کد خبر 870399
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
سردار آزمون

باید پرسید، آیا صحبت‌هایی که پدر آزمون انجام می‌دهد با هماهنگی این بازیکن است.

به گزارش مشرق، در تمام دنیا وقتی بازیکنی تبدیل به ستاره فوتبال می‌شود ناخودآگاه خانواده این بازیکنان هم درگیر فوتبال و حاشیه‌هایش می‌شوند.

برادر، همسر و البته پدر؛ اینها افرادی از خانواده فوتبالیست‌ها هستند که بیشتر از سایر اعضای خانواده با عناوینی مانند مدیربرنامه، وکیل و ... درگیر فوتبال و ستاره‌های فوتبال می‌شوند.

رونالدینیو، مسی، نیمار، ایکاردی و ... تنها چند نمونه از ستاره‌های فوتبال جهان هستند که یکی از اعضای خانواده‌ آنها به عنوان مدیربرنامه یا وکیل فعالیت گسترده‌ای در فوتبال دارند و بعضا هم سطح این بازیکنان در دنیایی فوتبال شهرت دارند.

در فوتبال ایران هم بازیکنانی هستند که چنین شرایطی دارند یعنی یکی از اقوام و نزدیکانشان به عنوان مدیربرنامه و بعضا «سخنگو» فعالیت گسترده‌ای در فوتبال ایران دارند. در این بین چند «پدر» در فوتبال ایران با صحبت‌ها، تصمیمات و حرکاتشان در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شدند. پدرانی که با نیت کمک به فرزند ستاره‌شان صحبت می‌کردند و تصمیم می‌گرفتند اما عملا به ضرر پسرشان کار می‌کردند.

پدر نیما نکیسا، پدر علیرضا حقیقی و حالا پدر سردار آزمون از جمله پدرانی در فوتبال ایران هستند که هیچ‌وقت فراموش نمی‌شوند. هر کدام از این افراد در زمان ستاره بودن فرزندانشان بعضا صحبت‌ها و حرکاتی داشتند که از یاد فوتبالدوستان نمی‌رود.

جای تعجب است چرا پدر سردار آزمون به عنوان یک فرد ورزشی و باتجربه با صحبت‌ها و تصمیماتش عملا پسر ستاره‌اش را به حاشیه می‌کشاند. از مصاحبه‌ها و اظهانظرهای جنجالی بگیرید تا پیامک حاشیه‌ساز و سراسر توهین به برانکو که آغازگر چالش بین سردار پرسپولیسی و پرسپولیسی‌ها بود.

حالا این سوال پیش می‌آید که آیا صحبت‌هایی که پدر آزمون انجام می‌دهد با هماهنگی این بازیکن است؟ اصلا چه لزومی دارد پدر یک فوتبالیست در مورد سرمربی یک تیم لیگ برتری صحبت کند؟ واقعا صحبت‌ها و اظهارنظرهای پدر یک فوتبالیست در فوتبال ایران چه جایگاهی دارد؟

بهتر است سردار آزمون و پدرش فکری به حال این مسئله بکنند. آیا واقعا صحبت و حرکات جنجالی که از طرف پدر آزمون انجام می‌شود درست است؟ چرا خلیل آزمون به این اندازه به دیده شدن و حاشیه‌سازی علاقه دارد؟ خلیل آزمون چرا سرنوشت نیما نکیسا، علیرضا حقیقی و پدرانشان را نمی‌بیند؟ بهتر نیست خلیل آزمون بیشتر روی تصمیماتی که پسرش می‌گیرد و عملکرد سردار تمرکز کند تا این جواهر فوتبال ایران در جاده خوشبختی قدم بگذارد و در تیم‌های بزرگ جهان بازی کند؟

شاید وقتش رسیده آزمون و پدرش در خصوص این حواشی و اتفاقات بازنگری داشته باشند و بیشتر حواسشان را روی موفقیت سردار جمع کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    1 2
    افرین احسنتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس