کد خبر 854471
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
سردار  عبادالله عبداللهی

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: امسال 40 پروژه عظیم توسط این قرارگاه اجرایی و تا پایان سال بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار «عبادالله عبداللهی» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه با اشاره به خروج آمریکا از برجام و تحریم‌هایی که این کشور علیه ایران وضع کرده است، اظهار داشت: تحریم‌ها و بازی‌های آمریکا در چهار دهه گذشته وجود داشته و خواهد داشت؛ اما مهمترین موضوع استفاده از توانمندی‌های داخلی کشور و ظرفیت جوانان و فناوری‌هایی است که توسط متخصصان داخلی به دست آمده است.

وی ادامه داد: شاید با تحریم در انجام برخی از کارها مشکلاتی به وجود بیاید، اما امروز ایران اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها خودکفا شده است؛ به طور مثال پالایشگاه‌هایی را طراحی کرده‌ و ساخته‌ایم که با اتکای به توان داخلی بوده است.

سردار عبداللهی همچنین در خصوص برنامه‌های سال 97 این قرارگاه گفت: قرار است در سال جاری 40 پروژه عظیم توسط این قرارگاه در حوزه‌های مختلف اجرایی و تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص اهمیت این پروژه‌ها عنوان کرد: انجام این پروژه‌ها موجب اشتغال‌زایی، جلوگیری از خام‌فروشی و مواردی می‌شود که در پیشرفت و توسعه کشور می‌تواند نقش داشته باشد. اعتبارات این پروژه‌ها نیز با هماهنگی‌های انجام شده، تامین شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در پایان از اتمام پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا پایان سال 97 خبر داد و بیان داشت: با اتمام این پروژه 45 درصد بنزین کشور تامین می‌شود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس