خبر ویژه

یک فعال اصلاح‌طلب گفت توان دفاع از عملکرد دولت را نداریم.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

فعال اصلاح‌طلب و عضو ستاد مردمی روحانی در انتخابات گفت: «با توجه به وضعیت کنونی و کارنامه منفی دولت در حوزه اقتصاد و معیشت، حرفی برای دفاع از عملکرد دولت در مجامع عمومی نداریم.»


علی عزیزی روز سه‌شنبه در نشست فعالان شهرستان رزن، اظهار داشت: پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و با توجه به عملکرد و برنامه‌های درخشان دولت، اقدام به حمایت از دولت و سعی در کسب رای برای این داوطلب انتخاباتی کردیم.


وی اضافه کرد: اما هم‌اینک وضعیت اقتصاد و معیشت مردم به گونه‌ای است که هیچگونه نمی‌توان از عملکرد دولت دفاع کرد.


وی گفت: اهمیت اقتصاد و معیشت به گونه‌ای است که عنوان شده، شکم گرسنه، دین و ایمان ندارد.


دیگر فعال اصلاح‌طلب رزن نیز بیان کرد: توجهی به نظر و ایده اعضای ستاد حجت‌الاسلام روحانی به عنوان نیروهای وفادار به دولت در مشاوره گرفتن‌ها از جمله عزل و نصب مدیران نمی‌شود.


غلامرضا مختاری، افزود: کسی خدمات و مزایای فعالیت‌های صورت گرفته ازجمله علت و ضرورت داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای یا کمک مستشاری ایران به کشورهای منطقه را تبیین و آشکار نمی‌کند.


این فعال سیاسی با عنوان اینکه ترامپ‌های داخلی بیش از ترامپ بیرونی به کشور ضربه می‌زنند، گفت: اظهارنظر غیرمسئولانه و ضدونقیض دولتمردان، گرانی پیوسته و بدون دلیل کالاها موید این است که دولت نمره خوبی نمی‌گیرد.


فروتن قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در رزن نیز در این جلسه گفت: برخی از احزاب تنها اسم دارند و برخی تنها یک عضو دارند بنابراین باید برای سامان دادن به این وضعیت خانه احزاب راه‌اندازی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس