشناس AZ ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
      2 0
      عزیزم اونی که فعلا خره تویی نه مردم . یه دستی به گوشات بکشی متوجه میشی .
    • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      0 0
      پس اون زنه داشت سر قبر میتش فاتحه می خوند مشرق خدا وکیلی تو خجالت نمی کشی همه چی رو انتشار میدی حذفش کن نظر این آقا رو
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    28 5
    این برنامه ها پوشش ناکارآمدی اصلاح طلبان در اداره امور کشور و تعدیل خواسته های مردم در راستای برخورد با مفسدان اقتصادی است,,
  • محسن IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    26 29
    شما ب رقاصه ها کاری نداشته باشید اونام با عقایدتون کاری دارن .
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
      0 0
      میخوان رقاصی وفاحشه گری کنند برند کشورهای اروپایی وامریکا این مملکت شیعه وامام زمانه جای این کثافت کاریها نیست.عقایدشون بخور توسرشون حرام زادها ی رقاص بهایی
  • سیاوش ایمانی IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    26 6
    قبل از اینکه مثل سلمان رشدی محافظت بشه باید کلکش را کند همین
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    29 10
    این مملکت صاحب نداره؟؟؟ بچه های ما میرن سوریه برای چی؟؟؟ برای دفاع از مقدسات نمیرن؟؟؟ تو ایران یک عده بی شرف میان به مقدسات توهین میکنن... اگه واقعا نیروهای امنیتی نمی تونن کاری بکنن بسپرن به نیروهای مردمی و بسیجی...
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    18 7
    همه. اینا به خاطر عدم همکاری دولت با قوه قضاییه ست. وقتی میگن اينستا و تلگرام فیلتر بشه دولتیا گارد میگیرن و ادای روشنفکرا در میارن..نتیجه ش میشه هرج و مرج و نا امنیتی.
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    27 4
    ادم دیگه چقدر کثیف و پست باشه که این کارا را کنه خاک تو سر بی حیایتون
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    20 19
    این زن باید اعدام بشه ، توهین یعنی ارتداد
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      1 2
      رسما بهایی بوده است
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    35 10
    یک باغیرت پیدا نمیشه بره کلک این هرزه ملعونه رو بکنه؟ نکنه نشستید ما زنها بریم؟!
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    22 6
    لعنت به مسیح و رقاصه هاش.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    19 5
    مسجدهادوربین ندارن بابا ازنمازگزارها پول بگیرید یه دوربین برای امامزاده ها و مساجر بزارید
  • حسین IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    29 14
    همه کامنتها رو خوندم و بیش از پیش دارم به این باور می رسم که یه عده از مردم کم از داعشی ها ندارن .. خدایا مردم ایران و حفظ کن
    • RO ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      5 9
      داعشی کسی که میره زیر پرچم عزای شیعه می رقصه و اونی که کامنت حمایت از اونو می نویسه.
  • US ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    15 1
    گر جمله كائنات كافر گردند / بر دامن كبرياش ننشيند گرد فلا یحزنک قولهم ، انا نعلم ما یسرون و ما یعلنون
  • ایمان IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    8 22
    چرا نظری و که به مذاقتون خوش نمیاد پخش نمی کنین؟!! خودتون میگید و خودتونم لایک میکنین؟ پس مخالفا چی؟ اونا حق اظهار نظر ندارن؟ حکومت دیکتاتوری روزنامه اش هم توسط دیکتاتورها اداره می شه سایتشم توسط دیکتاتورها اداره می شه و فقط میتونه نظرات موافق خودشو بشنوه.. خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی!!!
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      6 3
      نظر مخالف داری اگه با دلیل و منطق بگی منتشر میشه اما هو چی گری قضیه اش جداست میشناسمتون که میگماااا :)
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    14 5
    خدا لعنت کند این رقاصان را .اما چرا بعد از چهل سال حکومت مذهبی شاهد همچین رفتاری هستیم .حسینی ملعون با اون گروه ملحدش چرا باید جوانان همراهی کنند. پخش احمقانه تصاویر از صداوسیما نه تنها حسنی نداشت که حتی وقتی رییس روابط عمومی سازمان می گوید با مجوز قضایی .قوه قضاییه رسما اعلام می کند ما مجوز ندادیم. کی دروغ می گوید با دروغ گو نباید برخورد کرد .مشکل دروغ است خدا نمی گوید زنا کار دشمن خداست می گوید دروغگو دشمن خداست.
  • محمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    20 1
    واقعا راست گفتین مشکل ما از بعضی از همین مثلا سلبریتی هاست که هیچ پخی نیستند. کجایی آقای صادقی که هر اتفاقی پیش میاد میای زر میزنی-خانم افشار شما کجایی-پرستو صالحی -آزاده نامداری-رضا رشید پور-مهدوی کیا-و.....که هر روز شرو ور میگین پس چرا واسه این کارا جواب ندارین
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    23 11
    اصلاح طلبی یعنی دین زدایی در لباس دینداران
  • محمد IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    17 0
    ایمان ناراحتی نداره برو همونجایی که مشغول عقده خالی کردن و به خیالتون براندازی هستید اینستا تلگرام و........ اینجا یه غلطی میکنی برو
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    19 8
    این دختره گدا قیافش مثل جودی ابوت حالا بابا لنگ درازش کی هست که بهش کمک میکنه؟تن فروش بی حیا
  • FR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    15 2
    یک نفر واسم نوشته تو اگه بلدی برو جلوی دزدیداقازاده ها رو بگیر اخه غربگرا که خودت ام طرفدارشون هستی تا وقتی جلوی این سلبریتی ها و این دلقک های حاشیه ساز گرفته نشه نمیشه با فساد برخورد داشت این ها کاملا همسو با افراد فاسد هستن اول باید یقه این ها گرفته بشه
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    15 12
    ببین این دختره داغونی که داره میرقصه متعلق به یه جماعت خاصی هست هرکسی که ازین کارا نمی کنه. خیلی گندشون نکنید، اینا همینو میخوان.
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      14 1
      گندشون نکردیم که دختران خیابان انقلاب و رقصیدن تو اینستاگرام و غیره مد شده رفیق.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    16 6
    توهین به مقدسات و شعائر مذهبی اصلاح طلب و اصول گرا نمی شناسد. در هر حالتی محکوم است.
  • ایرانی GB ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    17 34
    از این به بعد میتونید خانم مسیح علی نژاد رو بابا خطاب کنید چون.....خخخخخ
  • جلیل IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    27 17
    با کار مسخره و غیر قابل توجیه این خانم، گردی به دامن مقدسات و ساحت دین نمیشینه! دوستان خودشون را ناراحت نکنن! إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ این اقتصاد بیمار داره کمر مردم رو خرد میکنه و یادمون نره که "کاد الفقر ان یکون کفرا" آقایان بیراهه نرن! مشکل جای دیگری است! نظام الان باید فکری به حال این وضع اسفناک مردم بکنه که فردا خیلی دیره!!
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      25 12
      یک حدیث مشکوک یادگرفته اید تا آیه صریح قرآن را نخوانید: کلا ان الانسان لیطغی ان رآه استغنی آیات 6 و 7 سوره علق. انسان که غنی شد سرکشی می کند. کدام بهایی جزو اقشار سوپر مرفه جامعه نیست؟ اصلا مردم شمال شهر دین دارند یا مردم جنوب شهر؟ واقعیت این است که ثروتمندان و مترفان عامل همزمان همه مشکلات اقتصادی و فرهنگی هستند.
  • رسول ترک IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    2 1
    بی ناموس
  • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    4 1
    کار ما به کجا رسیده که ی هرزه لجن میخواد زندگی کردن یادمون بده...
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    3 0
    اختیارات روحانی آن قدر بود که از هسته ای فقط یک نام مانده برای شعار دادن و بس اصلاح طلبان اخیرا رسما از اسلام فاصله گرفتن اگر اسم این کشور جمهوری اسلامی ایران هست باید اینها رو از کشور اخراج کرد..
  • نصیر IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    4 0
    در روایتی از پیامبر خدا (صلی الله علیه و اله) اثرات گناه زنا به دو قسم تقسیم شده است. ایشان فرمودند: ای علی! زنا شش پیامد دارد: سه پیامد در دنیا و سه دیگر در آخرت. پیامدهای دنیایش این است که آبرو را می برد، مرگ را شتاب می بخشد و روزی را می برد و پیامدهای آخرتش عبارت است از حسابرسی سخت و دقیق, خشم خدای رحمان و جاودانگی در آتش. (میزان الحکمه / ج 5 / ص 2213) مردم در جریان عمق فاجعه زنا و لوط خیانت و فساد جنسی نیستن بخصوص خیلی از جوانان! عواقب دنیوی و اخروی گناه زنا پیامبر مکرم اسلام صلوات الله علیه و آله فرمودند : «زنا باعث می شود سرزمین های آباد و سرسبز خشک شود». آثار دنیوی زنا در کلمات معصومین علیهم السلام 1) بی برکتی در زندگی: رسول مکرم اسلام صلوات الله علیه: « زنا در هر خانه ای برود، برکت در آن وارد نمی شود»[1]؛ 2) از بین رفتن نورانیت ظاهر: امام صادق علیه السلام: « زنا نورانیت چهره را از بین می رود»[2] ؛ 3) رفتن روح ایمان: امام باقر علیه السلام :« هنگامی که زانی زنا می کند روح ایمان از دل او بیرون می رود و..»؛[3] 4) بی دینی: رسول مکرم اسلام صلوات الله علیه و آله: «زنا باعث نابودی دین است»[4]؛ 5) غضب الهی: پیامبر مکرم اسلام صلوات الله علیه و آله: «زنا باعث غضب الهی می شود».[5] 6) عدم استجابت دعا: امام صادق علیه السلام: «خداوند بر موسی وحی کرد، زنا نکنید در غیر این صورت نور الهی را از شما پوشیده می دارم و ابواب رحمت الهی با دعای شما گشوده نخواهد شد.»[6] فقر ،ناپیدای آشنا 7) فقر و قطع روزی: رسول مکرم اسلام صلوات الله علیه :«زنا باعث فقر و قطع روزی می گردد[7]» ؛ 8) بی آبرویی: رسول مکرم اسلام صلوات الله علیه و آله: «زنا باعث بی آبرویی می شود»[8]؛ 9) بی عفتی و زنا با نزدیکان زناکار: امام صادق علیه السلام:«اگر شر مرتکب شدی شر می بینی پس زنا نکید تا با زنان و دخترانتان زنا نشود.[9]» 10) قتل و جنایت و فساد مواریث ، ترک تربیت و سرپرستی کودکان و... : امام رضا علیه السلام: «از جمله مفاسدی که خدا به خاطر آن زنا را حرام فرمود، قتل و خونریزی، از بین رفتن نسب ها، فساد مواریث، ترک سرپرستی و تربیت اطفال و... است».[10] 11) ناله زمین و زمان: امام باقر علیه السلام: «زمین از غسل بعد از زنا به پیشگاه خدا ناله و ضجه می کند».[11] 12) از بین رفتن آبادانی شهرها: پیامبر مکرم اسلام صلوات الله
  • علی AE ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    5 1
    چه بلائی سر ما اومده که با توهین به مقدس ترین داشته ها مون بازم صدا مون در نمی یاد وای بر ما
  • مصطفی IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
    7 7
    خدا لعنت کنه این اشغال ها رو
  • اکبر IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
    6 5
    واقعا بایدگفت اصلاح طلبان بی غیرت ودروغگو وووو بی شرافتهاهمه بودجه کشوردست دولت است حتی صدا وسیما وقوه قضاییه حقوقش را باید از دولت بگیرد بودجه دولت95 درصد وبودجه دو قوه دیگر5درصد است همه چیز دستشان است دوباره میگویند20 درصددست دولت است
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
    7 4
    وقتی با عاملان و حامیان دختران روسری به دست و جاسوس های سبز و رقاصان اینستاگرامی و تلگرام و ... برخورد نمی شود نتیجه اش این می شود که آنها روز به روز پرروتر از دیروز می شود
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
    1 2
    این نشان دهنده افزایش هرزه ها تو این مملکته که صد در صد یه جورایی به آقازاده ها وصلن . وگرنه مردم گرسنه و بی پول چیکار به این کارا دارن .
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
    1 1
    نميدانم چرا هروقت اين آيات سوره بقره را ميخوانم به ياد اصلاح طلبان مي افتم مخصوصا آنجا كه ميفرمايد"" إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ "" چون به آنان گفته شود که در زمین فساد مکنید، می گویند: ما مصلحانیم """لطفا به صورت كامل تر بخوانيد..... وَمِنَ النَّاسِ مَن يَقُولُ آمَنَّا بِاللّهِ وَبِالْيَوْمِ الآخِرِ وَمَا هُم بِمُؤْمِنِينَ پاره ای از مردم می گویند: به خدا و روز قیامت ایمان آورده ایم، حال آن که ایمان نیاورده اند. 9 يُخَادِعُونَ اللّهَ وَالَّذِينَ آمَنُوا وَمَا يَخْدَعُونَ إِلاَّ أَنفُسَهُم وَمَا يَشْعُرُونَ اینان خدا و مؤمنان را می فریبند و نمی دانند که تنها خود را فریب می دهند. 10 فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضاً وَلَهُم عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ در دلهاشان مرضی است و خدا نیز بر مرضشان بیفزوده است و به کیفر دروغی که گفته اند برایشان عذابی است دردآور 11 وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِي الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ چون به آنان گفته شود که در زمین فساد مکنید، می گویند: ما مصلحانیم.
  • امید IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
    0 1
    چرا دستگیر نمیشه..وقتی اسم و اطلاعات و عکسش مشخصه..چرا دستگیرش نمیکنن.../فرناز عمو تقی/
  • DE ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
    0 0
    این جوجه اردک زشت خوب حواس مردم رو از مشکلات کشور و اقتصاد دور میکنه
  • ناشناس IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
    0 0
    اللهم اشغل الظالمین با لظالمین
  • DE ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
    0 0
    در مهد آزادی و حقوق بشر دنیا، کودک کشی روزانه صهیونیست ها، نقض حقوق بشری است که احتیاجی به کمپین و جنجال رسانه ای ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس