کد خبر 866741
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
فیلم/ پاسخ فتاح به کمپین"نه به کمیته امداد"

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شایعه افطاری مردم غزه از محل کمک‌های کمیته امداد را تهمت دانست و گفت: شرعاً مجاز نیستیم صدقات محلی را در محل دیگر هزینه کنیم، شایعه طرح افطار غزه شیطنت دشمن است.

به گزارش مشرق، پرویز فتاح صبح امروز در جلسه شورای اداری که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد به یاوه‌گویی‌های ترامپ درباره ایران اشاره و بیان کرد: ترامپ گویی کار دیگر به جزو صحبت کردن درباره ایران ندارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کابوس نتانیاهو را اقتدار ایران و ترس از ملت ایران عنوان کرد و گفت: صهیونیست‌ها با اعتقاد به پیش‌بینی، موضوعات مربوط به امام زمان(عج) را دنبال می‌کنند و همچنان از آمدن ولی‌عصر ترس دارند، چون می‌دانند امام زمان(عج) دمار از روزگار آن‌ها در می‌آورد.

فتاح تشدید عصبانیت رژیم صهیونیستی را به دلیل نزدیک شدن به مرگشان دانست و افزود: این وعده انسان صادق(مقام معظم رهبری) است که تا کنون یک غلط در صحبت‌هایشان نبوده و این لطف خدا است؛ طبق فرمایشات مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی 17 سال را نخواهید دید.

این مسؤول افزود: پس از 40 سال پیروزی انقلاب همه چیز روشن است، سره از ناسره، خوبی از بدی، خودی از غیرخودی و دوست از دشمن مشخص است که این‌ها همه از درایت و آگاهی امام راحل‌(ره) و وجود مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید:

افراد مستحق شناسایی می شوند

ایرانی‌ها امسال چه مقدار زکات فطره دادند؟

فتاح ذات انقلاب را خدایی توصیف کرد و گفت: علت ماندگاری انقلاب امام راحل(ره)، با وجود همه فشارها، تلاطم، فراز و نشیب‌ها؛ روح خدایی و باطنی انقلابی است.

وی ادامه داد: جنس انقلاب با ایمان مردم پایدار می‌ماند، آن‌ها که متزلزل و سست می‌شوند بهره‌ای از نظام نبرده‌اند و آن‌ها که تا آخر، همان‌طور که امام فرمود با ما هستند و متزلزل نمی‌شوند؛ در دل یاد خدا و ایمان دارند.

رئیس کمیته امداد با بیان خاطرات خویش ازسال 59 (ابتدای جنگ تحمیلی) پرداخت و گفت: در کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، سرپل‌ذهاب و کرند زندگی کرده‌ام و 2 ماه پس ازجنگ نیز در کرمانشاه ماندم و پس از اتمام قطعی جنگ، رفتم و به همین دلیل با تمام وجود این منطقه را می‌شناسم، آفرین باید گفت به این مردم وفادار.

فتاح اظهار داشت: هر بار رژیم‌های پوسیده قبل از انقلاب جنگی راه انداختند، ولی در دوران دفاع مقدس یک‌وجب از خاک کشور از دست نرفت.

این مسؤول ادامه داد: حضرت آقا با مشخص کردن 9 نفر در کشور، از آن‌ها خواستند که مرزهای بین ایران و عراق را مشخص کنند.

وی با اشاره به استقرار سازمان ملل در ایران و عراق در آن زمان، تصریح کرد: یک میله فرضی در سومار با 50 متر جابه‌جایی در قله یک کوه محل اختلاف ایران و عراق بود که در این راستا 2 ماه هیأت سازمان ملل را نگه‌داشتیم و هیأت ایرانی آن‌قدر آمدند و رفتند تا میله را همان‌جا زدند که ما گفتیم و این از اقتدار شهدا است.

فتاح یادآور شد: برای حفظ این خاک خون‌ها ریخته شده، فرزندان ایران جنگیدند و دفاع کردند، در عملیات مرصاد منافقان که نقشه فتح کرمانشاه و تهران را داشتند با لطف خدا ضایع شدند و ناکام ماندند.

وی گفت: مردم کرمانشاه در بمباران‌ها مقاومت کردند و این نعیم است که از همه نعمت‌ها بالاتر است و باید قدر نعمت انقلاب، رهبری و ولایت را بدانیم که کشور را از همه بحران‌ها عبور داد و هم‌اکنون در ساحل امن هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه با تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی امید موج می‌زند، تصریح کرد: در اطاعت از مقام معظم رهبری و حفظ وحدت که مورد تاکید ایشان است باید با اقتدار بایستیم، چرا که به پیروزی نزدیک هستیم.

فتاح به شایعه افطاری مردم غزه از محل کمک‌های کمیته امداد اشاره و  آن را کذب و تهمت دانست و افزود: شرعاً مجاز نیستیم صدقات محلی را در محل دیگر هزینه کنیم، شایعه طرح افطار غزه شیطنت دشمن است.

وی ادامه داد: روز قدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و کمک‌های مردمی در این روز نیز بیش از سال‌های پیشین بود.

این مسؤول در ادامه، تصریح کرد: دل مسؤولان با کرمانشاه است، ملت باید بدانند که چه خدماتی به مردم مناطق زلزله‌زده ارائه شده است.

وی از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و یادآور شد: کمک‌های مردمی برای کمک به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه به کمیته امداد، با درایت و دقت‌نظر و با هماهنگی استاندار کرمانشاه دقیقاً در محل‌های موردنظر کمک‌کنندگان هزینه می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس