روحانی زنگنه

باید به آقای روحانی بگوییم که قطعاً با وجود چنین فردی، هیچ اتفاقی در عرصه انرژی جمهوری اسلامی نخواهد افتاد و باید این شخص از دولت برود.

سرویس سیاست مشرق - حسن روحانی رئیس شامگاه دوشنبه‌به‌وقت محلی، در دیدار ایرانیان مقیم سوئیس، غرب و تمامی کشورهای حامی آمریکا را درباره تحریم نفت ایران تهدید کرد؛ تهدیدی که هم به‌جا بود و هم قابلیت عملیاتی دارد و قطعاً برنامه‌هایی برای اجرایی شدنش وجود دارد.

روحانی گفت: هدف واقعی آمریکا از تحریم، فشار به زندگی مردم است  اما آن‌ها ادعا می‌کنند که می‌خواهند به دولت ایران فشار وارد کنند، اما وقتی واردات مایحتاج ضروری مثل دارو و نهاده‌های دامی را تحریم کنند، به چه کسی فشار وارد خواهد شد؟ آمریکایی‌ها مدعی شده‌اند که می‌خواهند به‌طور کامل جلوی صادرات نفت ایران را بگیرند. آن‌ها معنی این حرف را نمی‌فهمند، چراکه این اصلاً معنی ندارد که نفت ایران صادر نشود و آن‌وقت نفت منطقه صادر شود. اگر شما توانستید این کار را بکنید تا نتیجه‌اش را ببینید.

اما سؤالی که اذهان را به خود مشغول می‌کند این است که چگونه با حضور شخصی مانند زنگنه که تا امروز، دستش مقابل غرب دراز است، این تهدید عملیاتی و اجرا می‌شود؟

در همینه زمینه:

فیلم/ خط و نشان روحانی برای آمریکایی ها

ژنرال زنگنه با وجود تمامی شواهد و اسناد بدعهدی، دروغ‌گویی و دشمنی غرب با ایران در صنعت نفت و انرژی، باز هم منتقدان و دلسوزان انقلاب و کشور را مقصر می‌داند.

به این اظهارات زنگنه توجه کنید:

«بیژن زنگنه» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت بدون اشاره به نام کسانی که در کار وزارت نفت تأخیر انداخته‌اند تصریح کرد: اگر صادرات نفت کشور چهار میلیون بشکه در روز بود دیگر آمریکا نمی‌توانست نفت ایران را تحریم کند، چراکه خروج نفت ایران بسیار برایش زیان‌بار بود، همان‌گونه که نتوانست روسیه را تحریم نفت و گاز کند چون مقدار تولید نفت و گاز روسیه به مقداری بود که بازار تحمل خروج روسیه را نداشت.

معلوم نیست چرا زنگنه دیگران را مقصر جلوه می‌دهد و منظورش از افرادی که در کار وزارت نفت تأخیر انداخته‌اند چه کسانی است، ولی همه می‌دانند که زنگنه در وزارت نفت هر چه خواست انجام داد و با وجود مخالفت‌ها برای بستن قرارداد با شرکت‌های اروپایی همچون شل و توتال، باز هم با غربی‌ها وارد معامله شد و نتیجه خروج توتال از کشور بدون هیچ دستاوردی بود و بعضی از کارشناسان نفتی اعلام کرده‌اند با حضور توتال در کشور، بسیاری از اطلاعات نفتی به دست این شرکت افتاده است.

حال باید به آقای روحانی بگوییم که قطعاً با وجود چنین فردی، هیچ اتفاقی در عرصه انرژی جمهوری اسلامی نخواهد افتاد و باید این شخص از دولت برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمدبهرامى بلوچ IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    1 22
    درعرصه جنگ اقتصادى كارآمدترين گزينه اتحاد كل احزاب است نه مچ گيرى البته ادمهاى خبره ودانشمندهاى اقتصادى وانرژى وفكرهاى برونرفت ازبرعه سر پست هاى كليدى باشند
    • LB ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
      22 0
      در عرصه جنگ اقتصادی باید سریعا خائنین رو اعدام کرد بعد به جنگ دشمن رفت
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
      21 0
      بر اساس نظرسنجی رسمی از کارکنان صنعت نفت در سایت نفت نیوز نود و دو درصد از کارکنان صنعت نفت مخالف زنگنه هستند او باید برکنار شود
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    16 1
    اگر این عدم صدور نفت ما راست باشه که انشالله نیست هر ایرانی که اجازه دهد عربستان حتی یک بشکه نفت بفروشد وما نفروشیم ودست روی دست بگذارد خائن به ایران وتاریخ ودین محسوب میشود و اعدام باید بشود
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    19 1
    آقای روحانی تو را به هر چیزی که قبول داری سوگند این زنگنه را برکنار کن او وزارت نفت را ویران کرده است
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    10 0
    ژنراااال زنگنه !!!!!!!!
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    14 0
    در جنگ باید ریشه منافقین داخلی کنده بشه بعد تا پیروزی فقط یک تکبیر فاصله است
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    11 0
    تو این دولت وزرا هر کدام یک رئیس جمهورند و آقا بالاسری وجود نداره
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    11 0
    اختیار عزل و نصب وزرا دست خودش نیست توسط جریان پشت پرده اصلاحات تعیین و تکلیف میشه و خودش یک مهره است که دراه سوخته میشه و با طرح ستعفا و استیضاح اصلاحات میخواهند ازش عبور کنند جناب رئیس نمیتونه حتی رئیس دفترش رو انتخاب کنه چه برسه تغییر وزرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس