اتاق اصناف

اتاق اصناف و بازاریان و اتحادیه‌های صنفی تهران بزرگ با صدور اطلاعیه اعلام کرد که به هیچ کس اجازه نخواهد داد تا از مشکلات خانواده بزرگ اصناف سوء استفاده کند.

به گزارش مشرق، اتاق اصناف و بازاریان و اتحادیه‌های صنفی تهران بزرگ با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: متدینین بازار و اصناف تهران که همیشه بازوان ستبر انقلاب بودند و هستند هرگز مجال عرض اندام به هیچ کس نخواهند تا از مشکلات خانواده بزرگ اصناف به نفع شخص یا گروهی بهره گیرند.

بیشتر بخوانید: 

حضور روسای اتحادیه صنفی در بازار تهران برای حل مشکلات اخیر

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

از آغاز انقلاب شکوهمند در ایران اسلامی تا به امروز شاهد چالش های بودیم که حامیان زر وزور با دست نشاندگی استکبار جهانی و صهیونیست فاسد درایام مختلف برای مردم ایجاد کردند وهربار قدرت مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویشان زده است.

این بار اما راه کج‌ آنها به مسیر بازار تهران افتاد که با غفلت تنی چند از خود فروختگان به بهانه مشکلات اقتصادی اصناف سعی داشتند از این چالش سواستفاده نمایند غافل از اینکه متدینین بازار و اصناف تهران که همیشه بازوان ستبر انقلاب بودند و هستند هرگز مجال عرض اندام به هیچ کس نخواهند تا از مشکلات خانواده بزرگ اصناف به نفع شخص یا گروهی بهره گیرند.

اصناف وبازاریان شهید پرور و متدین درهمه حال مورد وثوق واعتماد مردم بودند و با استفاده از این‌پشتوانه مردمی  مشکلات را در تعامل با مسولان اجرایی کشور حل و فصل کردند بدون اینکه اجازه بدهند کسی بخواهد با گل آلود کردن آب برای خود ماهی بگیرد.

درست است که اصناف در حوزه کسب وکار با مشکلات جدی دست پنجه نرم می کنند اما علی رغم این معضلات اعتقاد راسخ داریم که با تعاملات واقعی و اجرایی با مسولان اجرایی کشور در این شرایط اقتصادی که دشمن پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده است، با کمک مردم مثل همه روزهای سخت گذشته حتما به سلامت و با عزت و اقتدار عبور کنیم.

اصناف و بازاریان تهران بزرگ بار دیگر با تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه اعلام می دارد که ضمن پاسداری از خون شهیدان و دستاوردهای انقلاب اسلامی در راهی که با هوشیاری انتخاب کرده‌اند جان خویش را نثار درخت تنومند انقلاب خواهند کرد اما اجازه نخواهند داد هیچ فرد یا گروهی به نیابت از اربابان کثیف‌شان نمدی برای خود بسازند.

 اصناف و بازاریان، سربازان انقلاب و مقام معظم رهبری در جبهه اقتصادی بوده و افتخار می کنند که با حفاظت از انقلاب در حوزه اقتصادی امام زمان عج و مقام معظم رهبری و دولت و مردم را خوشحال کنند.

اصناف و بازاریان برعهدی که امام راحل بستند، هستند و از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.

اتاق اصناف  وبازاریان و اتحادیه های صنفی تهران بزرگ

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس