بازیهای آسیایی جاکارتا

تیم فوتبال امید ایران چند روز دیگر حریفانش در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا را خواهد شناخت.

سرویس ورزش مشرق – در آستانه برگزاری بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا در کشور اندونزی هنوز ورزش های گروهی حاضر در این دوره از مسابقات حریفان خود را نمی شناسند و تنها از نظر تمرینات گروهی و بدنی در حال مهیا شدن برای حضور در این بازیها هستند.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام کمیته المپیک آسیا و سایت برگزاری این دوره از بازیهای آسیایی، مسابقات فوتبال این دوره از بازیها در 4 سید و در 8 گروه 4 تیمی برگزار خواهد شد.

براین اساس تیم فوتبال امید کشورمان در این دوره در سید یک با تیم های کره جنوبی، ژاپن، اندونزی(میزبان)، ازبکستان، عربستان، عراق و سوریه قرار خواهد داشت.

کمیته برگزاری مسابقات تیم فوتبال هند را جایگزین تیم سنگاپور کرد تا به عنوان سی و دومین تیم در سید 4 قرار بگیرد

قرعه کشی این دوره روز 5 جولای برابر با 14 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد تا زلاتکو کرانچار (سرمربی تیم امید کشورمان) حریفان خود را بشناسد. همچنین با توجه به طولانی بودن بازیهای فوتبال، این مسابقات 4 روز زودتر از شروع رسمی بازیهای آسیایی از روز 23 مرداد ماه سال جاری آغاز می شود.

بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا از روز شنبه 27 مرداد با برگزار مراسم افتتاحیه به صورت رسمی آغاز می شود.

ناگفته نماند تیم فوتبال امید کره جنوبی قهرمان دور قبل این بازیهاست که همراه با تیم فوتبال کشورمان با کسب 4 قهرمانی در این بازیها رکورددار هستند. تیم فوتبال کشورمان در بازیهای آسیایی سالهای 1974، 1990، 1998 و 2002 به مدال طلای این بازیها دست یافته است. آخرین حضور موفق تیم فوتبال امید کشورمان در این بازیها به سال 2006 و کسب مدال برنز بازیهای آسیایی دوحه برمی گردد.

بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا هجدهمین دوره برگزاری این بازیهاست که به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. ضمن اینکه این هفدهمین دوره مسابقات فوتبال است که به این بازیها اضافه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس