کد خبر 870131
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
 محمد البخیتی

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه "نبردها در همه میادین به‌نفع ما پیش می‌رود" گفت: هیچ‌گونه صلح ننگینی را نمی‌پذیریم.

به گزارش مشرق، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش مردمی انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: ما به اظهارات سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله افتخار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

ماشین کشتار سعودی در یمن و سایه سکوت جهانی

وی خطاب به نصرالله گفت: ما به شما وعده می‌دهیم که متجاوزان را از ساحل و از یمن بیرون خواهیم راند و هیچ گونه صلح ننگینی را قبول نخواهیم کرد.

وی افزود: نبردها در همه میادین به‌ویژه در ساحل غربی به‌نفع ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیش می‌رود.

عضو دفتر سیاسی انصارالله تأکید کرد: ما پاسخ حملات را با حملات خواهیم داد و به هرگونه تلاش جدید متجاوزان برای حمله، واکنش نشان خواهیم داد.

ائتلاف متجاوز سعودی از روز چهارشنبه بیست و سوم خرداد تجاوزات همه‌جانبه هوایی، دریایی و زمینی را با تکیه بر مزدوران چندملیتی خود با هدف اشغال بندر الحدیده آغاز کرد که تا کنون متحمل خسارت‌ها و تلفات سنگین شده‌ است.

در حالی که منابع یمنی از موفقیت‌های درخشان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های مختلف نبرد با متجاوزان خبر می‌دهند، برخی رسانه‌های منطقه‌ای و غربی طی روزهای گذشته بارها مدعی سیطره مزدوران ائتلاف سعودی بر فرودگاه الحدیده شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    2 0
    ایمان، غیرت، شجاعت و روحیه ی مثال زدنی نیروهای انصارالله یمن مایه ی عزت و افتخار جهان اسلام هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس