کد خبر 870402
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
حمید استیلی

مدیر تیم المپیک ایران به خط خوردن چند استقلالی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در خصوص اینکه چند نفر از بازیکنان استقلالی تیم المپیک کشورمان از این تیم خط خورده‌اند اظهارداشت: امید نورافکن و مهدی قائدی خط خوردند چون نظر سرمربی تیم این بود. چند بازیکن هم از نوجوانان خط خوردند.

 

وی افزود: اکثر بازیکنانی که از تیم المپیک خط خوردند، در پست‌های هجومی بودند و ما هم در این پست بازیکنان لیگ برتری زیادی داریم. در هر صورت بازیکنانی که خط خوردند، با نظر کرانچار بوده و من دخالتی در این موضوع ندارم.

مدیر تیم المپیک کشورمان در مورد اینکه برخی‌ها بحث استقلال و پرسپولیسی بودن بازیکنان را در ماندن یا نماندن آنها مطرح کرده‌اند، تصریح کرد: به هیچ عنوان این بحث وجود ندارد و این یک بحث ملی است. این تیم ملی کشورمان است و اصلا ارتباطی به تیم‌ها ندارد. من حتی از سهراب بختیاری‌زاده درخواست کردم که به عنوان مربی به تیم کمک کند و این بحث استقلال و پرسپولیس به هیچ وجه مطرح نیست.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    0 5
    این مفایای استقلی دیگه شورش رو درآوده تا قبل از استیلی تعداد بازیکنان پرسپولیس در تیم امید به یک نفر رسیده بود ولی هیچ کس هیچ حرفی نمی زد باید یک برخورد اساسی با سایت های استقلالی بشه مدتیه به شدت فضای فوتبال ایران رو دو قطبی کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس