کد خبر 872811
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
احمد توکلی

احمد توکلی نماینده پیشین مجلس با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود به نامه دلسوزانه یک کاربر در خصوص مسائل اقتصادی پاسخ داد.

به گزارش مشرق، احمد توکلی، اقتصاددان  و  نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با انتشار توئیتی، ضمن پاسخ دادن به دغدغه‌های اقتصادی یک کاربر فضای مجازی، از برگزاری جلسات اقتصادی با حضور اقتصاددانان برای ارائه راه حل به دولت در زمینه‌های اقتصادی در شرایط فعلی خبر داد.

این کاربر در توئیتر خود نوشته است: "این روزها هر کجا می‌ریم با انبوهی از سوالات و نگرانی‌های اقتصادی مواجه می‌شیم. ولی انگار هیچ‌کس برای پاسخ نیست. همه، فقط مشغول غر زدن هستن. بنظرم رسید چیزی بنویسم و از کسانی که صاحب فکر هستند بخواهیم در این اوضاع، برای رفع نگرانی‌ها قدمی بردارند."

او از مسئولان و کسانی که دستی بر اقتصاد دارند خواسته است راه‌حلی برای برون‌رفت از شرایط اقتصادی موجود در جامعه اراوه دهند.

احمد توکلی در پاسخ به نامه‌ی این کاربر دغدغه‌مند نوشت: "من خودم را مخاطب نامه صمیمانه اقای صفا می دانم و انشالله به نمایندگی شما جلسه ای را با حضور اقتصاددانان برای پیشنهاد راه حل و کمک به دولت برگزار خواهم کرد. من تلاش میکنم اقتصاددانان وطن دوست را دعوت کنم، شما هم در معرفی آنها کمک کنید."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    15 6
    زیبا و.جالب
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    1 0
    بیا. این هم جوابت. جلسه و موز و شربت آب آلبالو مشکل حل شد!
  • سعید IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
    0 0
    با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس