کد خبر 870188
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱
پرچم نمایه اسرائیل

اما موج جدید مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها، تبلیغات جعلی تاریخی این فرقه شیطانی را به خاطر می‌آورد که همواره در طول تاریخ بر مظلومیت و آوارگی دروغین خود تاکید کرده است.

به گزارش مشرق، در یکی دو هفته اخیر موج تازه‌ای از تبلیغات مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها تحت عنوان «موج تازه یهودی‌ستیزی در اروپا»، سعی در پوشاندن جنایات اخیر صهیونیست‌ها در فلسطین و لبنان و تحرکات رژیم کودک‌کش اسرائیل در منطقه خاورمیانه به خصوص در میان کشورهای مرتجع عرب داشته است.

به طور همزمان چند رسانه مهم اروپایی مانند «یورو نیوز»، «دویچه وله» و «رادیو فرانسه» با گزارشات تصویری و مکتوب تحت عناوینی همچون «گسترش یهودی‌ستیزی در اروپا»، «زخم قدیمی سرباز می‌کند» یا «آیا آلمان شاهد نوعی «یهودی‌ستیزی»‌ جدید است؟

با تبلیغات انحرافی سعی دارند این‌گونه القاء نمایند که صهیونیست‌ها به دلیل عقاید یهودی خود مورد خشم و نفرت قرار گرفته و این موضوع متوجه همه یهودیان شده است. گزارش‌های فوق با چند فیلم جعلی و آماتوری مثل حمله یک جوان سوری به دو یهودی در آلمان، به طور غیر مستقیم حملات فوق را ناشی از مسلمانان دانسته و حضور آنها را در اماکن مختلف حتی در مدارس، مانع شرکت مساوی طرفداران همه ادیان در جامعه نشان می‌دهد.


این در حالی است که همین ماه گذشته در بزرگ‌ترین و ثروتمندترین ایالت آلمان به نام «بایرن»، نصب صلیب بر ورودی تمامی اماکن عمومی اجباری اعلام گردید و در عین حال حجاب دختران در مدارس ممنوع اعلام شد و حتی زنانی که در سواحل فرانسه با حجاب اسلامی قدم می‌زدند، جریمه نقدی و یا بازداشت شدند.

همچنین دو هفته پیش در اتریش به خاطر اجرای یک نمایش معمولی کودکانه از تاریخ عثمانی در یکی از مساجد اتریش، چندین مسجد در این کشور تعطیل و امامان جماعت آن اخراج شدند. همه اینها علاوه‌بر حملات متعدد و اقدامات تبعیض‌آمیزی است که در کشورهای اروپایی علیه مسلمانان رواج دارد به گونه‌ای که حتی صدای نشریات غربی را هم درآورد.


اما موج جدید مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها، تبلیغات جعلی تاریخی این فرقه شیطانی را به خاطر می‌آورد که همواره در طول تاریخ بر مظلومیت و آوارگی دروغین خود تاکید کرده و علی‌رغم ثروت‌های هنگفتی که از ملل مختلف غارت نمودند، همیشه خود را در بدبختی و فقر نشان داده و از این طریق به سلطه واشغال سرزمین‌های دیگر مانند فلسطین پرداختند.

امروز نیز در حالی که جنایات بی‌حد و حصر اخیرشان در نوار غزه و کرانه باختری و بلندی‌های جولان، صدای نزدیکترین دوستان اروپایی و آمریکایی آنها را هم درآورد، به طوری که تیم فوتبال آرژانتین هم حاضر به بازی با اسرائیل نشد و حتی ناتالی پورتمن هنرپیشه معروف و اسرائیلی تبار هم نپذیرفت برای دریافت جایزه‌اش به اسرائیل سفر کند، اما با موج تبلیغاتی رسانه‌های وابسته به خود، سعی در مظلوم‌نمایی و جلب ترحم افکار عمومی جهان دارند، غافل از آنکه زمان تاثیر این نوع تبلیغات فریبکارانه دیری است که سپری شده است.

 

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس