کد خبر 871955
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
یمن نمایه

جبهه ساحل غربی یمن شاهد عملیات ویژه ارتش و کمیته های مردمی یمن بود که به کشته شدن دستکم ۱۵ مزدور ائتلاف متجاوز سعودی و زخمی شدن ۲۰ نفر دیگر از آنها منجر شد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یک منبع نظامی یمنی گفت: پنج خودروی نظامی مزدوران و متجاوزان از جمله خودروهای زرهی آنها در جریان عملیاتی در اطراف منطقه النخیله در ساحل غربی منهدم شد.

وی افزود: محل های تجمع عناصر مزدور در اطراف منطقه النخیله به محاصره نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن درآمد و آنها مجبور به تخلیه کشته ها و زخمی های خود از طریق دریا شدند.

بیشتر بخوانید

مقر فرماندهی سعودی‌ها هدف پهپادهای یمنی

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین در عملیات ویژه در اطراف منطقه الجبیله در ساحل غربی توانستند چند تپه را به کنترل خود در بیاورند.

منبع نظامی یاد شده گفت: دشمن و مزدورانش متحمل خسارت و تلفات در منطقه الجبیله شدند. همچنین شش خودروی زرهی در این منطقه منهدم و عناصر داخل آن کشته شدند.

این منبع نظامی افزود: نیروهای متجاوز در حمله به شمال ناحیه التحیتا شکست خورده و متحمل خسارت و تلفات زیادی شدند.

وی افزود: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به قطع خطوط پشتیبانی دشمن و توسعه تاکتیک های رزمی خود در ساحل غربی ادامه می دهند.

* کشته و زخمی شدن دهها مزدور در استان تعز

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با یورش گسترده متجاوزان در منطقه الوازعیه در استان تعز مقابله کردند.

یک منبع نظامی یمنی تصریح کرد: در این عملیات دهها نفر از مزدوران کشته و زخمی شدند و آنها بعد از پنج ساعت درگیری نتوانستند هیچ گونه پیشروی داشته باشند.

* شهادت شهروند یمنی در الحدیده

یک شهروند یمنی در حمله هوایی متجاوزان سعودی به کنار یک مرکز پخش فرآورده های سوختی در ناحیه التحیتا در استان الحدیده به شهادت رسید.

جنگنده های متجاوز سه بار نیز به بخش الدریهمی حمله کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس